منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 01-13-2019, 04:10 PM
قديم 01-13-2019, 04:10 PM
الصورة الرمزية لـ V I C T O R
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : A R E
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 128

نسوانجي مميز

الصورة الرمزية لـ V I C T O R

الإقامة : A R E
المشاركات : 128
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
V I C T O R غير متصل

Post المدينه حتى الجزء 19 12/4/2019

طبعا حياه المدينه حياه مليانه مشاغل ومليانه مشاكل ولكن فيها كل حاجه من اللي قلبك يحبها . طبعا القصه هتكون كبييرة وطبعا مش هتكون جنسيه قد مهتكون مهتمه بالحياه شويه بمعني هتكون القصه عبارة عن 20 فالميه جنس والباقي المضمون . انا سميتها المدينه لان معظم القصه مرتبطه بحياه المدينه ومشاكلها .
. تعالوا نبدا .

نتعرف بالشخصيات الاساسيه
مصطفي 25 سنه
طويل وجسمه جسم رياضي يعني عضلات . وشعره متوسط الكثابه زبه عريض ومتوسط الطويل يعني اللي يريح كس البنت من الاخر وده هيبقي انا فالقصه
محمود 25 سنه
هيبقي صاحبي الروح بالبروح وهو طويل برضه ونفس الجسم رياضي بس زبه طويل شويه بس يهبل البنت
مينا 25 سنه
برضه الصاحب الانتيم من الثانوي قصير وجسمه عريض بس زبره طويل
ونبدا فالقصه



الفصل الاول



ملك 23 سنه
اختي بززها صغيرة وقصيرة عنيها زرقا الشعر الاصفر والوسط الانوثي والكس الزهري يعني من الاخر فجر الفجر
جاسمين اختي الصغيرة 16 سنه
دي بقي دلوعه البيت وجسمها جسم 2000 البزاز الصغيرة والوسط الانوثي بس عنيها زرقا والشعر الاسود
نهال 48 سنه
ست الكل قصيرة بس جسمها جسم المليان لكن لسه محافظه علي نفسها العين الزرقا يعني اخواتي طلعينلها من الاخر


في احدي ليالي الثانويه العامه المريره وانا بزاكر قبل امتحان اللغه العربيه

انا : كسم دي ماده بنت متناكه مشهتخلص

موكا (ملك) : يعم زاكر هو انت مش فاضي غير انك تشتم فالماده وخلاص

انا : مانت فاضلك سنتين بروح امك وهتقعدي قعدتي

موكا: مانت لو زاكرت من اول السنه مكنتش قعدت القعده دي

انا (بكسوف شديد ) : طب قومي اعمليلي شاي علشان مدمرش معالم وشك ده دلوقتي

موكا : قوم اعمل هو انت ناقص رجل ولا ايد

انا : (حادفها بالشبشب ) قومي يا زباله انجري اعمليه ودخليه اوضتي علشان هزاكر جوة

امي : قومي يا بنتي علشان هو فالثانويه علشان خاطري

موكا بنرفزة شديده ) حاااااضر بس و**** لمورياك

انا (بطلعلها لساني ) : والنبي لتوريني

(قامت موكا تعمل الشاي ولقيت شبشب اتحدف عليا فجاه من حيث لا ادري )

ماما : يا زباله اتكلم بعد كده مع اختك باحترام انت عارف انها بتهزرمعاك

انا :اااااااااااااااااااه مشوقت هزارها ده (بعصبيه ) مانت شايفه الحوسه اللي انا فبها

ماما : طب زاكر يالا نشوف اخرتها

انا : و**** لداخل الاوضه

(روحت دخلت الاوضه بتاعتي وبدات ازاكر وبعد 10 دقائق لقيت موكا داخله بالشاي )

انا : ايوة كده شاطرة وانت بتسمعي الكلام

موكا : ماشي يا لمض لما نشوف هتجيب كام فالثانوي

انا : هههههههههههههه ( بتحدي ) يبت انا هجيب علي الاقل 99 فالميه

موكا : باين عليك مشهتجيب حتي ال 60 فالميه

انا : (بحدفها بالشبشب )برة يا حيوانه

(بعد الامتحانات باسبوعين والنتيجه طلعت )

ماما : جبت كام يبني

انا ( بقلق مفرتكني حته حته ) : دقيقه يماما الحمل علي الموقع تقيل

(روحت واخد ملك علي جنب (

انا : خدي رقم جلوسي 67445 اهو وانت جيبيها لماما وانا هخرج ولو طلع فوق من 85 رني عليا اوك د

ملك : خد هنا رايح فين

انا : رايح فداهيه تاخدني

(روحت خارج من البيت متسحب وقفلت الباب ورايا براحه من كتر القلق وبكلم زمايلي النص مشغول والتاني بيردوا وفصوتهم انكسار فعرفت انها يوم مشفايت فكلمت محمود علشان اشوفه )

انا : الو يسطا فينك

محمود ( بسعاده ) : ايه يا نجججججم انت فين انت

انا : انا علي القهوة بتاعتنا متيجي

محمود : جيييييييييييي

انا : جبت كام

محمود:99.2 فالميه ههههههههههه وانت بقا يا نجم جبت كام

انا : بجيبها . تعالي انت بس

محمود (بتحدي ) حاضر

(بعد 1 ساعه وانا محمود علي القهوة وقلقي بيزيد كل ثانيه بتمر لقيت اختتي بتتصل )

انا : بصوت قلقات فشخ) اللللو

ملك : ايه يبني انت فين

انا : جبت كم

ملك : انت جبت 70 فالميه

]انا : نعمممممممممم . والنبي يا ملك انا خلاص هطرطر علي نفسي

ملك : خلاص خلاص باين عليك مدمر (بسعاده ) انت جبت 99.3 فالميه

انا : ايه و****

ملك : و**** مبكدب عليك انت فعلا جبت 99.3

انا : **** اكبر . بموووت فيكي اوي يا موكتتتتتتتي . روحت قافل فوشها

انا : يسطا انا جبت 99.3

محمود :بجد

انا : اه و****

محمود ( بكسرة لانه خسر التحدي بيني وبينه ) : الف مبروك يصحبي . ايه ده انت رايح فين

( مردتش عليه روحت جري علي البيت )

ماما بتزغرط : لولولولولولولولولولولولولولولوي الف مبروك يبني

( روحت حاضنها وببوس راسها وايديها ) : **** يبارك فيكي ياست كل ياللي منورالي حياتي

( وروحت حاضن ملك بكل حب وحنان ) : شكرا اوي يا موكتي انا مشعارف من غيرككنت هعمل ايه

ملك ( بفخر ) : يا بني انا اساسا متواضعه ومبحبش ابين اني ليا جمايل عند ناس تانيه

انا ( روحت بايسها فخدها جمب شفايفها وروحت رازاعه بوش ايدي علي راسها ) حبيبتي و****

ملك : مقبوله يا اول محافظه

( ماما مسكت تليفون وراحت مصوته صويته روحت قايلها في ايه راحت قايله ............. وهنا كانت الصدمه.


تااااااالعوني نشوف ايه هيحصل فالفصل الجاي

الجزء الثاني

جمال : 53 سنه بس باين عليه انه فالاربعينات لواء اركان حرب جسمه جسم رجاله الصاعقه زمان علشان كده متدرب علي ايده وجسمه زيي بس زبه طويل وعريض

ميرنا : هقول صفاتها تحت

(ماما كانت بتتكلم فالتليفون وفجاه صوتت وقالت : الحق ابوك يا مصطفي عمل حادثه و راح المستشفي العصافرة )

انا (بصوت عالي) : ايييييييه

ملك : ينهار اسود

( روحت نازل جري وسيبهم واخدت تاكسي وطلعت المستشفي العصافرة باسرع سرعه لحدموصلت ف 15 دقيقه وحاسبت التاكسي وجريت علي الاستقبال وبسال غرفه اللواء جمال الزيات قالولي الدور الثاني اوضه 104 روحت جرييت لحد موصلت الاوضه لقيته نايم ومتعوجامد فجسمه ولقيت الدكتور خارج من الاوضه )

انا : ماله يا دكتور

الدكتور : متقلقش هو شويه كدمات فجسمه وهيقوم سليم بازن **** كمان يوم او اتنين متقلقش

انا :شكرا يا دكتور

( بعد شويه مشقصيرة لقيت ماما واخواتي البنات والعيله وصلت المستشفي وبعد كده بابا فاق بعد 3 ساعات )

انا : حمد عسلامه يحاج

بابا : جبت كام يبن اكللب

انا : قوملنا بالسلامه بس وهقولك

بابا : قول جبت كام الا .....

انا سبقته وقولت 99 فالميه حاج مرضي كده

بابا: قالي كام بجدعلشان مقومش اخليك مرة وسط العيله دلوقتي

انا : قوليله يا موكا علشان خلاه يخرف

ملك : و**** 99 فالميه يبابا

بابا : الحمد لله عملتها بعد مطلعت عين اللي حابوا اهلي

انا : الحمد لله المهم انت قوملنا انت بالسلامه مصرمستنياك يحاج

بابا : ناوي تخش ايه

انا : بترول يا سيد الناس

بابا : منت فافي ملكش فالعسكريه

انا :معلش بقا يحاج الفلوس بس اللي تهمني

انا : بقولك ايه ياحاج

بابا : اتنيل ارغي

انا : مش ملاحظ ان رقم الاوضه رقم دفعتك

بابا (مندهش) : 104

انا : اه 104 بس سؤال ملح يحج

بابا : ملح ولا سكر

انا : احححححححححححححه بيضي مشقاااادر

(الكل بيضحك )

بابا : اتنيل قول

انا :انت قدرت علي 104 ازاي

بابا : (رازغني بكفايده علي خياشيمي ) عرفت ازاي

انا :خلاص خلاص اااااااااااااااااااه عرفت خلاص

جينكليس :حمد**** علي السلامه يبابا هههههههههههه

( راح الكل ضاحك تاتي بعد ضربه ابويا وجمله جينكليس )

ماما بتبوس ايد بابا : قوملنا انت بالسلامه بعد كده نتكلم

( طبعا زيمحنا عارفين الروتين الممل اللي هيتقال ن. ناس رايحع وجايه علي اوضه بابا وصحابه وظباط وناس كبار وشخصيات مهمه راحوله واتعمل محضر لبابا وطبعا بعديها بكم يوم بابا خرج من المستشفي الحمد لله وروحنا البيت )



البييييييييييييييييت


بابا : انت يا خول

انا: نعم يا سيد الناس

بابا : ايه رايك فالكليه الفنيه العسكريه

انا : لاياحاج البترول احلي

بابا : يبني عيلتك كلها عسكريه ازاي يعني تروح مدني

انا : و**** ده انسبلي يبابا مش بهظر

بابا :طيب التنسيق امتي

انا : بكره ياحاج

بابا : نشوفالتنسيق بعدها نكمل كلامنا

انا :حاضر يا سيد الناس وروحت بايس ايده

(طبعا جه وقت التنسيق وكان نسبه النجاح عاليه فالتنسيق طبعا كان عالي )

بابا : ها التنسيق

انا ( بحسره) : البترول 99.4

بابا ( بقوة ) : ههههههههههه كنت متاكد

انا : طيب هخش هندسه عادي واكمل متخصصين بعدها

بابا (فهم اني مشعاوز اخش جيش دلوقتي ): طيب ماشي يبني

انا : تسلم يا حاج (وببوس ايده)

ماما :نويته علي ايه

بابا : هندسه وبعدها اشهرمتخصصين

ماما : الف مبروك يبني

انا :**** يبارك فيك

(بعد شويه وانا فالاوضه لقيت ملك دخلالي )

ملك : قاعد لوحدك ليه

انا : مفيش عادي يعني

ملك : قفلت الباب وراها) بتعمل ايه يعني

(راحت خاطفه الفون مني لقتني بتفرج علي سكس )

انا : هاتي الموبايل

( روحت ساحب الموبايل منها بقوة وهي مبرقه جامد )

ملك : ليه كده يمصطفي سكس ليه حرام عليك

انا :بس يبت

ملك : وانا يعني وحشه

(ببص لملك بدهشه ): ايه ده انتي هبله انتي اختي

ملك ( عنيها كلها دموع ) : يمصطفي انا بحبك اكتر من الاخوات و****

انا (دهشتي زادت ) :يبنتي انت كلحاجه بالنسبالي ده انتي سري انتي اللي بطلع عليها همي لو مهموم

ملك ( ودموعها نازله ) : طيب اوعدني انك مشهتتفرج علي الحاجات دي تاني وانا موجوده اعمل معايا اللي انت عاوزة بس ده لا

انا: خلاص يا ملك انت اختي وخلاص علشانخاطرك مشهتفرج تاتي مبسوطه كده

ملك : خلاص ماشي يحبيبي

(راحت بيساني فخدي غصب عندي ديرت وشي جت فشفايفي روحت باعد وشي بسرعه )

وقولتلها :غصب عني يا لوكا

ملك : عادي يحبيبي انا اختك برضه اي حاجه عاوزها قولي

انا : يقلبي عاوزكتكوني جمبي انت قلبي يبت

( روحت واخدها فحضني وبوستها فراسها وطلعت برة الاوضه وكملت فرجه سكس )


(بعد سنتين فالجاااااااااااااااااااااامعه )


انا ومحمود ماشيين فالكليه وحضرنا المحاضرات وطلعنا قعدنا علي تله كده بندردش وبنشوف البنات اللي فالكليه لحد مبنت جت من ضهري

البنت : هاي

انا (ضيرت وشي لقيت ملاك قدامي بنت قصيره الجسم الانوثي الشعر البني فاتح الصدرالصغير الوسطالانثوي والعيون اللي فيها اخضر وازرق وشرتها بيضه تحس ساعتها انك فروسيا منجمالها ) : هاي ورحمه **** وبركاته اؤمريني

البنت : انت مصطفي جمال

انا : اه اؤمري

البنت : ممكن عاوزاك فكلمتين بعيد شويه عن صحابك

انا : حوده اسازنك ثواني واجيلك

محمود : ماشي بس سيبلي شويه يا عنتيل

انا :حاضر بس هبوزها حلو علشان احطها فطيزك

محمود : طيزك ولا كسك

انا : كس ولا بز

البنت : احم احم مشياله

انا (بكسوف ) يالا

(روحنا قعدنا علي كافيه الجامعه

انا :مقولتيش اسمك ايه

بنت : اسمي ميرنا

انا :حتي اسم جميل طيب سيبتي ايه مشجميل

ميرنا بكسوف : ان جيالك علشان مليش صحاب هنا غير مني وعرفت انك محترم وبابن ناس فكنت عاوزةنتعرفوا علي بعض ونبقي صحاب

انا : معلش يميرنا انا مش بصاحب اي حد من هب ودب واشمعني انا يعني انا اعرف انك بتشبشبي لاي حد يقربلك

ميرنا: علشان كل الشباب همه انه يريح شهوتهمع اي بنت وكلهم يهوموا البنات بحاجات مش هتحصل علشان ياخدوا رغابتهم منها بعدها يسيبوها لكن انت بباك ظابط وكمان انت من الناس المحترمه هنا فالكليه فاعجبت بيك

