منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 07-06-2017, 11:56 AM
قديم 07-06-2017, 11:56 AM
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر-السعوديه
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 73

نسوانجي نشيط

الإقامة : مصر-السعوديه
المشاركات : 73
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
el forma غير متصل

افتراضي انا وجارتي وبنتها

اول مشاركه ليا فالموقع ياريت تعجبكو
القصه من واقع الخيال لا تمس الواقع ب صله
................................... ................................... ..........
انا اسمي مروان
عندي 18 سنه في 3 ثانوي
وزي ما انتو عارفين السنه بنت الكلب دي محدش بيطلع من البيت فيها
كانت الخروجه بتاعتي غير الدروس اني اجيب طلب من تحت او اودي لحد من قاريبنا حاجه كده يعني
فيوم جت ماما ادتني فلوس عشان عارفه ان صاحب البيت جاي ياخد الايجار
وقالت اوديه لجارتنا الي فالسطوح
لان جارتنا دي هي الي بتلم الايجار من الناس كل شهر وتوديه للراجل
او هو يطلع ياخده منها على طول
المهم
طلعت اودي الايجار لقيت في صوت طالع اهات من راجل وست
انا استغربت وكان طبعا عشان البت من الخشب وكده مكنش متقفل كويس
لقيت شق بسيط جدا بصيط منه ..
اتصدمت..
الست الي انا كنت بعتبرها زي امي وبحبها
بتتناك
اه بتتناك
ومن مين
من صاحب البيت
اللي هو عمي اصلا
اعذروني لم اوصفها لكم
اسمها ميار
السن 37 سنه
ارمله
اهل جوزها نصبو عليها فالميراث وطردوها هي وبنتها فالشارع وعمي ده سكنهم عنده
وجابله مكنه خياطه عشان تشتغل بيها
بالنسبه للجسم
زيها زي اي ست مصريه اصيله
مليانه شويه
بيضه جدا صدر كبير طيرز مدوره خدود حمرا
حاجه كده تحس فيها الخير
وبالنسبه لبنتها خلود
هب كانت بالنسبه بيا فتاة احلامي
كنت هموت عليها
بس كانت محترمه زي امها
او زي منا كنت فاكر ان امها محترمه
سمر دي كانت اصغر مني في 1ثانوي
كانت بزاز صغيره ومدوره
جسم رفيع كده
بنت دلوعه وقموره
وطيظها صغيره ومدوره
كنت بحبها فشششخ
نرجع لموضوعنا
فكرت اني اصور والفكره مش قعدت فبالي كتير ونفذتها فوقتها
طلعت الموب وبدات التصوير ورجعت البيت قلت لامي انها مش موجوده
طبعا دخلت الحمام على طول كان لازم اضرب عشره قبل ما بتاعي ينفجر
تاني يوم روحتلها اودي الايجار
واضطريت اني ابتذها
انا مش بشتغل السنادي ومش معايا فلوس وكنت محتاج فلوس
ودار الحوار التالي
ازيك يا ميرو مجتش امبارح ليه
معلش يا طنط ماما نسيت
مع اني ماكده عليها بس عادي انا دفعتلكو من جيبي لحد ما تجيبو الفلوس
تسلمي يا طنط
(كانت طالعه بقميص النوم بحكم اني زي ابنها بس بعد الي شوفته نظرتي اتغيرت)
كانت عيني راشقه في بزازها
قالت :ايه يواد هتاكلني
ياريت دنتي زي القشطه
طب فين الفلوس يا قشطه
الفلوس فجيبي بس مش هتاخديها
ليه بقا
عاوز اوريكي حاجه
وشغلت الفديو من التلفون ووريتها
لقيتها بتطلم وتعيط
قلتلها اهدي انا مش هفضح
قعدت تبوس في ايدي وتوطي على رجلي
قومتها ودخلنا جوا وهديتها ولما هديت ابتديت اتشرط بقا
قلت : انا مش هفضحك يا طنط بس ليا شروط
هي: شروط ايه يا ميرو انا زي امك يبني ليه بتعمل معايا كده
انا: امي مش لبوه يا كسمك لمي نفسك وقمت ضاربها بالقلم
قعدت تعيط بصراحه صعبت عليا وحضنتها وهديتها
هي :اؤمر
انا :عاوز فلوس
هي : كام
انا :الايجار بتاع كل شهر (1200جنيه) وكان مبلغ حلو
هي : حرام عليك يبني و**** مش هقدر ده مبلغ كبير عليا طب خد نصه طيب
انا : لا نص ايه يا كله يا هفضحك