انا: معلش انا مشهحط نفسي مع بنت فموقف محرج

ميرنا : شكرا يا محترم وياريت مشوفش وشك تجيلي تاني

انا : اتصدقي انك زباله ومحتاجه تتربي

محمود بيقاطع : ايه يسطا مالها البت دي

انا : يعم فكك منها ديمريضه وشكلي همسمح بكرامه امها الارض

ميرنا بعصبيه :متخلف اوي

انا بعصبيه : اشكل وسخه

(روحت انا ومحمود علي التله تاني )

محمود : شكل البنت طلقه وفرصه سيبتها ليه

انا : يسطا افرضشخصيتك الاول بعدها ادعك فيهم براحتك

محمود : ماشي يكبير

انا : بقولك ايه

محمود : ايه

انا : متعرفش البت ياسمين فرجيللو فين

محمود : ليه

انا : زوبري ضارب فالبنطلون وعاوز خرم ضيق

مجمود : مانت راكبها الاسبوع اللي فات

انا :مهي غيرت رقمها بنت المتناكه

محمود : بيرد علي التليفون وبيكلم صاحبته

انا : روحت سايبه وقومت لقيت رساله جيالي واتس

ياسمين فرج(دي بقا الشرموطه نبر ون بزاز متوسطه الكس الابيض الوسط الكبير مشيتها تهيج اجدعه دكر )

( لقيت رساله جيالي من ياسمين كاتبالي فيه انه ده رقمها الجديد كتبتلها ان هي تجيلي بكرة وقت الكليه الشقه القديمه اللي فالعجمي قالتلي ماشي )






2الييييييييييييييييييييييييييييت


(روحت البيت ولقيت ماما عامله الاكل اكلت وطبعا بابا فشغله وقولت لملك اني هنام شويه صحيني علي 7 بليل كده قالتلي ماشي ونمت . وبعدها لقيت ملكصحتني فنفس الوقت اللي قولتهولها عليها وقمت اكلت وزاكرتلي شويه )

انا : موكتي

ملك : نعم

انا :ماما وجينكليس فين

ملك : راحوا عند خالتوا

انا : ومروحتيش معاهم ليه

ملك : علشان انت عارف ان انا فثانويه

انا :ازاكرلك احياء وبغمزلها

ملك : انا علمي يا متخلف

انا : طيب مهو انا بزاكرها عملي

ملك : ازاي يعني

انا : يعني كده ( روحت واخدها فحضني منورا وقاعد ازغزغها وكانت بتضحك علي اخرها بس مشعارف ايه اللي مهيجني علي اختي بالطريقه دي ولقيت ايدي جتي فبزازها مرةواحده )

انا: اسف يقلبي معلش

ملك : راحت حاضناني جامد وبتقولي بحبك اوي يا احلي اخ ليا فالدنيا ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا

انا :وانتييا احلي اخت فالدنيا (روحت بايس راسها )

(زوبري كان واقف زي لحديده واختي حست بيه واتخضت )

انا : معلش يقلبي شهوتي علي شويه

ملك : راحت بيساني فبوقي ) اي حاجه عاوزها مني انا تحت امرك

انا حسيتها انتفضت بعد مشافت وقوف زوبري عليها وكانت نفسها اقولها يالا بس مكانتش بتوضح بس فعلا كانت خام كانت بتبوسني فبوقي ولا كانها بتبوسني فخدي ) عاوز سلامتك يقلبي

ملك (بحسرة بس مشمبينه ): تسلملي

(طبعا الكل فهم اني هعمل معاها حاجه . معلش بقا يجماعه القصه واقعيه برضوا . بس القصه لسه طويله والمشاهد جيه كتيييير )

(دخلت اوضتي وكنت هايج جدا ونمت مشعارف ازاي وصحيت علي 3 الفجر علي صريخ ملك جريت اخدت الكاتر وجريت علي اوضتها لقيتها علي سريرها بتعيط )

انا : في ايه

ملك (بتعيط جامد ) : حلمت بكابوس وحش يا مصطفي

انا : خلاص متحكيش حاجه

ملك : (نبرة خوف شديده وبتعيط جامد ) خايفه اوي يا مصطفي خايفه جامد

انا : انا جمبك ومش هسيبك

ملك : نام جمبي النهارده يمصطفي بجد خايفه اوي

انا : حاضر يا موكا اهدي بقا خلاص انا جمبك

ملك : راحت حضنناني حضن مليان حب ونفس الوقت خايفه اني اهرب منها ) بحبك اوي اوي يمصطفي

انا : وانا كمان

(روحت بايسها واخدتها فحضني ونامت براسها علي صدري ولزقه بجسمها فجسمي واكيد فرعون بيحب يقف احتراما للمشهد وبعدها ب 30 دقيقه حسيت بمايه فبنطلون البجامه من الجمب حطيت ايدي مكان البنطلون وشميت عرفت انها مايه شهوة)

انا : موكتي

ملك : (بصوت مليان هيجان ) ايه يقلبي

انا : ( حسيت انها بتنتهز الفرصه علشان نايم جمبها ) عاملتي ببي علي نفسك ولا ايه

ملك (بكسوف ):ايه ده اه يمصطفي اسفه يحبيبي معلش

( قامت علشان تغير وحاسه بكسوف شديد لانها مشعارفه توضح انها هيجانه )

انا قولت اريحها اشوف هي عاوز ايه بالظبط وليه وبتاعي نام لان هتكلم جد )

انا : ابقي افتحي نور الاوضه علشان عاوز اتكلم معاكي شويه

(فتحته وجت لزقت جمبي ومكسوفه جامد مني)

انا : عارف يا ملك انك فمراهقه وعارف ان شهوتك غالبه عليكي اكيد وعارف احساسك لان انا كنت مكانك بس كنت بعرف اقضيها بمعرفتي وانت عارفه قصدي ايه

ملك بكسوف ) عارفه يمصطفي بس انت اخويا يعني سري وانا اختك . فاكر من سنتين لما قولتلك انك تبطل الكلام ده وانا موجوده وقتها لان انا اختك وعارفه انك محتاج حد يطفيلك شهوتك وعارفه انك راجل ومشهتعمل معايا كده بس دلوقتي انا محتاجه بجد محتجاك عاوزة حد يطفي شهوتي وانت اقرب واحد ليا وانا بقولهالك من غير كسوف لاني عارفه انك هتفهمني وانا عاوزاك انتكمان تبطل . ياخي حتي احنا ملناش غير بعض . انا اساسا شهوتي عاليه اوي بس انت عارف ان مفيش حد هيلمسني غير جوزي بس انا عاوزاك انت

انا : يا ملك مينفعش كده انا مرضيهاش عليكي حتي لومني

ملك : وترضاها علي بنات الناس . بص انت اخويا وانا قولتهالكمن سنتين علشان حاسه بيك بس انا دلوقتي محتجالك محتاجه حد يطفي ناري مش عارفه اطفيها بجد

انا : عاوزاني اعمل السكس معاكي صح

ملك : اه

انا : خلاص سبيني افكر

ملك : بس و**** عمري معرفت راجل فحياتي

انا : مناعارف

ملك : ازاي عارف

انا : من طريقه بوستك لشفتي

ملك : طيب قولي ازاي بنبوس علشان اعرف ابوسانا كمان

انا :يبنتي استني افكرالاول بعدها اشوف اعلمك ولا لا

ملك : خلاص هصبر

انا : ماشي روحت بايسها فخدها) هو انت فعلا حلمتي بكابوس

ملك : اه

انا : طيب تعالي نامي فحضني

( روحنا نايمين فحضن بعض لحد بعدها جت .........................)



انتظروني فاجزاء تانيه جايه كتييرويارب تعجبكم ومنتظر تعليقاتكم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
الجزء الثالث

البيييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييت

(روحنا نايمين فحضن بعض لحد جه الساعه 9 الصبح حد بيصحيني صحيت لقيت ماما فوشي اتخضيت جامد ببص جمبي لقيت ملك نايمه )

ماما : (بدهشه ونبرة غضب ) انت ايه اللي نيمك جمب اختك

انا : ( بكسوف وخوف وقلق شديد ) امابلب امباررتب

ماما اتعصبت وبصوت عالي ) انت بتنيل جمب اختك بتعمل ايه انطق علشان مقولش لابوك

انا : (بخوف ) ياماما ملك صرخت امبارح علي الفجر ........ ( وقولت لماما حكايه الكابوس بس )

ماما: ( بتهدي بس بنفس نبرة الصوت العاليه ) لما اصحي هبقي اسالها وانت قوم وشوف كليتك

انا : (بهدي ) حاااضر

( بشوف ملك لقيتفي مخده بينا فعرفت ان ماما هديت علشان كده وفنفس الوقت استغربت ان احنا اساسا نايمين حاضنين بعض . قولت لما تصحي واسالها )

جيت اشوف موبايلي لقيت ياسمين رنت عليا زوبرميت مرة روحت روحت رانن عليها

انا : الو يا شرموطه

ياسمين : الو يا حبيبي

انا : معلش مردتش علي اشكالك علشان كنت مع الملايكه باكل رز بلبن

ياسمين : يحبيبي مشمشكله ها هشوفك فشقتك امتي ؟

انا : كمان ساعه الاقيكي هناك يا كس

ياسمين : ماشي يلا سلام علشان البسلك

( روحت قافل فوشها )

(بعد 20 دقيقه وطلعت اشوف ماما )

انا : ست الكل

ماما : عاوزايه

انا : رجعتي منعند خالتي امتي

ماما : من قبل مصحيك ب 5 دقايق

انا : وفين جاكي علشان وحشاني

ماما : جوة فاوضتها

انا : خلاص ماشي . معكيش حاجه تبل الريق

ماما : عاوز كام

انا : 50 جنيه

ماما : خد ( ادتني 100 جنيه )

انا : ياهي نبع الحنان اخيرا حنيتي عليا

ماما باستهزاء ) دول منهم 80 جنيه تجيب بيهم ملح و ........... ( قالت حاجات بيض كتير )

انا : وال 20 التانيه ليا صح

ماما: اه . مبسوط كده

انا : ده انتوا بيت فقر عيله بخيله دتكو القرف

( روحت محدوف بالشبشب علي دماغي )

ملك : بمممممممممممممممممممممممم في منتصف الجبهه

انا : ( بضحك علشان اداري كسوفي ) شوفتي اديكي جيبتيلي الكلام

(ماما سبتنا ومشت )

انا بهمس فودنها ) ملوكتي عاوزك فكلمتين

ملك : عاوز ايه

انا : انت اللي بعدتي عني وحطيتي بينا مخده

ملك : لا

(روحت مستغرب اكتر ) : طب يالا اغربي

(روحت لجينكليس اوضتها اسلم عليها )

انا :صباح النور يا جاكي

جينكليس بنظرة عتاب : صباح النور يمصطفي

انا : استغربت ) في ايه يقلبي بتقولي مصطفي بحزن ليه كده

جينكليس : مهو لو انا مكنتش بعدت ملك عنك مكنتش هتلاقي نفسك سليم

( عرفت ان جينكليس اللي انقزتني من كلام امي اللي مشهيخلص دي مساله عرض وشرف برضوا )

انا : (روحت حاضن جينكليس وبايسها فراسها ) يقلبي انت جميلك ده علي راسي وليكي يومك

جينكليس : ليه بقا انت وملك نايمين فحضن بعض

انا : ( حكيت لجينكليس علي موضوع الكابوس ) عرفتي يا ستي

جينكليس : خلاص عرفت

( روحت نازل من البيت وروحت شقه العجمي )

شقه العجججججججججججججججججمي



انا ( بكلم ياسمين فالفون ) : انتي فين يا متناكه

ياسمين : طالعه الشقه اهو

انا : يالا مستنيكي

( طبعا ياسمين رنت وانا فتحتلها ولب لب لب الروتين اللي كلنا عارفينه )

انا : سوسو هاتي بوسه

ياسمين: وحشتني او يحبيبي وزوبرك وحشني وهو فطيزي

انا : هخليككي تشبعي منه حاضر

( روحنا داخلين فبوسه طوييييييله مليانه شهوة ومشعاتق لسانها كاننا فحرب مين يمص لسان التاني وروحت نازل ببوس رقبتها وهي بتحسس علي زوبري فالبنطلون وروحت نازل علي بزازها نازل الحسه وبدعك فيهجامد وهي اهاتها عاليه : اااااااااااااه مص جامد مص جامدااااااااااااااااااااه ادعكلي بزازي جامد اووووووووف ااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااه روحت نازل ببوس بطنها وبنزل علي كسها وغرقان مايه من اشهوة ومفيهوش شعرة وكان نضيف جدا )
انا : ده انت جهزالي بقا

ياسمين : انت الوحيد اللي اعرفه واعمل معاه كده اكيدلازم اجهزلك ااااااااااااااااااااااااه الحس كسي جامد الحسه جااااااااااامد اااااااااااااااااااااااه

(تتاوه جامد وانا قاعد الحس زنبورها وهي اهاتها تزيد اكتر واكتر وانا بهيج اكتر وبلحس اسرع )

ياسمين : اااااااااااااااااااااااه دخله فيا يالا مشقادرة يلااا اااااااااااااااااااااااااااااااه

(وحت حاطط زوبري علي خرم طيزها وبدات ادخله كان ضيق جدا روحت جايبزيت زتوتي وعوصت صوبعي الكبير زيت ودخلته جوة خرمها ببعبصها لحد مالخرم وسع شويه روح بالل خرمها زيت وبالل زوبري زيت وروحتمدخله جامد لحد ربعه)

ياسمين : (بتصوت من الوجع ) ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه اوف اوف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه براحه براحه دخله براحه مشقادرةاااااااااااااااااااااااااااا اااااااه

(ا هيجت من كلامها جامد روحت مدخله مرة واحده كله وهي صوتت )

ياسمين : ااااااااااااااااااااااااه حرام عليك بقالنا فترة معملناش اهدي هتعورني كده ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه

انا : متخافيش الوجع هيروح دلوقتي

طبعا سيب زوبري جوة طيزها لحد مالخرم اخد عليه وبدات اطلع وادخل وهي اهاتها بتزيد والوجع قل والشهوه زادت وانتفضت مني فجاه ونزلت ميه شهوة كتيييييييييييييير

ياسمين: ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااه كمان يحبيبي انا متناكتك ان شرموطك انت اااااااااااااااااااااااااااااه كمان كمان سرعاكترر ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه اهريلي طيزي سرع اكتر اااااااااااااااااااااااااااه

( انا بسرع اكتر وبهيج من كلامها اكتر وقاعد برزع فيها واهاتها بتعلي اكتر )

ياسمين : ااااااااااااااااااااااااااااااااه خلاص مشقادرة اااااااااااااااااااااااه تعبت خلاص ااااااااااااااااااااااه نزل خلاص تعبت اااااااااااااه اوف اااااااااااااااااه

( قاعد ارزع فيها لحد محسيت اني هنزل )

انا : انا هجيب اجيبهم فين

ياسمين : جوة طيزي عاوزة احس بلبنك فيا ااااااااااااااااااااااااااه

( روحت جايب شلال فطيزها)

ياسمين : احححححححححححححححححح ده سخن اوي ااااااااااااه

انا : عاوزة كمان

ياسمين : ااااااااااه انت فشختلي طيزي مشقادره خلاص كده ايه ياخي انت عنتيل

انا: طيب حلو كده ده انا كنت نفسي اخرجهم بقالي قرن

ياسمين: بحب زوبرك اووووووووووووووووي

انا : وانا لا . هتروحي الجامعه ولا فين

ياسمين : اه لازم احضر السيكشن الساعه 3 ده مهم جدا علشان امتحان الميد تيرموانت لازم كمان تحضره

انا : خلاص هحضره روحي اغربي انت بقا وانا ابقي احصلك

ياسمين : ماشي

( باستني ياسمين والحضن وراحت ماشيه وانت ظبطت مكان معملنا وروحت مكلم صحابه )

انا ( بكلم محمود علي الفون ) :ايه يسطا هتيجي الجامعه ولا ايه
محمود : انا فالجامعه يا خول انت فين

انا : فعجمي يسطاخلصت مصلحه كده وجي

محمود : طب يالا بسرعه تعالي علشان سيكشن 3 وتعالي برضوا غلشان جودي قالبه عليك الدنيا هنا

انا : حاضر مهي نقصاها دي كمان

محمود : وشوف مينا فين بس بسرعه

انا : خلاص ماشي ( وقفلت فوشه قبل ميرغي اكتر . الرصيد برضوا يجماعه **** )

( روحت مكلم مينا )

انا : انت فين يا زوبري

مينا : انا مع مصلحه ف لوران

انا : كسمك عندنا السيكشن بتاع الدكتور خالد لازم نحضره ده مهم فشخ وهيجيمنه امتحان الميد تيرم

مينا :اه صح . كيب المصلحه اللي معايا فتاكه مينفعش تضيع

انا: كسمها شوفلها وقت تاني مستقبلنا مهم وترتيب الجامعه اهم متنساش ان احنا اوائل بكسمك

مينا : ماشي يبن المتناكه جاي اهو يلا

(روحت قافل فوشه )


الجاااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااامعه



(روحت للشله الوسخه وكالعاده بضاني بتفرقع منهم فباخد محمود ونروح التله )

محمود : ايه يسطا مالك

انا : يعم و**** شله بضان نييييييييك انا بضاني اتبخروا خلاص

محمود : و**** عندك حق

انا : اخبارك ايه مع مزتك

محمود : و**** يسطا شكلي هفتحها

انا : ليه بس

محمود : طل شويه تقولي الفالنتين فاضل عليه اسبوعين هتجبلي ايه والبيض بقا يصحبي اللي بيلزق فالافخاد وانت فاهم بقا

انا : هههههههههههههههههههة يسطا قولتلك قبل متعرف بنات افرضشخصيتك الاول

محمود : مهو يكسمك فارض شخصيتي وكل حاجه بس بنت المتناكه دي بتحب الكلام ده وانت عارفني

انا : تمام . يعم جبلها اللي نفسها فيه

محمود : يبني بكره كده انا

انا : يبني انتوا الاتنين بتحبوا بعض وهي اكيد نفسها فحاجه منك . وانت عارف ان ضهرها دلوقتي انت بعد مابوها مات **** يرحمه وانت عارف ان انت لو سيبتها هتقتل نفسها ومهما يكن برضوا . دي انت بتصرف عليها وهي واثقه فيك . جيبلها اللي نفسها فيه يبني البنت بريئه زي الاطفال وصعب تلاقي زيها

محمود : يعني انت شايف كده

انا : اه شايف كده ونص كمان

محمود : خلاص ماشي يسطا

( قاعدنا عالتله ساكتين شويه وبعد 10 دقايق لقيت رقم غريب بيرن عليا )

انا: الو

شخص : مصطفي الجمال معايا

انا : ايوة مين انتي

ميرنا : انا ميرنا يمصطفي

انا :عايزة ايه (بنرفزه )

ميرنا : لو سمحت خلي زمايلك يبطلوا كلام عليا

انا: ايه ده مشفاهم

ميرنا : ازاي يعيني مشفاهم

انا: هو كده وانت ازاي عرفتي رقمي

ميرنا : لو سمحت كل اللي فالكليه منزلين كلام وحش ليا علي جروب الكليه فالفيس ولو سمحت عاوزك تخليهم يبطلوا كلام عليا

انا : بقولك ايه انا مشفايقلك دلوقتي ( روحتقافل فوشها )

محمود : دي ميرنا صح

انا : اه دي بنت المتناكه ميرنا

محمود:مالها عاوزة منك ايه

انا : بتقول ان في كلام وحش عليها بعد الخناقه اللي حصلت بيني وبينها علي جروب الكليه وكلام يامه كده ملوش عازة

محمود : مهوفعلا عندها حق دولت مطلعين عين اللي جابوها

انا : خلاص ابقي اشوف الكلام ده بعدين

محمود : اوكي

(لقيت جودي جايه علينا )
(جودي 25 سنه زميلتي فالكليه او صاحبتي بمعني اصح العود الفرنساوي والجسم الانثوي مع الكس الزهري والبزاز الصغيره والشعر الاشقر الناعم الطويل ده والعيون البترولي حاجه كده تجنن العقل )

جودي : انت يا استاز قالبه عليك الدنيامشلقياك

انا : اقعدي يا جودي في ايه

جودي : اهم اسندني يبني ( وقعدت جنبي ) و**** مفيش بس الباشا وعدني انه هيخرج معايا النهارده ومطنش

انا: مانت عارفه ان عندنا سيكشن كمان ساعه

جودي : يبقي تقولي انا في خره علي دماغك ومتسبنيش مرزيه جوة مبضونه علشان البيه مشفاضيلي

انا : خلاص يبت لارزعك قلم اوقعلك صف سنانك فاهمه ولا لا (وبوش ايدي علي راسها )

جودي : هعديهالك يا سيد المعلمين

محمود : هههههههههههههههههههاي

انا : في ايه

محمود : مفيش قولت اضحك عادي يعني

انا :اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه بيضي لا لا عاوز اخلف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااه

جودي : هه هههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه ابو ام بضانك يا شيخ ايه مبترحمش

محمود : عادي عادي

انا : جودي

جودي : نعم

انا : متيجي عاوزك فكلمتين ( وبغمزلها )

جودي : عاوز ايه

انا : هو الراجل بيعوز ايه من البنت

جودي : الضرب

( وقومنا نجري ورا بعض زي الاطفال وقعدت تضرب فيا ووقعتني علي الارض ونزلت فوقي تضرب فيا )

انا : خلاص خلاص المرادي خلاص

جودي : ده انا هوريك اللي عمرك مشوفته

(هي بتضربني راحت متزحلقه ونزلت علش شفايفي بصتلي وكانت عاوزة تكمل بس قامت بسرعه علشان كان اللي فالكليه ميلاحظوش)

جودي : اسفه مكنتش اقصد

انا : ولا يهمك (وبهمسلها فودنها ) انا عارف انك هتموتي وتكملي

(راحت مكسوفه وجريت مني)

محمود : وافرض شخصيتك قال ههههههههههههههههههاي

انا : كنا بنهزر يا خول

محمود : قولتلها ايه خليتها تجري

انا : وانت مال كسمك

محمود : خلصانه يا كسمك خلصانه

( سمعنا زعيق جامد جاي من تحت نزلنا انا ومحمود وكنا بنشوف في ايه و لقينا ............................ )

انتظروني في الجزء الجاي مع تشويق اكثر ومنتظر تعليقاتكم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اعتزرعن الجميع للخطا الغير مقصود فاسم ميرنا وغيرت الاسم لرغد لتفادي التقليد الغير مقصود
ملحوظه * القصه مكتوبه كامله من 6 اشهر تقريبا يعني قبل قرائتي لقصه مارفل وقصه مارفل هي اللي حفزتني لنشر قصتي . قصتي اساسا مجرده من اي كلمه خارجه بس انا ضيفتها بناء علي الموقع اللي بنشر فيه
واعتزرعن التقليد مرةاخري الغيرمقصود ممكن يكون تفكيري قريب لتفكير مايكل فتلاحظه التقليد واعتزرللجميع

الجزء الرابع

(سمعنا زعيق جامد من تحت فنزلنا انا ومحمود من علي التله وكنا بنشوف في ايه ولقينا ميرنا بتتعاكس من 7 رجاله .فحسيت بروح الشهامه والدم الصعايدي فيا والرجوله بتدق فقلبي روحت دخلت وسط الحشد وزقيت اللي بيعاكس)

انا : في ايه يا شبح متروح تتشطر علي اللي قدك

المتحرش 1 : بس يالا علشان متشطرش عليك

انا : (باستهزاء ) هههههههههههههاي شايف ياض يمحمود بيقول ايه

محمود : ( باستهزاء هو كمان ) اه شايف ( بيستعد انه يدخل يتخانق )

انا : المشكله ان عيال ولا متناكهجايه فارضي ( بالبوكس فوشه كسرتله مناخيرة فيها تقريبا ) وبتتكلم

( محمود دخل 2 منهم ونازل ضرب بالاكاكيم والرجول فيهم ولقيت مينا زي الاهبل جي بيجري ونازل فوق واحد فيهم رضرب وانا وقعت اللي بيتحرش ونازل علي وشه ضرب و2 من شلته بيضربوني فوقي وانا بكوعي فوشهم ولقيت بقيت الشله نازلين عليهم ضرب ولقينا الامن جه لحقونا )

الامن : هاته كارينهاتكم

( طبعا الشله طلعت كارنيهاتها وهما زي الخرفان واقفين وشرحنا للامن اللي حصل )

الامن : خلاص اتفضلوا انتوا

( ومسكوا العيال طلعوا من تجارة ولاد المتنااااااااااكه ههههههههههههههه واخدوا هما الطريحه التمام )

( طبعا انا ومحمود متعورين جامد فوشنا وقعدنا ولقينا ميرنا جايه عليا جري)

رغد : انت كويس فيك حاجه

انا : اه الحمد لله

رغد : انت كويس يمحمود

محمود : اه الحمد لله

رغد : شكرا يجماعه بجد للي عملتوه بس انا مضطرةامش

انا اتفضلي

(لقينا جودي جايه عليا جري )

جودي بقلق ودموع مغرق عنيها ) فيك حاجه قولي انت كويس

انا : اهو**** كويس اهو ( وروحت قايم من علي الكرسي وعملت جري ثابت فالمكان ) اهو انا اسد في ايه

محمود : وانا هنا وحيد مفيش دكر بط حتي سال عليا

(ضحكنا كلنا )

جودي : (راحت حضناني وبتعيط ) متعرفش كان هيحصلي ايه لو جرالك حاجه

انا : جرا ايه يبت اجمدي شويه منا موجود

جودي : (تمالكت اعصابها وقعدت ) انا اسفه بس خفت عليك اوي

انا : ليه بتحبيني

جودي : ( سكتت شويه وقالت ) انا لوقلتلك ان كلمه حب دي قليله باللي بحسه ناحيتك مشهتصدق بس اه بحبك

( انا ومحمود طبعا انصدمنا .)

(مينا جه وقاطعنا )

مينا : السيكشن اجدعان فاضل 5 دقايق

(كلنا جرينا فنفس واحد لحد موصلنا السيكشن فالموعد المحدد)

البيييييييييييييييييييييييييييييييي ت


(دخلت البيت بعد الكليه وملقيتش غير ملك بس اللي فالبيت )

انا : موكا العيله الهبله راحت فين

ملك : راحت عند خالك فالمستشفي

انا : خالي مين اااااااااااه خالي سعيد

ملك : اه

انا : مشرايحله

ملك : ماشي

انا : انا هنام وابقي صحيني علي 10كده اوكي

ملك : اوكي

(دخلت نمت ولقيتملك دخلت عليا علي 10 بليل قوم فوق )؟
انا : هي الساعه كم

ملك 10 بلبل

انا : رجعوا ولا لسه

ملك : مشجايين النهارده وهيباتوا النهارده عند خالك

انا : تمام

ملك بكسوف ) فكرت

انا : اه

ملك : وايه قرارك

انا : عاوزة ايه

ملك : عاوزاك تطفيلي شهوتي

انا : خلاص ماشي

( ملك فرحت جااااامد وجت فحضنيوقاعدت تبوس فشفايفي )

ملك : بحبك اوي اوي اوي

انا : وانا يقلبي

ملك قعدت عليا وبتبوسني فبوقي بوس اطفال مش بوس صح )

انا: اهدي (وانا علمتها ازاي تبوس)

ملك: يالا دلوقتي

انا : اكل الاول

ملك : خلاصهقوم اعملك

( اكلت طبعا وقعدنا نتفرج علي التلفزيون لحدمجت 12 وقولتلها داخل انام )

ملك : وانا ايه ( بكسوف)

انا : تعالي نامي جمبي

ملك (بفرحه ) جايه دوغررررري

ودخلت ملك وقعدت جمبي علي السرير)

انا : احكيلي بقا بتعملي العاده مع صحباتك البنات

ملك : و**** لا معملتش كده خالص

انا : تعرفي ولاد

ملك : خالص و**** وانت عارف اني معرفش غيرك انت بس و****

انا : خلاص ماشي

ملك : المفروضنعمل ايه دلوقتي

انا :ا نامي فحضني

ملك : (بنرفزة ليييييييييييييييييييه مشهنعمل حاجه )

انا : اسمعي الكلام او مشهعمل حاجه خالص

ملك : خلاص ماشي

( قفلنا النورواخدت ملك فحضني وحسيتها عرقانه ومش علي بعضها روحت حاطط ايدي علي كسها من البنطلون وكان البنطلون مبلول )

ملك : بتعمل ايه

انا : للدرجادي شهوتك عاليه

ملك : اووووووووووووووووي

(روحت واخدها فبوسه عميقه وقاعد امص لسانها وابوس فشايفها وهي مسلمه نفسها خالص وبدات احك ايدي علي كسها وانا هجت علي الاخر من بللان كسها وروحت قايم فوقيها ومشغل النور ونازل ابوس فرقبتها وهي فعالم تاني من الاثاره والشهوة وروحت نازل علي بزازها نازل امص فحلماتها وهي بدات تطلع اهات وبدات ادعك فيهم وهي مسلمه نفسها وبدات انزل علي بطنها وانا ببوس والحس كل حته بمر من عليها وهي اهاتها بتزيد وانا هيجت اكتر وروحت نازلعلي كسها اووووووووووووووووف علي الجماااااال نااعم اوي ومفيهاش شعره واحده ولونه بقا احمرمنكتر السخونه وباين علي كيها انه عمره متلمس مرة واحده حتي وبدات الحس فيها وهي بتولع تحتي )

ملك : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه اوووووووووووووف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه الحس اكتر الحس اسرع كمان كمان اسرع ااااااااااااااااااااااااااااااااااه مشقادرة الحس اسرع كمان اسرع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه

( وانا هجت من هياجنها وطلعت زوبري واول مشافته اتنفضت ونزلت شهوتها وكان كتييييييييييير بغباء )

انا : ده كله يا موكا ايه ده انتي محوشه علي الاخر

ملك : ااااااااااااااااااااه يحبيبي انت اول واحد لمست كسي اااااااااااااااااااااااااااه وانت دلوقتي حياتي كلها ااااااااااااااااااااااااه بحبك اوي اوي اوي

انا : وانا اوي

( روحت نايم علي ضهري وقومتها قعدتي وبدات افرشها ببتاعي وهي ببتاوه اكتر وصوتها عالي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااه مشقادره هجيبهم ااااااااااااااااااااااااه يحبيبي انت بتموتني ااااااااااااااااااه موتني اكتر ااااااااااااااااااااااااااه وحسيت اني هجيبهم قولت هجيبهم