بدات تعيط تاني وتلطم على خدودها والقميص انزاح شويه وشفت جسمها وبصراحه ولعت
هي:ابوس ايدك انا مش معايا المبلغ ده دنا بشتغل على قد الرايح
انا:طب في حاجه كمان ممكن تعمليها
هي : ايه هي وانا هعملها
انا : تبقي بتاعتي وانيكك
هي وهي بتعيط :انا مش شرموطه
انا: والي شوفته وصورته ده كان ايه
هي :ده كان تمن الايجار
انا : ازاي
هي : لما عمك جابني هنا انا وبنتي كان بيتحرش بيا ولما جابلي المكنه طلب انه ينيكني ولما رفضت
قلي هطردك انتي وبنتك برا البيت او تقعدي وتدفعي زيك زي اي حد
وطبعا المبلغ كان كبير ومكنش عندي حل تاني فاتنكت
انا : بس انتي كنتي مبسوطه
هي :كنت بعيط فالاول بس هو قلي لو مش بطلتي عياط هطردك
بقيت بصطنه المتعه
انا : لحد ما بقت حقيقه
_(حطت راسها فالارض )
انا :قلتي ايه انيكك ولا تدفعي ولا افضحك
هي :خلاص موافقه
قمت قلعت البنطلون وقفلت الباب وقلتلها مصي يا لبوه
ابتدت تمص وكان باين انها خبره وبدات تلحس بيوضي وقامت بوستها وقلعتها القميص
وكان واضح انها هاجت جدا وانا ببوسها كانت بتنحنح اوي
وابتديت امص بزازها والحس كسها والعب فيه وافرك فيها
هي:ابوس ايدك دخله مش قادره
انا:هدخله بمزاجي يا لبوه
وكملت لحس وهي تصوت لحد ما جابتهم للمره التانيه
حكيت زبي عليها ورشقته فيها مره وحده
قامت مصرخه وكانت هتفضحنا كتمت نفسها عن طريق اني بوستها من شفايها
واسيبت بتاعي جوا عشان تتعود عليه لان على كلامها زبي اكبر زب دخل فيها اكبر من جوزها
واكبر من عمي
المهم
ابتديت انيك فيها واسرع فالنيك وكنت سامع صوت لحمها وهي بيخبط فيا وشايف بزازها بتترجه
قلبتها وجاي ادخله فطيوها
هي :لا انا مش مفتوحه من ورا
انا :يبقا هنول الشرف
ابتديت الحس فطيزها وهي تصوت وتتمحن وترجع تقولي لا ابوس ابدك هتوجعني
انا :هنيكك بمزاجي ولا افضح
هي :خلاص الي تشوفه بس براحه
انا : حاضر ماشي يا لبوتي
وقمت جايب كريم وحاطه فطيوها وحاطت عل زبي
بس مسحت الكريم شويه عشان اوجعها لاني كنت بحب النيك العنيف
وقمت مدخل الراس ابتدت تاوه
انا: ايه يا شرموطه دي الراس بس
هي :ابوس ايدك طلعه ونيك كسي احسن انا مش قادره
انا :حاضر
وقمت راشقه ومش استنيت انه ياخد مكانه
وابتديت ارزع فيها وهي كاتمه نفسها فالمخده
واضرب طيزها كانت بترج جامد لحد ما احمرت من ال ضرب
طبعا طيزها كانت دافيه فشخ ونزلتهم بسرعه فيها
ونمت جنبها
هي : انا استمتعت
انا : يعني هنفضل كده
هي : ياريت تسيبني فحالي وتمسح الفديو انا استمتعت بس مش عاوزه اعيدها
حاسه بالذنب انا كنت بعتبرك ابني
انا وبتاعي وقف تاني لانه كان في ايدها :
لا مفيش الكلام ده
ونطيت عليها ودخله في كسها واستمريت انيك فيها وهي تتاوه
انا اصلا كان فيا سخونه لاني طول السنه محبوس ومقضيها سكس ومش لمست حد
وقلتها وجاي ادخلها فطيزها قامت حطت ايدها عند الخرم وقالت سيبني انهارده كفايه جبت 6مرات
مش قادره عشان خاطري طب سيب طيزي عشان اول مره
انا : حاضر يا شرموطتي
وقمت زاقق ايدها ومدخله فيها
وماسك بزازها وشغال
قعدت حوالي ربع ساعه انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيبهم
وقمت مطلعه ومدخله في كسها وقعدت انيك فيها لحد ما حبتهم جواها وقمت حاضنها ونايم عليها
انا : انتي احسن وحده انا نمت معاها
هي :وانا استمتعت بس مش هقدر استمر ابوس ايدك انت خدت الي عاوزه
انا : خدت ايه انا هفضل انيكك كده طول عمرك
هي :طب امسح الفديو وانا هفضل ليك
انا : وانا هضمن منين
هي : خد ايجار الشهر ده تمن الفديو وامسحه
انا _وانا بفكر في بنتها لاني شفت كتابها مرمي عالكنبه
: لا في حاجه كمان عاوزها
هي : ايه هي
انا : بنتك
هي وقامت اتعدلت كده: انت اكيد اتهبلت
قمت ضاربها بالقلم :لمي نفسك يا متناكه ولا عاوزه تتفضجي
هي وهي بتعيط :ابوس ايدك الا بنتي البت لسه بكر ومش متجوزهولسه عيله
انا :اتصرفي وخليني انيكها مره واحده بس
هي : انت عاوزني اقولها اتناكي يعني
انا : اه عشان لو مش عملتي كده هفضحك
هي :انت مش كنت بتحبها وعاوز تتجوزها
انا: هتطلع زي امها لبوه وهتتناك من برا فانا هنيكها المرادي
هي :طب اطلب حجاه تانيه و,,,, عشان خاطري
انا : لا هو ده الي انا عاوزه ومتخافيش عندي 3 خطت
هي : بس هي مره وحده بس ابوس ايدك
قلتلها :متخافيش يا ميمي يا متناكتي
الخطتت تباعتي :
1- اني اقولها اني مصورك وانيكها عشان مش افضحك
هي : لا كده هتعرف اني لبوه ابوس ايدك كده هخسر بنتي
2- اني اعمل نفسي هخطبها وانتي تقولي كلمتين حلوين تخليها توافق وانا هتصرف وانيكها
هي : طب منتا كده لما تسيبها هتكسر قلبها وهكون انا من الاسباب
مفيش حل تاني
انا : لا في اخر حل
نحط منوم
هي : طب وكده لما تصحا هتحس وهتعرف وهتشك فيا
انا :لا منا هتضطر اني العب فيها وانيكها من برا بس وانيكك جنبها وانتي لبوتين كده هههههه
هي : خلاص ماشي بس امتا
انا: مش انهارده لانك هديتي حيلي يا كسمك
هي : طب امتا
انا :بكره الصبح
ونزلت وانا معايا الايجار وهنيك لبوتين بكره وطاير من الفرحه
منمتش بتهيالي من كتر الفرحه بليل
وتاني يوم طلعت فالميعاد لقيتها قاعده عند الباب
وقالت سمر جوا نايمه وهي بتعيط
انا لاني كنت هموت عليها مفكرتش في عياطها ودخلت قلعت هدومي وندهت عليها
انا : اقعلي يا متناكه ونامي جنب بنتك
وابتديت ابوس فالبت وهي نايمه وكنت مخنوق اني مش ممتعها وفنفس الوقت خايف تصحا برضو
مكنش يرضيني اني ادمر بيت الست دي
وابتديت اقلع البت وامها تمصلي واتديت الحس فجسم البت
وبدات احك زبي عليها كلها واحكه عند كسها
قلت لامها
قومي يا متناكه اقفلي رجليها عشان انيكها فوراكها
وابتتديت انيك وكنت مستمتع جدا
وسخنت طبعا اكتر منا كنت مولع
قمت قالب امها ع بطنها لاني كنت بعش نيك الطيز وبعشق الوضع ده
ومنغير ما ابله رشقته فيها وهي تصرخ
انا : وطي صوتك البت هتصحا
هي : طلعه يا خويا ابوس رجلك انت شقيتني
انا :اطلعه وافتحلك بنتك من طيزها يعني ؟
هي : لا لا لا خلاص كمل
واشتغلت نيك وارزع جامد واضرب طسزها واعض فيها
وقمت نيمت ع ضهري وقلتلها اتنطتتي يا متناكه
وبتدات تنط وكنت حاسس احسن احساس
وقومتها خليتها تمصلي لحد ما كنت هجيبهم
قمت ناطرهم ع بزاز بنتها
هي:ليه كده كده البت هتعرف
انا : خديها الحمام شطفيها وفوقيها كانها اغما عليها
هي :امسح الفديو بقا ابوس ايدك
انا(كنت حاسس بالذنب اصلا+مش متمتع اوي لانه كان زي اغتصاب )
بس فكرت اني استمر
بس تراجعت معرفش ليه
وطلعت التلفون ومسحت الفديو وهي اطمنت ولبست هدومي
ونزلت
مكنتش عارف
انا فرحان عشان رحمتها
ولا زعلان عشان سيبت احلى لبوه وفتاه احلامي بنتها الي كنت بلعب فيها براحتي
بس حسيت اني فرحان اكتر
وجه معاد الايجار
طلعته
هي :بس ده الايجار كامل
انا : منا مش هاخد حاجه
هي :باست دماغي وقعدت تدعيلي
انا (بهزار ): من غير بوس احسن اسخن
هي :وانت غريب منتا فشختني
انا : يعني ادخل
هي :اه بس تديني الامان ومش تفكر فالبت تاني
انا : موافق
ودخلت نيكت احسن لبوه فالمنطقه
وكنت مستمتع عن اي مره لان دي كانت برضاها
واستمريت انيك فيها كل ايجار وكل ما تيجي فرصه لحد ما انا سافرت سنتين الكويت
وردعت اتجوزت وهي كانت كبرت ومبقتش تنفع