ملك : هاتهم بعيد

(ملحقتش راح جاي فوشها ودخل منه فبوقها)

ملك بقرف) يااااااااااااااااي مملح اووووووووي

انا : اتبسطي يقلبي

ملك: اه اتبسط اوووووي

انا : نار انطفت ولا عاوزة تاني

ملك : لا خلاص كده

انا : طب يالا نستحمي

(قومنا استحمينا مع بعض وقعدت اقفش فيها والعبلها فكسها لحد منزلت وانا كمان نزلت وطلعنا )

ملك : (حضناني جامد بحب وحنيه ) بحبك اوي اوي يا احلي اخ فحياتي

انا : واناكمان ياقلبي يالا خشي نامي فاوضتك وانا كمان هروح وضتي وانام

ملك : خلاص ماشي

( ودخل كل واحد فينا اوضته ونمنا عادي ولقيت اللي بيصحيني بعدها بيوم )

انا : في ايه

ملك : الحق في .................... وكانت المفاجاه

انتظروني فالجزء القادم مع الكثير من التشويق والمفاجات
منتظر تعليقاتكم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الجزء الخاااامس

البييييييييييييييييييييييييييييييت



ملك : الحق في حد عاوزاك برا

انا : طب براحه طيب

ملك : طب قوم يا لمض

انا: مين اللي بره

ملك : بنت

انا : مممممم خلاص هقوم اشوف ( مستغرب)

(قومت اشوف مين علي الباب وطلعت جودي )

جودي : انا اسفه اوي يا مصطفي اني جيت الوقت ده علشان محتاجه اتكلم معاك قبل الكليه

انا : اتفضلي ادخلي

جودي : ( واقفه من غير حركه مبتكلمش

انا: متخافيش اختي جوة

( جودي دخلت البيت وروحت جبتيلها حاجه هي تشربها ودار الحوار الاتي )

انا : في ايه يا جودي

جودي : بحبك اوي يمصطفي بحبك اوي مشعارفه مالي بس بحبك اوي ( بتدمع )

انا : اااااااااااااااااااااه دانتي حكايتك حكايه بقي

جودي : ( وشها غرقان دموع )

انا : طبخدي مناديل لحد مغير ونروحاي كافيه علشان مينفعش الكلام هنا فالبيت

جودي : ماشي

( دخلت جوة علشان اغير ولقيت القوات المسلحه مستنياني )

ملك : مين دي بقييا بيه

انا : ديصاحبتي
ملك : بتعمل ايه هنا

انا : فمشكله وعوزاني احلها

ملك : اشمعنا انت يعني

انا : لان فحكم صاحبها الوحيد

ملك : مممممممممممم

انا : ينفع اخش اغير يمراتي ( روحت بايسها فشفايفها )

ملك : ماشي يحبيبي

( روحت لبست وروحت اخدت جودي وروحنا كافيه قريب من الجامعه )

انا : احكيلي بقا في ايه

جودي : انا عارفه انك قبل منبقي صحاب قولتلي نبقي صحاب بس من غير حب

انا : حصل

جودي : انت وقتها كنت معجبه بيك جدا

انا : اه وحبتيني ازاي بقا

جودي : مهو لما قولتلي انك مشبتحب وقتهاففهمت خوف علي مشاعر البنت

انا : حقيقي

جودي : علشان كده انا حبيتك

انا : كده بس

جودي : لا

انا : امال

جودي : لانك راجل وجدع وعمرك مرفضت مساعده حد ( وقاعده تنفخ فيا نص ساعه )

انا : علشان كده حبتيني

جودي :اه

انا : بصي ............ انا مشهكدب عليكي لو قولتلك انا معجب بيكي فشخ

جودي : بسعاده) بجد .

انا : اه بجد

جودي : انا مؤمنه نك هتحبني ادي لنفسك بس الفرصه وهتحبني

انا : اديني وقتي يا جودي وهتلاقيني بقولهالك لوحدي

جودي : بسعاده شديده ) ماشي يحبيبي

( طبعاخلصنا الكافيه وروحنا انا وهي الجامعه حضرنا محاضرتين كده ورجعت البيت علي 3 )

البيييييييييييييييييييييييييييييييي ت

انا : ( داخل البيت لقيت الماخبرات البيت مستنياني )

ملك : مبدري يا بيه

انا : بدري . وانتوقفالي شده حيلك كده ليه بروح امك

ملك : مين جودي دي بقا

انا : وانت مال امك روحي حضريلي الغدا

ملك : مش محضرا حاجه

انا : يالا يزباله الزباله روحي حضري الغدا علشان متغباش علي وش امك النهارده

ملك : ( سيباني ومشت وهي متنرفوة )

( قعدتشويه فالبيتوانا مبضون نييييييك فكلمت محمود )

انا : الو يبضاني

محمود : ايه يا كث انت فين

انا : انا فطيزك ياكسمك

محمود : طيب شوفلي شقق نضيفه عندك

انا : حاضر يكسمك . بقولك . متيجينروح النادي

محمود : ماشي بس امتي

انا : علي 7 كده

محمود : ماشي يكس

انا : كلم مينا يجي

محمود : ماشي يمعيرص بس هاتفلوس معاك علشان انا مشهصرف علي كسمك

( روحت قافل فوشه )

( بكلم جودي )

انا : الو

جودي : وحشتني اوي

انا : انت فين يبت

جودي : فالبيت يحبيبي

انا : حلو تيجي نروح النادي

جودي : مشهينفع علشان ......... ممم ولا اقولك . موافقه طالما انت هتروح

انا : هروح

جودي : ماشي بس امتي

جودي : علي 7 . هعدي عليكي اخدك علي 6.30

جودي : ( فرحانه ) هييييييييييييه اخيرا تعملها متع ......................

( روحت قافل فوشها )

انا :بت يا ملك هي امك واختك هيرجعوا امتي

ملك : ( مبتردش )

انا : ( روحت بايسها فشفايفها ) ردي عليا يقلبي

ملك : مين جودي دي

انا : اتصدقي ان انا غلطان ان انا جي اصالح امك . غوري فداهيه

( نزلت من البيت وروحت اخدت جودي وروحنا النادي وهي غرقانه فالمحن طول الطريق وانا بيضاني قربت تفرقع منها )

انا : ايه يبضاني قاعد لوحدك ليه

محمود : الاه وكمان جوديجت ومعاك سبحان ****

انا : كسمك

محمود : ماله كسسمي

انا : بنيكها

محمود : انت كداب

جودي : عيب فيايه انا موجوده

مينا : سامو عليكو

كلنا فصوت واحد : سامو ورحمه **** وبركاته

مينا : ايه بقا يا اشباح الدنيا عامله ايه

انا : قديم فشخ

محمود : حلوة لما امك ترقص شرقي

( ولقينا فرسه داخله علينا وكلنا مبرقين فيها )

رقيه : 25 سنه حبيبه محمود طبعا لو قلتلكوا كان جسمها جسم عنتيله من العناتله الروس مشهتصدقوا البياض بغباء والبزاز الصغيرة والوسط الصغير العيون البني وفيها من الازرق وشعرها احمر غامق . بنت فاجرة بمعني فاجرة

( طبعا جيا وفاديها رغد )

رقيه : مساء الخير يشباب

كلنا ومنبهرين : مسااااء النور

جودي طبعا جمبي وبتموت من الغيظ روحت لاحقها بكلمه دوبتها

انا : انت احلي من اي بنت فالكون

( حسيت جودي فاضلها شويه وهطير من الفرحه من اللي قولتهولها )

محمود : ايه يا روقا مين الوجه الجديد الليقاعد معانا فالشله

مينا : ايه الحلاوة دي يارغد

رغد : ( بكسوف ) ميرسي

رغد : قولت رغد تبقي صاحبتنا بدل مهيا ملهاش صحاب غير مني

مينا : امال مني فين وحشتني اوي

رغد : دي انتيمتك انت شوفها مالها

انا : ( مستغرب طبعا رد فعل رغد لما مينا شكر فجمالها . ده انا فاكر اخر واحد شكر فاخلاقها باحترام شبشبتله ) ممممممممم اومال مشهنشرب حاجه

مينا : طلبك عندي . عممممممممممممممممم حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسن

محمود : وطي صوتكيا كسسمك وداني اتخرمت

عم جمال : اؤمرني يا بيه ( طبعا كل واحد قال هيشرب ايه والبضان بقي اللي انتوا عارفينه )

انا : امال الميد تيرم انت

رقيه : بيقولوا كمان اسبوعين

رغد : لا ده هيبقي يوم 4 فالشهر الجاي

انا : واحنا كام النهارده

مينا : 5 يكبيير

محمود : اتفضل شهر يعني

انا : تمام

( طبعا اتكلمنا فالتفاهه المعتاده وروحت جودي وروحت انا البيت )

محمود ومينا

محمود : في ايه يا مينا مكشر ليه طول القعده

مينا : مني بقالي اسبوع نشعارف اوصلها

محمود : انتوا اخر مرة اتخانقتوا

مينا :لا بالعكس احنا كنا مبوسطين

محمود : امال في ايه

مينا : ابقا اروح الجامعه بكرا اسال عنها من رغد

محمود : تمام وانا هسالك رقيه

مينا : حبيبي يسطا

رقيه و رغد

رقيه : اموت واعرف انت بتحبي مصطفي ازاي

رغد : مشعارفه

رقيه : ده انتي لما طلبتي منه انه يكون صاحبك اتخانقتوا

رغد : طب انا اعمل ايه بحبه اوي اوي

رقيه : يبت باين ان مصطفي وجودي بينهم حاجه

رغد : ازاي

رقيه : طول وهما قاعدين كانوا بيتكلموا مع بعض بصوت واطي اوي وبيضحكوا

رغد : اه لاحظت

رقيه : طيب شوفتي كانوا قاعدين ازاي . تقريبا فضلهم شويه ويبوسوا بعض

رغد : خلاص بقا انا مشقادرة ( وبتعيط )

رقيه : اهدي اناخايفه عليكي

رغد : قربيني منه يا رقيه عاوزاه يحس بيا

رقيه : طيب خلاص هعرفلك في ايه بين بعض واقولك

رغد : شكرا يا رقيه

رقيه : يبنتي مفيش بينا الكلامه دي احنا اخوات

( محمود بيكلم رقيه )

محمود : رقروقتييييييييي

رقيه : محموحتتتتتتتتتتتي

( طبعا المحن اللي هيعملوه مع بعض والبيضاللي انتوا عارفينه )

محمود : بقولك ايه متعرفيش هي مني مختفيه ليه اصل مينا مشعارف يوصلها

رقيه : لا

محمود : طيب خلاص

رقيه : استني اسالك رغد هي معايا . رغد متعرفيشمني فين

رغد : لا . انا مشوفتهاش خالص بقالي اسبوع كده

رقيه : حتي رغد متعرفش عنها حاجه بقالها اسبوع

محمود : مني فيها حاجه اكيد

رقيه : ربنا يستر

محمود : طيبهقفل انا يقلببي هكلمك علي بليل

رقيه : ماشي يحبيبي

البيييييييييييييييييييييييت

( داخل ولقيت شبشب مخبوط فبطني )

انا : ااااااااااااااااااااااااااه . ايه يماما في ايه

ماما : الساعه كم معاك يا بيه

( ببص علي الساعه )

انا : الساعه تجيلها 11.30

ماما : بتعمل ايه برا ده كله يا حيوان برا

انا : ايه يماما كنت بزاكر مع واحد صاحبي

ماما : فالنادي

انا : النادي مممممممممممممممم اه

ماما : و**** لاقول لابوك ان البيه كبير البيت دلوقتي بيرجع 11.30 بيه اللي فهندسه

( روحت سايبها ودخلت اوضتي )

( لقيت رسايل مبعوتالي عالواتس بشوفهم لقيتهم جودي )

انا : ايه يا جودي في ايه

جودي : ( ردت بسرعه وكانها مستنياني ) وحشتني اوي

انا : هتروحي بكرة الجامعه

جودي : بكره اجازة يحبيبي بكرة الجمعه

انا : صح عندك حق

جودي . بتعمل ايه دلوقتي

انا : هنام

جودي : وحشتني

انا : تصبحي علي خير يا جودي

جودي: طيب استني اكلمك شويه

انا : عندنا بكرة يوم كامل نتكلم فيه يلا يحبيبتي تصبحي علي خير

جودي : وانت من اهله يحبيبي

( طبعا نمت وصحيت علي 11 علي صوت امي واكيد استحميت ونزلت اصلي الجمعه وطلعت لقيت مينا بيكلمني )

مينا : الو يصاحبي

انا : الو ياكينج

مينا : بسالك يصاحبي متعرفش حاجه عن مني

انا : منت عارف ان انا مبكلمهاش . متسال رغد ممكن تعرف

مينا : سالت ناس يامه والكل بيقولي ان هي مختفيه بقالها فترة

انا : ممممممممممممممم طب خلاص هفوت عليك فبيتك كمان ساعه اوك

مينا : خلاص اوك مستنيك

ان : يلا فداهيه

( وقفلت معاه وكلمت جودي )

انا : الو يا جوجي
جودي : الو يحبيبي وحشتني اوي

انا : عامله ايه

جودي : بخير طالما انت بخير يا احلي حاجه حصلتلي فحياتي

انا : يا محني . طب بقولك . متعرفيش حاجه عن مني لان مينا قالب عليها الدنيا مشلاقيها

جودي : لا معرفش ليه

انا : خلاص تمام ( روحت قافل فوشها )

(طبعا قلقت وقولت في حاجه وان ده مش طبيعي وهروح لمينا اكيد هطلع منه بخيط اعرف ) هي فين

هي فين مني ؟ . وايه السبب اختفائها المفاجي ؟ وايه الللي هيحصل بعد كده ليا انا ومينا ومحمود
ده كله هتعرفوا اجباته فالاجزاء الجايه مع التشويق
منتظر تعليقاتكوا ومتبخلوش باي راي اقدراحسن فالقصه بتاعتي
وشكرا لكل شخص نبهنيعن الاخطاء الغير المقصوده فالاجزاء اللي فاتتت

ملحوظه مكلبظه : كل الاحداث دي واحنا لسه فالجامعه يعني سننا وقتها 20 سنه وكمان 5 سنين من الاحداث دي هتبقي القصه اللي هنمشي عليها

تابعوووووووووووووني

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
الجزء الساااادس


يوستينا : اخت مينا 21 سنه البنت المصريه بطبعها القمحاويه الشعر الاسود والبزاز المتوسطه والعيون البني والوسط المثالي بس رسمه وشها خطير واي حد يتمناها

نيفين : 47 سنه الست المصريه بطبعها والجسم المليان بس يهيج اي دكر البزاز الكبيرة والطياز المدورة الكبيرة برده حاجه كده من اللي قلبك يحبه

بيييييييييييييت مينا

( بخبط علي الباب )

مينا :ايه يعم مفي جرس

انا : امك هنا

مينا : اه

انا : طيبيبقي ارن الجرس لييييييييييييييييييييييه ( بخبطه علي افاه )