صور لواحده تشبه ميار بس طبعا دي احسن هههههههههههه



صور لواحده تشبه سمر بس برضو دي احسن هههههههههههههههههههه



الرجاء الانتظار 5 ثواني فقط ثم اضغط skipللمنفعه
هدفنا اسعادكم
نسوانجي جديد
الفورمه

النهايه ...
قديم 07-06-2017, 11:57 AM
قديم 07-06-2017, 11:57 AM
الصورة الرمزية لـ شاطى العطش
سلطان نسوانجى
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 114,752

سلطان نسوانجى

الصورة الرمزية لـ شاطى العطش

المشاركات : 114,752
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شاطى العطش غير متصل

افتراضي رد : انا وجارتي وبنتها

تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
__________________
الاضافه الى كل امراه

ايضـــــــــــــــــــــــــا
سكاى بى ahmedsaie

قديم 07-06-2017, 12:01 PM
قديم 07-06-2017, 12:01 PM
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر-السعوديه
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 73

نسوانجي نشيط

الإقامة : مصر-السعوديه
المشاركات : 73
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
el forma غير متصل

افتراضي رد : انا وجارتي وبنتها

تسلم يا برنس +يشرفني انها عجبتك
شكرا
قديم 07-06-2017, 12:07 PM
قديم 07-06-2017, 12:07 PM
مـــوقـــوف
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 67

مـــوقـــوف

المشاركات : 67
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
منى العسال غير متصل

افتراضي رد : انا وجارتي وبنتها

قديم 07-06-2017, 12:43 PM
قديم 07-06-2017, 12:43 PM
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر-السعوديه
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 73

نسوانجي نشيط

الإقامة : مصر-السعوديه
المشاركات : 73
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
el forma غير متصل