ميناه : خش يا معيرص

ام مينا : ازيك يا موكوس

انا: زيك يست الكل

ام مينا : مممممم . وحشني يالا بقالك ياما مبتجيش ليييييييييه

انا : كدهيست بهرب من الماسورة الكلام اللي هتتخرم دلوقتي

مينا : طب نخش احنا ونسيبها

ام مينا : و**** انت مشوفت تربيه

( دخلنا انا وممينا الاوضه )

انا : ياض يا مينا مالها مني

مينا : معرفش يسطا و****

انا :احكيلي اتكلمتوا ازاياخر مرة مع بعض

مينا : عادي كنا بنتكلم عادي فمواضيع تافهه والحب

انا : طيب طريقتها كان فيه حاجه

مينا : لا بس دايما كانت بتقولي هتوحشني اوووووووي اخر المكالمه كده وقلبي وجعني موت عليها

انا : بس كده

مينا : اه

انا : يعني مكنتش بتشتكي اوخايفه من حاجه

مينا : لا

انا : ( قاعدافكر اعمل ايه فالليله دي ) طيب مين اقرب حد ليها
مينا : رغد

انا : هي تعرف مني قبلك

مينا : اه

انا : تمام . هخلع انا قبل مالوليه امك تقلب علي كسمي

مينا : ( بخوف ) هتعرف تعمل حاجه يمصطفي

انا : ياض متخافش انا فضهرك يالا

( سيبته وكل تفكيري ان اتكلم مع رغد حتي اني مشطايق ابص لامها بس هعمل ايه )

( برن علي محمود )

محمود : ايه يا خرم

انا : بقولك ايه يا متناك

محمود : ارغي

انا : قول لرقيه ان تخلي رغد تيجي لوحدها فكافيه بتاعنا اللي انت عارفه

محمود : بس ليه

انا : مفيش عاوزها فموضوع بس يكون الساعه 7 كده

محمود : اوك خلاص هقولها يلا سلام

انا : سلام


البيييييييييييييييييت

انا : اما

ماما : عاوز ايه

انا : جعااااااااااااااااااااااااااااااااا ان

ماما : استني ابوك جي كمان ساااعه وناكله كلنا

انا : ماشي

( ملك مصدرالي بوز الداخليه )

انا : موكا

ملك : نعم

انا : اعمليلي شاي وعاوزك فالبلكونه

ملك : بمعملش حاجه انا

انا : انا غلطان ان انا عاوز اريحك يلا اخش اوضتي

ملك : قرنفل ولا بقرفه

انا : فالخمسينه يماما وتعالي وياريت بسررعه

ملك : ( بلهفه ) حاضر

( طبعا مشطايق نفسي ان انا هتكلم مع رغد )

ملك : اتفضل يحبيبي

انا : يسلموا هالايادي الطعمين وببوس( ايدها بحب )

ملك : احكيلي بقا

( طبعا حكيتلها من طقطق لسلام عليكم )

انا : عرفتي بقا

ملك : تمام ( بتحضني جاامد ) وحشتني اوي

انا : يبت اهدي احنا فالبلكونه

ملك : وحشتني اوي

انا : وانا كمان يحبيبتي بس اهدي بقا

ملك : خلاص ماشي

انا : روحت بايسها فشفايفها ( هشبعك منيفالوقت المناسب

ملك : بعششششششششششششششقك

( طبعا الحاج جه وغير واكلنا وقعدنا قدام التلفزيون و جينكليس جابت الشاي وكلنا قاعدين )

بابا : بقولك ايه يبئف

انا : اؤمر يحاج

بابا : هتخلص امتي

انا : فضل 3 سنين يحاج

بابا : تمام

ماما : ناوي بقا تعمل ايه بعد الكليه

انا : هعمل شاي

بابا : منتا خول ملكش اي تلاته لزمهفالحياه

انا : تسلم يحاج

( خلصنا القاعده ونمنا وصحيت علي 6 بليل طبعا علشان ميعادي مع رغد وقومت اخدت فلوس من بابا ونزلت ليها علي 7.10 كنت فالكافيه )

انا : ازيك يا رغد

رغد : ازيك يمصطفي

انا : انا مشجاي علشان اعمل معاكي معاد او كده بس انا جاي لحاجه مهمه

رغد : ايه

انا : انت اكيد صاحبه مني من زمان فكنت عاوز اعرف اخر مرة اتكلمتي معاها امتي

رغد : اخر مرة من اسبوع كده

انا : تمام . طيباخرمحادثه بينكم كانت بتتكلم ازاي وكده

رغد : انا تقريبا كنت بكلمها كانت عادي بسهي بتلمح ان ديما بتقول لوجرالي حاجه او لو انا حصلي حاجه والكلام ده

انا : ممممممممممممممم

رغد : مشعارفه يمصطفي انا لما برن عليها ديما مغلقاو غيرمتاح

انا : تمام

رغد : عملت ايه فالبوستات اللي معمولالي علي الفيس

انا : بوستات ايه

رغد : انا مرمطني فجروب الكليه علشان خاطري شيلها

انا : خلاص هشوف

رغد : اوك
( خلصنا اللي بنشربه وروحنا وانا كل اللي بيهمني اني مخدش معلومه من رغد كنت عوز اعرف طريقه مني فالكلام علشان يبقي كده اعرف ازاكانت هي متوقعه انها تختفي ولا لا وكده يبقي انا لازم الجا لليقدر مكان ام ام ام امها وهو الحاج )

( بس كنت محتار ادخل ازاي علي الحاج ده يقتلني فيها . بس لقيت الطريقه وهقوله لما اروح )

بيت محممود

سوزان : ام محمود 45 سنه ست بيتشاطرة بس الجمال بيتجسد فيها من شعر البني و العيون البني و الجسم الابيض فشخ و جسمها شادد نفسه والبزاز المتوسطه والطيز المتوسطه الحلوة دي

فريده : 18 سنه اخت محمود طبعا لوقلنا ان هي واخده جمال امها بس يبقيانا كداب . تحس ان ابوها زار دنمارك وجه . الشعر الرمادي والنمش المحبوب وبياض الجسم والانوثه فكل حاجه والبزاز الصغننه والوسط الفاجر حاجه كده فوق الوصف


( محمود ومينا قاعدين فالاوضه )

محمود : يبني متخفش مني هتكون بخير

مينا : يبني انا مشعارف اعمل ايه روحت بيتها لقيته مقفول و روحت سالت ناس يامه مناللي يعرفوها هما برضوا ميعرفوش عنها حاجه ان خلاصبدات اتجنن

محمود : اهدي وكل حاجه خير متخفش

رقيه ورغد

رقيه : عملتي ايه معاه

رغد : اتكلم بس عن مني وعن الجامعه وخلاص

رقيه : بسسسسسسسسسس

رغد : اه

رقيه : وانت عملت ايه

رغد : هعمل ايه يعني

رقيه : غبيه

رغد : طب اعمل ايه

رقيه : المفروضانك تحسسيه لازم تعرفيه انك عاوزاه بجد خليه يعرف ان انت انسب واحده ليه

رغد : اقرب فرصه بقا

رقيه : ماشي وانا هعرفلك العلاقه بين جودي ومصطفي


رغد ومحمود

رقيه : بقولك هو طبيعه العلاقه بينومصطفي وجودي ايه

محمود : ليه

رقيه : عادي فضولبس

محمود : مفيش لما كنافالكليه قالتله انها بتحبه

رقيه : ( مصدومه ) بجد

محمود : اه وبرضوا لاحظت انه هو كمان بيحبها لما كانوا بيتكلموا مع بعض لما كنا فالنادي

رقيه : تمام


( روحت البيت ومستني بابا يصحي علشان اتكلم معاه ولما صحي )
انا : احاج

بابا : عاوز ايه يخول

انا : محتاجك فموضوع مهم

بابا : ايه

انا : و**** يحاج في بنت اسمها مني ( حكيتله قصتها )

بابا : وايه امطلوب

انا : خلال ان ليك علاقات تقدر تجيبلنا مكانها

بابا : خلاص هشوف

انا : تسلم يا احلي اب فالدنيا

( وطبعا دخلت نمت علي طول وانا بفكر ف جودي وان انا فعلا حبيتها لان انا معجب بيها من زمان وبحبها من زمانبس قولت استني شويه كده . بس كده كفاياي لازم اقولها )

رقيه و رغد

( رغد ورقيه بيكلموا بعض علي الفون )

رغد : رورو متعرفيش علاقه مصطفي مع جودي ايه

رقيه : ( في حيرة مشعارفه تفتحه ازاي ) علي كلام محمود ان فعلا في حاجه بين مصطفي وجودي

رغد : ( ضعف الصوت ) ازاي

رقيه : ان اول امبارح لمامصطفي اتخانق علشانك جودي اعترفت بحبها لمصطفي

رغد : ( قلبها بينبض بسرعه ) طبورده فعله

رقيه : هو مداش رد بس معني انه مصطفي وجودي جم مع بعض فالنادي امبارح علي كلام محمود اكيد يبقي في حاجه

رغد : ( دموعها نازله ) يعني الاتنين بيحبوا بعض
رقيه : لا . مهو طالما لسه مقالوش حاجه قدامنا يبقي لسه محبوش بعض

رغد : يارب

رقيه : مهو لو انت سمعتي كلامي ومعملتيش اللي انت عملتيه ده مكنش حصل ده كله ومصطفي كان هيبقي بتاعك

رغد : بحبه اوي اوي يا رقيه

رقيه : مهو لو انت حطيتي كبريائك علي جنب وروحتي من السنه اللي فاتت تصاحبيه بشويش مكنش حصل ده كله

رغد : طيب المفروض اعمل ايه دلوقتي

رقيه : دلوقتي انت معانا يعني صاحبتنا يعني مفيش خروجه الا وانت معانا

رغد : حلو

رقيه : بصي احنا دايما بعد اول محاضرة بنقعدوا علي التله اللي انت عارفاهاابقي تعالي عندنا هناك بكره

رغد : خلاص ماشي

رقيه : وقتك ضيق يرغد لازم تزقيه لنفسك قبل ميضيع منك للابد

رغد :ربنا يستر

البيييييييييييييييييت


( نايم والاقي حد بيصحيني افتح عيني الاقي ملك بتصحيني بحنيه )

ملك : بتاخد شفايفي فشفايفها ) صباح الخير يحبيبي

انا : صباح النور يقلبي

ملك : يلا يحبيبي علشان كليتك

انا : هي الساعه كم

ملك : الساعه 9

انا : اححححححححححححه عندي محاضره كمان ساعه

( قومت لبست وجريت نزلت للكليه علي طول علشان المحاضره كانت مهمه فشخ )


الكلييييييييييييييييييييييييه

( لحقت المحاضره وخرجنا علي 11 كده وانا طالع قابلت خالد )

خالد : ايه يسطا

انا : خوخا حبيبي

خالد : مظبطينك علي الفيس اهو يعم اي خدمه

انا : فيس ايه

خالد : خناقتك انت ورغد
انا : اااااااااااااااه تمام . بص . ترضي علي اختك كده

خالد : لا

انا : حلو . يبقي تشيل البوستات يا ملكش اصحاب باسم مصطفي

خالد : خلاص يسطا اعتبر الموضوع تم

انا: حبيبي يكبيييير

( وروحت قعدت علي التله لقيت محمود بعدها جت رغد و رقيه وبعدها مينا و بعدهم جودي )


محمود : مبقولكم ايه طالما احنا معندناش حاجه متيجوا نروح اي نيله

انا : نروح فين

محمود : العصافرة

انا : عاوز امك تفشخنا

جودي : طب ايه رايكو سان ستيفانو

انا : الطلعات دي تبقي الخميس

رقيه : ايه رأيكوا فالمنتزة

مينا : بيض فشخ دلوقتي

انا : النادي

مينا : بليل يسطا

رغد : ايه رايكوا فجرين بلازا

انا : فكرة . ايه رايك يجودي

جودي : حلوة

محمود : جميل

مينا : يلا بينا




جريييييييييييييييييييييييين بلااااااااااااااااااازا

انا : اوببببع شايف ياض الطلقه دي

مينا : جاااااااااااااحده .رغد متيجي نروحوا انا وانت نشوفوا العربيات هناك دي

رغد : انا اسفه بس لا

مينا : خلاص ماشي

محمود : اياض يمينا

مينا : ايه

محمود : متيجي نشوف tomato

مينا : ليه

محمود : autumn collection نشوفه نزل ولا لا

مينا : يلا بينا

رقيه : جودي تعالي نشوف bella dona نلاقي حاجه جديده لينا

جودي : يلا بينا

( وقفنا انا ورغد مع بعض )

رغد : مصطفي . هو انت عملت ايه فموضوع الفيس

انا : اعتبريه خلص خلاص

رغد : ميرسي

انا : بصي يبنت الحلال قانون الشله كالاتي ممنوع الشكر مهما كان السبب

رغد : خلاص ماشي

انا :يبت عيب دانتي اختي حتي

رغد : طب منيجي نقعده فاي كافيه كده

انا : يلا

( روحنا قاعدنا فالكافيه وطلبنا حاجه نشربها )

انا : رغد

رغد : ( بلهفه ) نعم

انا: سؤال . هو ليه الواد اللي شكر فأخلاقك شبشبتيله ده حتي محترم

رغد : لان هو بيتراهن عليا علي اللي يصاحبني مع شلته

انا : وانت عرفتي ازاي

رغد : سمعتهم

انا : علشان كده مرحش اشتكي للعميد . خلاص فهمت كده . طب اشمعنا قاعده معايا عادي كده ده انتي حتي مسبتيش دكر الا لما فشختيه

رغد : علشان انت محترم وليك بريستيجك وكمان اي بنت تتمني ان هي تصاحبك

انا : و**** . طب ليه رفضتي مينا طلبه لما كان عاوزك

رغد : لانه لعبي

انا : منا لعبي برضه

رغد : بس انت غيره . انت بتحافظ علي البنت مش بتدمرها

انا : واحنا كنا متخانقين . اشمعنا جيتي واتكلمتي

رغد : لان انا مشلاقيه حد زيك

انا : انت جوزاء يا رغد

رغد : اه

انا :علشان كده

رغد : ايه

انا : الجوزاء بوشين . وانت ليكي وش كيوت ووش جربان

رغد : طب اعملك ايه انا يعني

انا : لو بطلتي عصبيه كل الناس هيقربولك ويحبوكي اكتر لعلمك يعني

رغد : خلاص ماشي

انا : بس انت مزززززززززززززززززززة بجد ايه الحلاوة دي

رغد: ( بكسوف ) ميرسي

انا : ايهالحلاوة دي يبت لا ده انتتي لازم تقعدي جمبي بقا

( قامت رغد وقعدت جمبي )

انا : ( مستغرب ) و**** انت مشطبيعيه

رغد : احنا كده صحاب صح

انا : اه

رغد : ولما تبقي صاحبي يبقي انت اخويا بالظبط اعمل كل اللي انت عاوزة

انا : كله كله

رغد : اه كله كله

انا : ليه

رغد: لانك انت اكتر من اخويا بالنسبالي

( قاطعنا محمود ومينا )

محمود : واحد شااااااااااااااااي خمسينه هنا امتر

مينا : خلييييييييييييييييييييييهم 2

انا : لقيتوا حاجه

محمود : معاك فلوس

انا : لا

محمود : ملقناش حاجه لا

( شويه وجودي ورغد دخلوا )