افتراضي رد : انا وجارتي وبنتها

شكرا لكي انتي
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
انا وجارتى داليا وبس قصص سكس عربي 15 12-02-2018 06:43 AM
انا وجارتى شاطى العطش قصص سكس عربي 8 08-26-2018 08:55 PM
انا وجارتي فارس السكساوى قصص سكس عربي 8 12-05-2017 06:22 PM
أنا وجارتى ريم الحس الكس قصص سكس عربي 9 08-18-2017 04:10 PM
انا وجارتى aymn.almasry قصص سكس المحارم 13 08-18-2017 03:09 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
محارم, اغصتاب, جارتي, سكس, نيك
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 02:50 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص نيك خالد ل مينا وامهقصص سكس محارم الام المعرصه القواده وابنها المتناكقصص سكس خالتي وعمتي متسلسلةقصص سكس الام تحول ابنها لمتناك الحتهقصص سكس الخاله سلوى وفارسواحد قصص سكس متسلسله مينا وامهحاول ينيكنيفيديو لشاذ يتعرى على الواجب كامقصتي مع حمايا ابو زب كبيرصور كالوت ماماكيف تحولت الى شرموطةام.ندى.شرموطه.شنبارهﺍﻧﺎ ﻭﺑﻨﺎﺕ ﺍﺧﻮﺍﺗﻲ ﻭﺍﺧﻮﺍﻧﻲ ﻭﺍﺧﺘﻲ ﻭﺑﻨﺖ ﺧﺎﻟﻲ .. ﺍﻟﺠقصص نيك بتجنن بالصور7زرين قصص سكس ماما من كامل الجزء١٥موجب من حمصقصص سكس ياعرصطالبه مصريه تناك من طيزها وتصرخ من خشوا فطيزهاقصه طيزي حسام وزوجته متسلسلهقصتي مع الممرضات في المستشفى قصص سكسمنتديات نسوانجي مع عامل الصيانةقصص الخاله فيلاما الجزء18سكس مصرى خالتى خدتنى فى الاوضهقصص سكس عربي لذيذ ومتعه اه اف اح زبك حلو اي دخلهمنبديات نسوانجي قسم المثليه والشيميلاجوزتك علشان انيككقص نيك بنات اخومراتي المراهقات احححح افتحنيخليتهم ينيكونياي اي عاوزلبن فطيزيبدك تنتاكي امام زوجش ﺯﻭﺟﺘﻲ شايف زوجتك ياخول تنتاكبتترجاه علشان ينيكها وهو مش راضيصور سالب حريمقصص جنسيه نسوانجي الصفحهقصه نظفي كسكﺍﻧﺎ ﻭﺑﻨﺎﺕ ﺍﺧﻮﺍﺗﻲ ﻭﺍﺧﻮﺍﻧﻲ ﻭﺍﺧﺘﻲ ﻭﺑﻨﺖ ﺧﺎﻟﻲ .. ﺍﻟﺠقصص سكس اخت صديقيناكني لينا ودلال صورجسم طالبه سكسقصص سكس نسوانجي محل الموبايلات الجزءالعاشرناكني حسين الشرموطة رغدةكدبت صاحبي خلتني اغتصبها هي وامها وام صاحبي وبنتهاقصص سكس انمي نسونجي اشبورى المثيرةصور اشلي بروكمنتديات سكسوي مواضيع تحتوي الدالةقصص سكس زوجتى والمحلل منتدى متناكهاما ومينا وأمه ما بعد الجزء 18 نسوانجيقصص سكس مصورة 2012صورسكس وزن ثقيل أجنبي منتديات نسوانجيقصص سكس انا شرموطه وجوزي معرصcache:gZhNGcWWsJkJ://lk-auto.ru/showthread.php?t=95638 اجيت انيك شميل وناكتنيقصص سكس زوجتي والرجال 3قصص ضربني في طيزي متسلسلةقصص سكس محل المبيلاتقصه طيزي حسام وزوجته متسلسلهزوجة تعشق النيك بجنون الجزء19قصص سكس نساء علي صفيح ساخن كامله نسوانجي ديوث اخواتهﺣﻜﺎﻳﺘﻲ ﻣﻊ ﺍﻟﺪﻳﺎﺛﺔ ﺍﻧﺎ ﻭﺯﻭﺟﺘﻲ ... ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﺔ.. ﺣﺘﻰ ﺍﻟﺠﺰﺀ قصص سكس كاملة قصص نيك سكس تحوي الداله زوجه العمقصص سكس نيك متسلسله العشره الاجزا كاملهنسوان العراق داخل البيوت مواضيع الداله نسونجي امينةقصص سكس متسلسلهزب حبيبي عايز يموتني الوادبيصور خالته وهى بتتناك من زوجهاقصص سكس سادي نسوانجي ملكه الكليه الساديهقصص مع اختي من الرضاعه سكس.سكس نيك واهاتصورسادياتقصتي مع موجب النتمصرية بتحب تكون كلبة لسيدها وتنضرب وبتتلسع بالسجايرقصص سكس نسوانجي مدام متسلسلةاول مرة اتفتحت طيزي لواطقصص سكس نسوانجي صديقتي الشيميل في الغربة خلتني بنت القصة كاملةمنتديات نسوانجي مع عامل الصيانةصور أزبار الشيميلاتنيك طيز أختي في الباص بالخطأ قصصقصص سكس متسلسله نسوان العماره أه أح اي براحهخالد يوسف www neakarab.m.comقصص سكس اواط كان نايم جنبيالبنوتي في محطة المترو