انا : والمزز وصلوا

بيقعدوا وهما مكسوفين

انا : طب هطير انا بقا تؤمروا بحاجه

محمود : رايح فين

انا : مروح

جودي : خدني معاك

انا: تعالي . يلا سلام . لسه مكملناش كلامنا يرغد

رغد :خلاص ماشي هكلمك بعدين

(واحناماشيين فطريق البيت )

انا : جوجو

جودي : ايه يحبيبي

انا : بحبك

جودي : اييييييييييييييه . بجد

انا : بجد و**** بحبك بحبك بحبببببببببببببببببببببك

جودي : وانا بحبك اوي

انا : ( روحت بايس ايديها ) انت دلوقتي بقيتي حياتي كلها بقيتي دنيتي انتي دلوقتي تأشري بس هتلاقي كل حاجه تحت رجليكي

جودي : متعرفش قد ايه انا مبسوطه يحبيبي ( راحت حضناني حضن مليان شوق غريب وحنان جميل اوي )

انا : يبت اهدي احنا قدام الناس

جودي : اخيرا حلمي اتحقق

انا : انت اساسا حلمي من زمان يبت

جودي : امال تاعبني معاك ليه

انا : مفيش اصل انا كنت بفكر الا يكون مشحب

جودي : المهم انك ليا

انا : بحبك يبت

جودي: وانا بموت فيك

( روحتها وبشوففوني لقيت ابراهيم اتصل وياسمين كمان اتصلت )

انا : الو اهيما

ابراهيم : حبيبي

انا : بقولك ايه عملت ايه فالمصلحه

ابراهيم : البنت ليها 2 خطين

انا : اه وايه اخبارهم

ابراهيم : واحد اتقفل لسبت اللي فات فلوران كده

انا : والتاني

ابراهيم : التاني بقا اتقفل السبت برضه اللي فات فحته فالصحراء جمب سيوة كده

انا :ابعتلي location الاتنين يصحبي

ابراهيم : اوك

( وقفلت معاه وقولت اتصل بمينا )

مينا : ايه يكبيير

انا : بقولك

مينا : ايه

انا : عاوز اقابلك علي القهوة النهارده

مينا : تمام بس امتي

انا : 8 كده اوك

مينا : خلاص اوك

انا : يلا فداهيه

( سيبته ودخلت اوضتي وفتحت الفيس شويه وطبعا قومت شوفتلي اي خره ازاكر فيه علشان عندي امتحان كمان شهر )

ملك : حبيبي مالك

انا : مفيش يحبيبتي

ملك : مالك في حاجه مضيقاك

انا : لا يحبيبتي طالما بشوفك بحس ان الدنيا بتضحك

ملك : تسلملي يقلبي وانت كمان و**** . ده الواحد مبيعرفش يسد معاك خالص

انا : هههههههههههه ( روحت بايسها فراسها )

جاسمين : بوس بوس جامد ايوة كده بحبك وانت بتصيع مع اختك

انا : ( برميها بالقلم ) امشي يزباله

ملك : ( بتضحك ) براحه لسه صغيرة

انا : صغيرة وتقول كده

جاسمين : عمري مشفت حد كده انا

انا : وانت عند اهلك كم سنه علشان تقولي عمري

ماما : اهدي يزباله علشان مجيش افرج عليك بنات الجيران

انا : قديمه فشخ

ملك : لو عرفت بالبنات اللي تعرفهم هتعمل فيك ايه

انا : عاوزك الليله وانا اقولك

ملك : حاضر يحبيبي

انا : علشان اشرحلك هندسه يا ثانويه عامه

ملك : بس يالا

جاسمين : قولها والنبي يبني اصلها مبتقعدش علي كتاب

انا : انت لسه هنا انجري يبت برا

جاسمين : ( بتطلع لسانها وتجري ) لالالالالالاله


( وضحكنا كلنا )



القهههههههههههههوة

انا : مينا بيه

مينا : ايه يكبير في ايه

انا : اباشا سؤال

مينا : يه

انا : كان في مصلحه السبت اللي فات صح

مينا : اه كانت جاحده

انا : الموضوع ده تم فين

مينا : فشقه لوران ليه

انا : وقبليها بيوم كنت فين

مينا : كنت مع مني

انا : فين

مينا : فنفس الشقه

انا : يبقي شافتك يا بيه مع المصلحه

مينا : ازاي

انا : ( شرحتله اللي حكاهولي ابراهيم )

مينا : ينهار اسود

انا : واساسا الموضوع اكبر من وساختك لانها ببساطه تنهي علاقتهابيك وانتهينا

مينا : يعني ايه

انا : يعني فيحاجه اكبر منك حصلت

مينا : انا قلقان فشخ عليها يسطا

انا : اهدي يالا وارسي ونستني نشوف رد ابويا

مينا : اوك


رقيه ورغد

رقيه : حكيتي ايه مع مصطفي يبت

رغد : عملت زي مقولتيلي ورحنا الكافيه

رقيه : واتكلمتوا فايه

رغد : ( حكيتلها )

رقيه : يبقي كده حلو . ده انت خلاص كنت هتقوليلوا بحبك

رغد : بس محمود ومينا قاطعونا

رقيه : ههههههههه بيجوا فاوقات متنفعش

رغد : بس هوقالي ان كلامنا لسه مخلص

رقيه : يبقي في امل

رغد : ان شاء ****

البييييييييييييييييت

( انا صحيت الصبخ علي رن فوني لقيتها رغد فرديت عليها )

انا : الو

رغد : ( الحقني والنبي يمصطفي )

انا : في ايه

رغد : ................

يا تري في ايه . ده كله هنعرفه الجزء الجاي

تعليقاتكوا علشان اقدر احسن من قصتي اكتر

تابعووووووووووووووووووووووووووووووو وووني

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الجزء الساااابع


مني : 25 سنه حبيبه مينا مامتها المانيه باباها مصري واخده الشكل الاوروبي الصدر الصغيروالشفايف الحمرا والجسم الانوثي وبيضه بياض التلج وفيها برائه فظيعه وتصدق اي حاجه بسرعه .امنيه اي راجل البت دي

مكان ما

مني مغمي عليها وواحد من اللي خاطفينها يرش عليها مايه

مني : ( صوتها رايح ) انا فين

الخاطف : حمد **** علي السلامه ده كله نايمه

مني : انت عاوز مني ايه وانا عملتلك ايه

الخاطف : انا مشجايبك علشان اتكلم معاكي وندردش انا جايبك علشان اخد منك مصلحه

مني : سيبوني انا معملتش حاجه ليكوا سيبوني ب**** عليكو سيبوني

الخاطف : ( رزعها قلم ) اخرصي خالص لحد منشوف صرفه معاكي يا وسخه

الخاطف بيتصل برغد الساعه 9 الصبح

رغد : الو

الخاطف : انت صاحبه مني

رغد : ( بقلق ) ايوة يفندم انا صاحبه مني فيها حاجه

الخاطف : خدي كلميها كده

مني : (بتعيط ومشقادره تتكلم ) الحقيني يا رغد الحقيني

( راح الخاطف رازعها قلم )

الخاطف : بقولك ايه يشاطرة لو عاوزين تشوفوا البت دي يبقي تجهزي مليون جنيه

رغد : انت بتقول ايه ........ ( راح قافل فوش رغد )

( رغد مشعارفه تعمل ايه فاتصلت برقيه كم مرة مردتش عليها فاتصلت بيا وانا رديت من اول مرة )

( انا صحيت الصبخ علي رن فوني لقيتها رغد فرديت عليها )

انا : الو

رغد : ( الحقني والنبي يمصطفي )

انا : في ايه

رغد : في ناس اتصلت بيا وبتقول انهم خاطفين مني وسمعوني صوتها ( بتعيط )

انا : اهدي كدخ وتعالي عند الكليه نتكلم هناك

رغد : خلاص ماشي

( قامت رغد لبست ونازله علشان تروح الجامعه )

البييييييييييييييييييييييييييت

( برن علي محمود )

محمودد : الو يكس

انا : حصلني بسرعه علي الكليه

محمود : في ايه

انا : وكلم مينا يجي بسرعه

محمود : خلاص حاضر ب............
( روحت قافل فوشه )

( انا مشعارف اعمل ايه بس شكل كده معايا مكان مني )

( قومت لبست بسرعه و جبت اي حاجه من التلاجه اكلتها وسلمت عي البيت ونزلت جري علي الجامعه )


الجااااااااااااااااااااااامعه

( روحت علي موقع الشله اكيد طبعا التله )

انا : good morning everybody

محمود : كسم الانجليزي علي كسمك اقعد

انا : جرا ايه يبن المتناكه متنساش مين اللي كان بيغششهالك فلجنه الثانويه العامه وانت بتعيط زي النسوان وقتها ولا هنسسي

رقيه : لا محمود راقل عمره مهيعمل كده

محمود :فاكر ياض التفاضل والتكامل ولا ايام الهندسه . **** يمسيك بالخير يعبد**** يقواس كنت باشا رياضه

انا : مهو بكسمك هتفكرني رياضه افكرك الجغرافيا . اياض يمينا مين ملك الجغرافيا فالثانوي

مينا : مصطفي طبعا عنتيل الجغرافيا احسن من احسن مدرس

محمود : هتنسي ايام لماكنت بتموت فامتحان الفيزياء . هههههههه كان حته دين يوم

انا : متنساش بكس اختك يوم الكييمياء لما كنت بتقولي والنبيمصطفي هسط ب**** عليك غششني اي حاجه

جودي : مخلاص يا عناتله الثانويه محسسني جبتوا الديب من ديله

انا : ( فودنها ) عاوز اجيبك انت من احته اللي بتطلع منه الديل

جودي : ( بكسوف ) انت بس اللي تعرف تجبني منها

انا : امووووووووووووووووت انا فالحلاوة والكسوف ده

محمود : يا محني

مينا : بس كانت ايام جميله

محمود : اه و****

انا : فاكر ياض بز البقره

محمود : يعيني كانت بتحك فينا طول الحصه ولا طيازها المنفجالها علينا طول الحصه

مينا : ولا البت سلمي سجاير

انا : اه و**** . دي بتلف سجاير وخوابير احه . ده انا لما بشم ريحه الدخنه بموت

( رغد جايه جري وبتعيط )

رغد : الحقوني بسرعه يجماعه

انا : في ايه

رغد : منيمخطوفهلبلالث
انا : يبت اقعديواهدي وقوليلي مالها مني

رغد : ( بتهدي بس الدموع بتنزل لسه ) من مني مني مخ مخطو مخخطوووفه

انا : مخطوبه

رغد : مني مخطوفه واللي خاطفها كلمني وعاوز مليون جنيه وهي ترجع

مينا : ينهار ابويا اسود . مننننننني لاااااااااا

محمود : اهدي يمينا

جودي : بس كده

رغد : اه وسمعني صوت مني وقالي علي الفديه وقفل

انا : اكيد هيتكلم تاني

جودي : ايه الي عرفك

انا : عملوها فمليون فيلم قديم .

مينا : انا خايف عليها اوي يمصطفي . احنا هنعمل ايه

انا : متقلقوش انا هعرف اتصرف واهدوا البنت هترجع سليمه

( هما الخاطفين البنت ازكياء واغبياء . ازكياء علشان قفلوا مع رغد اكيد قبل ال 30 ثانيه علشان انتم عارفين مراقبه الشرطه للموبايلات ف وقت 2016اغبياء علشان قفلوا موبايل مني فمكان مخطفوا . المشكله هنا ان اللي خاطفها واحد فاهم هو بيعمل ايه . ربنا يستر )

جودي : حبيبي مشهنخرج النهارده

انا : انا وانت بس ماشي

جودي : حلو الفكرة

انا : بس مش النهارده

جودي : ليييييييه

انا : خليها مفاجأه يقلبي

جودي : خلاص ماشي

محمود : مشهنحضر المحاضرة ولا هنبات هنا النهارده

انا : يلا يشباب

( كلنا حضرنا المحاضرة وسيكشن واخدنا ورق واستمارات تبع الكليه وروحنا ا. ان روحت جودي وروحت انا . صحيح .نسيت اقلكوا ان فرق بين بيتي وبيت جودي عمارتين بس )

البيييييييييييييييييييييييييييييييت

انا : ست الكل ( ببوس ايد ماما )

ماما : ربنا يحرسك ويبعد عنك اولاد الحرام ويقرب ليك ولاد الحلال ويكملك بعقك ويرزقك بالبنت اللي تصونك وتحافظ عليك و..........

انا: مخلاص يما . ابقي ادعيلي فالصلاه احسن

ماما : اتصدق ان انا غلطانه اني بدعيلك

انا : بقولك . علي اساس موضوع رزق البنت ده . ممماما انا بحب بنت

ماما : مين تعيسه الحظ دي

انا : عارفه زياد السالمي اللي فعمارة اللي بعدينا بعامرتين

ماما : دكتور ااورام

انا : ايوا . انا بحب بنتوا

ماما : وهي
انا : نفس الموضوع بتحبني

ماما : جميل . وناوي تخطبها

انا : قبل كده انا عاوز اجيبها البيت تتعرفوا عليها

ماما : رأي ابوك ايه

انا : ربنا يستر . هقولوا وامري لله

ماما : تمام. عامه بيشرب الشاي جوة فالصاله خش قولوا

انا : خلاص . الاكل . اتعمل

ماما : بشطب اهو

انا : طب يالا . احسن انا جعان

ماما : خلاص ماشي

ملك : حمد لله علي السلامه يحبيبي

انا : **** يسلمك يقلبي ( ببوسها فراسها ) اخبار ثانويتك ايه

ملك : اديها ماشيه . ( بتهمس ) وحشتني اوي

انا : وانت كمان وحشتيني بس لما يجي الفرصه هنعمله كل اللياحنا عاوزينه

ملك : خلاص ماشي يحبيبي

( دخلت علي بابا اقوله )

انا: ازيك يحاج ( ببوس ايده )

بابا : ازيك يبني تعالي اقعد جمبي

انا : بابا : عاوز فحاجتين

ابابا : اخلص

انا : انا بحب بنت يبابا وعاوز اجيبها تتعرفوا عليها

بابا : ومين دي ان شاء ****

انا : جودي بنت زياد السالمي دكتور الاورام

بابا : مممممم اخترت صح يبني مقولتش حاجه . جيبها مفيش مشاكل

انا : بجد

بابا : بغير راي اهو

انا : خلاص هجيبها بكرا

بابا : ماشي

انا : خلاص اوك

بابا : والموضوع التاني

انا : عملت ايه فموضوع مني

بابا : يتيمه الاب والام صح

انا : اها

بابا : البنت مختفيه بقالها فتره

انا : البنت مخطوفه ( شرحتله اللي حصل )

بابا : حلو اوي ومعاك الموقع كمان

انا : اه

بابا : طيب اديني ارقام كل صحابك اتابعهم واراقبهم لانه اكيد هيتصل تاني

انا : خلاص ماشي ( اديته الارقام والموقع اللي شاكك فيه )

بابا : اطلع بره الموضوع انت وصحابك وسيبني اتعامل انا

انا : تحت امرك

( طبعا انا بطبعي فضولي فشخ يعني فاكيد مشهسيب الموضوع وانا لازم ادخل فتفاصيله اكتر )

(بكلم جودي علشان انزل معاها بليل )

انا : الو يا جوجو

جودي : حبيبي وحشتني اوي

انا : وانت كمان يقلبي وحشتيني اوي

جودي : اتصدق ان انا لسه بفكرفيك دلوقتي

انا : يمحني . بصي انا عاوز انزل معاكي بكرة علي 7 كده

جودي : يحبيبي يومي كله تحت امرك حياتي كلها فايدك انا ملكك انت بس

انا : طيب نخليها 3 العصر

جودي : احلي اديني هقضي يومي معاك كله

انا : تمام علشان هقولك المفاجأه بكره

جودي : خلاص ماشي يحبيبي

( اتكلمت معاها شويه فتفاهات وقفلت معاها وقومت اكلت ودخلت ازاكر لملك هندستها )

ملك : اخيرا هتشرحلي هندسه

انا : شوفتي انا حنين ازاي

ملك : ربنا يخليك ليا

انا : يارب وانتي . بقولك انا بحب بنت

ملك : بجد . **** يسهلو . مين بقا اللي حظها ممتاز ده

انا : ( شرحتيلها الموضوع ) بس تجهزيبقا بكرة علشان جياوابقي يلغي ماما

ملك : قولتلهم

انا : اه

ملك : خلاص ماشي . يلا بينا يمستر اشرحلي بقا

انا : خلاص ماشي

( بشرحلها مادتها وحسيتها مش علي بعضها )

انا : مالك

ملك : جسمي هايج اوي

انا : بس احنا بنزاكر

( وانا بشرح لملك حطيت ايدي علي افخادها حسيتها ارتعشت )

انا : لو حطيت ايدي ايه اللي هيحصلك

ملك : معلش يحبيبي اعمل ايه جسمي بيعشقك

انا : ده انا اللي بعشقك

( بحط ايدي علي فخادها وبقرب ايدي علي كسها وحسيتها انها بدات تريح وتدوب خالص روحت بدات ادلك وهي مستمتعه بدات اسرع هي اهاتها بدات تعلي )

انا : اهدي يبت هتفضحينا

ملك : وحشتني اوي اااااااااااه مشقادره

انا : طباهدي

ملك : مشقادرة خلاص ااااااااااااااااه

( طبعا ملك من النوع الحساس اللي بيجرحه اقل كلمه فملقتش حل اني اعمل كده علشام كلهم برا وهنتفضح كده )

انا : اسف يملك بس غصب عني ( روحت رازعها قلم مش جامد بس يخليها كارهه نفسها )

ملك : ليه يمصطفي كده

انا : اسف و**** بس علشان الكل برا وانت مشقادرة وخفت نتفضح

ملك : خلاص اتفضل اطلع برا

انا : حلاص حاضر

ملك : ده اخر مرة هنعمله مع بعض كده

انا : ماشي بس اهدي انت

ملك : برا لوسمحت

( سيبتها وخرجت بصراحه اي حاجه هي تعملها فيا تبقي عندها حق فيه . سيبتها وروحت علي اوضتي وطلعت اي ماده ازاكرها )

رقيه ورغد

رغد : انا لازم اقوله ان انا بحبه

رقيه : يبت اهدي براحه شويه هو مشهيطير

رغد : يبنتي تقريبا جودي بتعمل كل حاجه

رقيه : ازاي

رغد : بتأنكجه وبتقعد لزقه فيه مش جنبه وبتنام علي صدره وبيهمسوا بعض

رقيه : تقصدي ايه
رغد : جودي باين بحبه وهو سايبها عادي كده

رقيه : انت عارفه ان مصطفي قبل ميصاحب بنت بيقول ايه

رغد : ايه

رقيه : صحوبيتي مع البنات لن تتعدي حدود الاخوات وعمرنا مهنحب بعض مهما حصل ولو حبتيني ابعدي عني

رغد : بس هو مقاليش الكلام ده

رقيه : يعني ايه

رغد : يعني هومقاليش حاحه من الكلام ده خالص

رقيه : مقالكيش يبقي بيحبك يبت

رغد : ( بابتسامه ) بحبه بحبه بحببببببببببببببببببه

رقيه : محن . يبنتي انا مشبعمل مع محمود كده . انت بقا دايبه خالص

رغد : مصطفي ده بحسه النوراللي هيخرجني من اللي انا فيه

رقيه : نص الكليه بيفكروا نفس تفكيرك المريض ده

رغد : بس انا بعشقه لازم اقوله

رقيه : مش انت لرضوا ليكي معاه كلام لسه مخلصتوش كلام فيه

رغد : اه

رقيه : خلاص كلميه يبنتي مستنيه ايه

رغد : حاضر هرن عليه

( رغد بترن عليا رديت )

انا : ازيك يرغد

رغد : ازيك يمصطفي

اانا : اؤمري

رغد : كان في موضوع لسه مخلصناش كلام فيه

انا : اه صح . بس مينفعش علي الفون

رغد : يعني ايه

انا : نتقابل علي الكافيه اللي احنا اتقابلنا فيه اخر مرة

بابا
بابا : الو يمجدي

مجدي ( مجدي 40 سنه مقدم جيش فالمنطقه الشماليه العسكريه يكون دراع بابا اليمين فشغله )

مجدي : ازي حضرتك يفندم

بابا : الحمد لله . بقولك . عاوزك تطلع فرقه ستطلاع علي الموقع اللي بعتهولك تمشطهولي وتعرفلي فيه ايه . مفهوم يا مجدي

مجدي : تحت امرك يفندم

بابا: تمام ( وقفل مع مجدي )

بابا : رايج فين يمصطفي

انا : مشوار سربع يبابا وهاجي

بابا : خلاص ماشي بس متتأخرش

انا : تحت امرك يفندم

الكااااااااااااااااافيه


انا : ازيك يا رغد

رغد : ازيك يمصطفي

انا : نكمل موضوعنا

رغد : يالا

انا : ليه بقا انا اكترمن ان احنا نبقي صحاب حتي احنا لسه مشعارفين بعض بقالنا كم يوم

رغد : لان انا . انا

انا : انت ايه

رغد : لان انت اكتر واحد شوفته راجل بجد فمعاملاته مع اي حد . نص البنات بيتمنوك اساسا

انا : وانت بقا منهم

رغد : متقولش ليه اكتر

انا : انت غامضه ليه

رغد : سيب كل حاجه لوقتتها

انا : و**** انت غريبه

رغد : انت جالك كم مرة رسايل حب

انا : كتييييييييييييييير

رغد : طب انت عملت ايه

انا: اقطع واولع الفورق واتريق وانت عارفاني
رغد : طب انت بتحب

انا : اه بحب

رغد : مممممممم بتحب مين

انا : هتعرفي كلحاجه فوقتها . طب وانت مش بتحبي حد

رغد : اه بحب

انا : مين ده

رغد : أما انت تقولي الاول

انا : و**** . خلاص مشعاوز اعرف

رغد : انت مهتم بيا يمصطفي ولا لا

انا : ( تاكدت من شكوكي لما سألت السؤال ده ) معلش و**** عمري مهتميت الا ب 4 نساء علي وجه الكوكب

رغد : مين هما

انا : ( قولت اسويها بكلمتين ) امي و ملك و جنكليس و .....

رغد : ومين ( بلهفه )

انا : وو ............

رغد : مين

انا : بلاش

رغد : علشان خاطري قول

انا : وانت يا رغد

رغد : ( بدأت تدمع ) بحبك

انا : ( احه يبن الزانيه حطيت نفسك فموقف ابن احه . خخخخخخخخخ هتعمل ايه بكسمك ) ايه

رغد : بحبك يا مصطفي بحبك من اول نظرة بحبك من اول كلمه بحبك اوي اوي

انا : ( احه يا ليا . متساعدني يا احمد يكامل بكسمك بدل ماغنيتك بتردد فكسم ودني بكسمك ) اااااااااااااااااااااااا

رغد : بحبببببببببببببببببببببك

انا : رغد

رغد : قلبها ونور عقلها وكل حياتها

انا : بص .مشهكدب عليكي .اهم بس مش انت حبي .

رغد : وضحكتها بتتحول لدموع ) مش انت لسه قايل

انا : just an interesting . not love

رغد : بس انا حسيت انك بتحبني . واتاكدت لما انت مقولتليش ان شرط نبقي اصدقاءان اجنا منحبش بعض خالص

انا : انا اسف بس مفيش حد فحياتي غير جودي

رغد : انا اسفه ان انا قولتلك علي مشاعري ونزلتك علي الفاضي ( وهي ماسكه نفسها بالعافيه )

انا : طب استني اوصلك

رغد : لوسمحت يمصطفي سيبني امشي

انا : اهدي يبت استني بس احاسب

رغد : ( سبتني وبتمشي )

انا : ( حاسبت وطلعت وراها جري ) رغد يا رغد اهدي شويه ضرب العشره مبهدلني اهدي

رغد : ( انفجرت فالعياط ) يمصطفي سيبني مشقادرة امسك نفسي مشعارفه ازاي حبيتك وفهمت انك بتحبني انا مشعارفه ازاي معرفتش ان تصرفات جودي حب مشعارفه ليه كدبت عقلي وصدقت عقلي

انا : ( روحت واخدها فحضني مشعارف ازاي مع نفسي كده ) خلاص اهدي وانا معاكي لحد متهدي

رغد : ( بتشد فيا كأني مشافر فبلد بعيد وهي مشعاوزة تسيبني بتحضن بحب وامل ان قلبي يحن ليها وبتعيط جامد )

انا : تعالي نشم شويه هوا من علي البحر

رغد : ماشي

( طلعنا انا وهي البحرنشم شويه هوا )

انا : انت عارفه انا بقول لاي بنت الكلام ده ليه

رغد : ليه

انا : علشان بخاف ان البنت متحصلهاش زي مبيحصلك دلوقتي وكمان علشان انا عاوز اختار البنت اللي فعلا تسعدني فحياتي

رغد : انا اقدر

انا : انا عمري مهتميت بجمال البنت قد مهتميت بجوهرها وتربيتها غير كده عمري مهعرف بنت وبالعكس . معاملتي معاهم بحدود شديد

رغد : وانا مش لقيالك

انا : انت امنيه حياه اي حد . بالعكس انت جوهرك لامع . بس مدخلتيش قلبي . لكن انت بنت نادر نلاقيها فزمن مفهوش بنت محترمه واحده عارفه دينها او حتي تربيتها بالعكس كله بقا open mind

رغد : وانا فنظرك ايه

انا : مفيش حد فشلتي الا ومتربي صح وعارف يعني ايه اصول وانت ممكن تكوني احسنهم

رغد : بس انا اولمرة احس حساس ده مع ولد

انا : علشان نت بنت ناس
رغد : طب وايه دلوقتي

انا : نبقي صحاب ونشوف ربنا هيقول ايه

رغد : ونعمه ب**** . طب ينفع حضن كمان

انا : في حاجه غير الحضن عاوزك

رغد : ايه ده

انا : متعرفيش ايه ده

رغد : لا

انا : ده انت علي الحديده خالص ههههههههههه

بعد الليله دي

استطلاع موقع اختطاف مني

العقيد كامل : تحت امرك يفندم نشطنا المكان ومفيهوش غير 6 مسلحين بس

المقدم مجدي : وفي 2 تانين بيخرجوا ويدخلوا المكان

بابا : وفيه كام طريقه لاقتحام الموقع ونخرج المخطوفه

المقدم مجدي : ( بيشرح لبابا الطرق )

بابا : حلو اوي اخر حاجه . استعنا بالشقا علي **** يرجاله

البييييييييييييييت
انا: داخل علي البيت بجودي

ماما : بسم ****ما شاء **** ايه الحلاوة دي يبنتي

جودي : تسلميلي يماما

ماما : ( بتبوس جودي ) و**** اخترت صح يمصطفي

انا : اديكي قولتيها انالبت دي بتاعتي . سيبي بقا وشها ده ملكي ان ****

( ضحكنا كلنا )

ملك : ازيك يجودي

جودي : ازيك يملك عامله ايه

ملك : بخير

انا : مشهندخل و**** امشي انا

ماما : ادخل يا معفن . نورتي يبنتي

الصااااااااله

ماما : وانت بقا حبيتي مصطفي صح

جودي : ( بكسوف ) اه

انا : قلبي الشمال يبت

ماما : ربنا يخليكوا لبعض ويسعدكوا يتكونوا سعداء فحياتكوا

جودي : يارب

انا : بصي بقا يبنت الحلال . بالمهر والشبكه انسيهم . العفش والنيش مشعاوز اسمعهم . وبالنسبه للجواز كفايه الدبل وكتب الكتاب والدخله مباشرة

جودي : كفايه بس ان انت معايا و مشعاوزة حاجه تانيه من الدنيا

ملك : البس يباشا ثبتتك

انا : ( ببوس ايد جودي ) انت كل حاجه تطلبيها اشري بس هتلاقيني بقزقز علي طول

جودي : ياخي بطل الهزار بقا ايه مبتهمدتش

انا : لما قلبي بيتنطط من الفرح علشان فيه جودي عاوزاني اهمد

ملك : رد التثبيته يجودي

ماما : لما تخلصوا الكلام اكون انا والبنات حضرنا الاكل

جودي : استني يماما احضره معاكي

ماما : مفيش داعي يبنتي

جودي : اديكي قولتيها بنتي . يبقي مشهسيبك خالص يماما

انا : اصيله

جودي : غصب عنك

ملك : عيب يالا في ايه

انا : هو الحاج فين

ماما : راجع اهومن الشغل

انا : اوك

( الستات دخلوا المطبخ يحضروا الاكل وانا قعدت لحد مبابا جه وخليته يتعرف علي ملك )

الغدااااااء

انا : ( بهمس ) نخلص وننزل اوك

جودي : ماشي يحبيبي

بابا : باباكي فين دلوقتي يجودي

جودي : بابا دلوقتي فمستشفي لوران

بابا : حلو . ربنا يعينه . وانت بقا فانهي كليه

جودي : كليه هندسه يبابا

انا : معايا يحج

بابا : يبقي اكيد اتعرفتوا علي بعض فالكليه

انا : مش اوي يعني يبابا ممكن نقول قبل الكليه فالثانوي كده

بابا : ممممممم . تمام .طيب ايه خطوتكوا الجايه

انا : نخطب ولما نخلص جامعه نتجوز

جودي : ايه راي حضرتك

بابا : هو انا اللي هتجوز . دي حياتكوا مقدرش اتدخل

انا : تسلم يبابا ( ببوس ايده ) ربنا يخليك لينا يحاج ميحرمناش منك

ماما : ربنا يحميكوا يولاد ويسعدكوا مع بعض

ملك : يا محني

( خلصنا الاكل مع بعض ونزلنا انا وجودي بالعافيه )

جودي : عيلتك حلوة اوي

انا : عارف

جودي : بحبك

انا : وانا بحبك ( ببوس بطن ايدها )


رغد

( رغد قاعده بتزاكر ولقت فجـأه فونها بيرن لقيته private number (

رغد : الو

الخاطف : ايوة يحبيبتي

رغد : عاوز ايه

الخاطف : جهزتي الفلوس

رغد : لا

الخاطف : قدامك لاخر الاسبوع لو مجهزتيش الفلوس ادعي علي روحها ( وقفل السكه فوش رغد )

( طبعا الشرطه دلوقتي ادخلت وبتراقب خط رغد وسمعوا المكالمه )

مقدم شرطه : الجيش اثبت وجود البنت فالموقع ده يفندم ؟

نقيب شرطه : اه يفندم

عقيد : حلو يرجاله جهزوا تشكيله 999 من كتيبه الشهيد محمود المغربي علشان نرجع البنت الليله

المقدم : تحت امرك يفندم


الكلييييييييييييييييييييييييه
بعدها بيوم

انا والرجاله قاعدين علي التله وطبعا البنات

انا : يشباب طالما احنا داخلين اجازة اخر السنه وامتحانات ااشهر الجاي يبقي ايه

رغد : ايه

انا : يبقي نزاكر

جودي :محنا بنزاكر

انا : ايوة بس الشله دي لازم تبقي واخده اول خمس اسامي علشاان نبقي كده علمنا علي الكليه كلها


محمود : صح

جودي : تمام

رقيه : نزاكروا ليه لا

مينا : مننننننننننننني

انا : مالها

مينا : خايف عليها اوي

انا : متخفش هترجع

مينا : يارب

( بس هل فعلا هترجع ؟ وايه اللي هيعملوه الجيش والشرطه ؟ وانا هعمل ايه )
ده كله هنعرفه فجزء الجاي

تعليقاتكوا علشان اقدر احسن من قصتي

تابعوووووووووووووووووووووووووني

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


الجزء الثااااامن

غرفه عمليات قوات ال999

عقيد شرطه : ايه يرجاله الحاله عندكم عامله ايه

نقيب شرطه : موقع الاختطاف هادي ومفيش غير 3 اشخاص بس اللي جوة

عقيد شرطه : تقدروا تقتحموا دلوقتي ومتنسوش ان البنت هي اساس المهمه . مشهقبل الا وهي معاكوا

نقيب الشرطه : تحت امرك يفندم

خطه الاقتحام :

المكان ليه بوابه واحده بس السقف فيه فتحه . اتنين من القوات هيطلعوا السطح ويدخلوا من الفتحه واتنين هيشخوا يقتلوا او يقبضوا علي اللي جوا ازا امكن . بعدها القوات هتدخل من البوابه علشان يدخلوا يجيبوا مني

( تبعا للخطه فعلا اتنين دخلوا منالسطح لقوا واحد ضربوه فاغمي عليه واتنين دخلوا من علي السور وظبطوا الاتنين بالسلاح والقوات دخلت من البوابه ودخلوا الاوضه وملقوش مني )

نقيب الشرطه : البنت مش موجوده يفندم

العقيد : ازاي يا بيه التحريات اكدت انها موجوده

النقيب : عملا فحص كامل للمكان وفعلا ملقناش البنت خالص يفندم

العقيد : تمام

بابا : وايه العمل يفندم

العقيد : مشعارف يفندم

بابا: اكيد في حد جوانا هو اللي بيعمل كده

العقيد : او يمكن الخاطف حس بخطورة الموقف فساب المكان

بابا : تتعالي نفكر يعقليه الخاطف

العقيد : الخاطف اكيد هو قاصد انه يعمل كده . عاوز يعرف الشرطه متدخله ولا لا

بابا : او ممكن هو عاوز يعرف ازا البنت ليها حد يتوسطلها فالفلوس ولا لا

العقيد : ممكن الخاطف عاوز يلعب بينا . طب وديني لاجيب راس امه من تحت الارض

بابا : مش الشرطه لوحدها . الجيش هيتدخل . هو عاوز يلعب .احنا كمان هنلعب

الخاطف


( الخاطف بيتصل بيا )

انا : الو

الخاطف : مصطفي باشا ابن العقيد جمال باشا . لا و**** منور و****

انا : ايوة يعني انت مين

الخاطف : اه في موضوع مهم

انا : اتفضل

الخاطف : ليك عندنا امانه لازم توصلك

انا : مشفاهم حضرتك تقصد ايه

الخاطف : مني يمصطفي باشا . كنت فاهمك زكي هتلمحها وهي طايره

انا :اااااااااه . وعاوز ايه يعني يبيه

( وقتها العمليات مراقبه تليفوني )

الخاطف : مش فاكس موضوع الشرطه تيجي لحد عندنا وفاهم اني اهبل . لا اعقل يالا الا وربك وربي مهتشوفوا البت تاني

انا : طيب متقتلها انا مال اهلي

الخاطف : لا. ناخدوا مصلحه احلي .وانا مبوسخش ايدي بالدم اه

انا : انا شكلي ادخلوا فيك اخليك تجيب دم

الخاطف : وكمان صايع وبتتكلم

انا : تعالي دغري علشان مشفاضي لامك

الخاطف : 2 مليون جنيه اومش هتشوف البنت تاني

انا : اجيبهملك فين

الخاطف : مكان محددت الشرطه مكاني دلوقتي

انا : ممممممم وعارف مكاني كمان . طب متخليك دكر كده ونتقابل وش لوش

الخاطف : هتتبسط اوي لما تشوفني

انا : ايوه يحبيبتي جاي . يلا علشان مشفاضي لكسمك ( روحت قافل فوشه )

( اكيد بابا عارف انه اتصل بس انا مشعارف اساعد البنت ازاي . والمشكله انها مقطوعه من الشجرة . عايشه من المحل اللي باباها عملهولها قبل ميموت )

جودي : ايه يحبيبي مالك

انا : اللي خاطف مني اتصل بيا

جودي : طب قالك ايه

انا : عاوز 2 مليون جنيه فالمكان محددته التجسس اللي عامله الشرطه عليا

جودي : وايه اللي يخليهم يتجسسوا عليك

انا : بابا هو اللي عمل كده عليا وعلينا كلنا

جودي : ليه

انا : علشان لو الخاطف اتصل نقدر نتجسس عليه

جودي : حاسه انه اللي خطف مني حد احنا عارفينه

انا : ربنا يستر

جودي :المهم نشوف بس احنا مستقبلنا

انا : هنخطب امتي يحبيبتي . حايك مشمرتحالي

جودي : ابدا و**** . انت كنت بالنسبالي حلم

انا : ودلوقتي

جودي : انت دلوقتي كل حياتي ربنا يخليك ليا

انا : يارب وانتي

جودي : كفايه بس ان انت جمبي وخلاص . ده كفيل ان انا اصبر بعمري كله مستنياك وانا عارفه ان انت عمرك مهتجرحني

انا : ليه الثقه دي كلها

جودي : علشان انت راجل . وانت دخلتني بيتك وعرفتني علي عيلتك . ده كفيل اني اثق انك مش زي اي حد تاني

انا : ( روحت واخدها فحضني وبايس راسها ) يحبيبتي انت دلوقتي ملكي . وهتبقي مراتي فبيتنا قريب ان شاء ****

جودي : بحبك اووووووووووي
انا : وانا كمان بحبك

رغد ورقيه

رقيه : عملتي ايه مع مصطفي

رغد : بيحب جودي

رقيه : ايه . بتهزري

رغد : واهزرليه

رقيه : لانك عادي يعني

رغد : هو قالي ان هو بيحب جودي من زمان

رقيه : مهو انت قدامه من الصبح . وهي يعني ولا حاجه قدامك

رغد : قالي انه مليون واحد بيتمناني . وانك بطبعك محترمه وفيكي الاصل .

رقيه : انسيه . وربنا هيديكي الاحسن منه

رغد : مشهقدر انساه يرقيه . ده غير بقيت الرجاله . ده بيهم . ده سيدهم . بحبه اوي يرقيه . بحبه اوي

رقيه : ينهار ابيض عليكي . متعيطيش اهدي . لو ليكي منه نصيب هتخديه

رغد : ان شاء **** ليا

البيييييييييييييييييييييييييت

( بخبط علي باب البيت )

ماما : مبدري

انا : كنت مع جودي يقلبي

ماما : تمام . خش انت وانا هحضرلك الغداء

انا : قوام يست الحبايب . امال فين ملك

ماما : فاوضتها

انا : خلاص ماشي . هدخلها لحد متحضريلي الاكل

ماما : ماشي يحبيبي
( دخلت علي الاوضه ملك )

ملك : مش قولتلك متدخلش عليا اوضتي تاني

انا : اهدي يبت انا جاي اصالحك

ملك : انا غلطانه اني وثقت فيك وفهمتك اخويا اللي هتحس بيا

انا : ( بقفل الباب ورايا وقعدت جمبها علي السرير ) يحبيبتي اسمعيني بعدها احكمي

ملك : انا مش حبيبتك

انا : طب اسمعيني بس

ملك : اتفضل

انا : ينفع يعني تبقي علي اخرك والعيله كلها برا

ملك : يعني ايه

انا : يعني لو انا معملتش كده . كان حصل بلاوي . وانا بخاف عليكي . انت شرفي برضوا يملك . انت اغلي مني انا . ومرضاش عليكي الازيه

ملك : بس متضربنيش

انا : عندك حل تاني

ملك : ( ساكته )

انا : عامه انا اسف واوعدك مش هعمل كده معاكي تاني .

ملك : استني يمصطفي استني بس

( سبتها ودخلت اوضتي وماما جت بتناديلي علشان اكل )

ماما : الاكل يحبيبي

انا : جي اهو يماما

بيت محمود

محمود : الاكل يست الكل علشان انا جعان

فريده : محمود عاوزاك فكلمتين

محمود : ايه يقلبي عاوزة ايه

فريده : مصطفي بقاله فترة مبيجيش البيت ليه

محمود : يبنتي كان هنا بقالوش 3 ايام . وكمان انت مالك بتسالي ليه

فريده : مفيش . اصل انا متعوده بس علي رزالته

محمود : ممممممم . طب انجري يالا شوفي بتعملي ايه

فريده : حاضر

ماما محمود : لقوا مني ولا لسه

محمود : لسه ملاقوش مني بس بابا مصطفي بيدور عليه

ماما محمود : مش ملاحظ ان فريده مهتمه بمصطفي شويه

محمود : ربنا يستر . نص بنات البلد بيحبو مصطفي, لا وكمان اختي . دي الاحايه الكبيرة بقا

ماما محمود : عيب يبني احنا فين هنا

محمود : يلا ما علينا

القياده الشماليه العسكريه
بابا : بصوا يرجاله . تراقبوه ال 24 ساعه محدش يقفل عنيه خالص منه . لومكان في اي حاجه مش مظبوطه اخطر القياده فورا . مفهوم

الظباط المراقبه : تمام يفندم

العمليات الشرطه المصريه

عقيد محمد الزيات : يشباب . الموضوع هنا مهم . تراقبوا المستودع اللي فالصحراء كويس . تراقبوا الطرق الصحراويه وركزوا فكل عربيه تمر . قسما ب**** لاخلي مصرجحيم عليك يبن الكلب . مفهوم يرجاله

الشباب : تمام يفندم


( رغد بتتصل بيا وانا فالبيت )

رغد : الو يمصطفي

انا : اؤمري يا رغد

رغد : ينفع نتكلم شويه مع بعض

انا : ليه

رغد : ( بتعيط ) محتجاك

انا : هجيلك علي الكافيه بتاعنا

رغد : خلاص اوك

( قفلت معاها وبكلم واحد بلطجي )

البلطجي : الو

انا : ايه يسطا

البلطجي : ازيك يباشا . و**** مفتقدك من اخر عركه

انا : حبيبي يسطا . بقولك ايه

البلطجي : اتفضل يباشا تحت امرك

انا : متعرفش واحد خاطف بنت جديد كده

البلطجي : بنت . كم سنه كده وانا اعرفلك

انا : قول مثلا 20 سنه كده

البلطجي : حمامه اعرفلك واقولك

انا : بص . المعلومه قصادها حلاوة . بس مكان اسرع . حلاوتك هتبقي اكبر

البلطجي : امرك يبيه

( قفلت مع البلطجي ونزلت اقابل رغد )

الكاااااااااااااااااااااافيه

انا : ايه يا رغد اؤمريني

رغد : عملت ايه فموضوع مني

انا : ادينا بندور اهو

رغد : اصل قلقانه عليها بس

انا :ممممممم . مبحبش اللف والدوران

رغد : يعني ايه

انا : عاوزاني فايه يا رغد

رغد : بحبك يمصطفي

انا : ( كسم دي سيرة ) بس كده

رغد : اه بحبك وطظ فاي حاجه تانيه . انت متعرفش انا بحس بايه لما اكون معاك

انا : بتحسي بايه

رغد : بحس بالامان . بحس باحساس يخليني اطير من الفرحه . بحس الدنيا بتضحكلي . بحس انك النور اللي هينورلي حياتي . متعرفش انا حياتي عامله ازاي يا مصطفي لما قابلتك .

انا : بس انا بحب جودي . هقولهالك لحد امتي

رغد : مشمهم . انا عاوزة ابقا جمبك وخلاص

انا : انت عبيطه يبنت انتي . مش بحبك . هقولهالك لحد امتي . مشبحبك . و**** مبحبك

رغد : مصطفي انت كده بتجرحني

انا : انتي مش مصدقه ليه اني مش بحبك

رغد : لان احساسي بيقولي كده

انا : بقولك ايه . اعقلي يا رغد علشان منزعلش مع بعض . ده انا لسه بادي اتكلم معاكي بقاليش 5 ايام زتقوليلي بحبك

رغد : ربنا الاعلم بالجوايا . انت متعرفش اللي بحسه معاك .

انا : تعالي شوفي مسميكي ايه علي الفون . مسميكي حزلقوم . عاوزة ايه تاني

رغد : ان ش**** لو سميتني عبده كفته كأني واحده شمال برضه هحبك

انا : انت مالك يبنتي انت مجنونه

رغد : مجنونه بيك

انا : و**** انت اتهبلتي

رغد : يمصطفي حس بيا . جربني هتلاقيني احسن منها

انا : يحبيبتي هي مش احسن منك فحاجه بالعكس ممكن تكون انت الاحسن كمان بس بحبها هي . هي وبس
رغد : اديني بس الفرصه وهثبتلك اني احسن .........

انا : الموضوع مش كده يا رغد . الموضوع موضوع القلب . مش بايدي احب ده حاجه مش بارادتنا .

رغد : بس ......

انا : مفيش بس . الموضوع انتهي . وياريت دي اخر مرة نتكلم فالموضوع ده . مبسوطه كده

رغد : بحبك

انا : بيتك منين علشان اروحك

رغد : من هنا

( دفعت الحساب وروحتها وروحت انا كمان )

البييييييييييييييييييييييييت

ماما : مالك يبني

انا : مفيش يماما دماغي متلخبطه شويه

ماما : ماشي يحبيبي

( دماغي مشغوله بكلام رغد . لحد مأخدت قراري ان انا هقفل مع البنت دي وكلامي معاها بعد كده بحدود )

( بكلم رقيه )

رقيه : ازيك يمصطفي

انا : ازيك ياروقا عامله ايه

رقيه : بخير

انا : يدوووووم . بقولك . مش رغد برضوا صاحبتك الانتيم

رقيه : مظبوط .

انا : حلو . قوليلها تنسي موضوع الحب ده خالص من دماغها

رقيه : مشفاهمه

انا : لا فاهمه . وكمان بطلي توسوسي فعقل رغد . متستغليش برائتها عيب احنا كبرنا

رقيه : ايه اللي انت بتقوله ده

انا : زي مسمعتي . ولا تحبي اقول لمحمود علي اللي بتعمليه من وراه

رقيه : انت اتهبلت . محدش يقدر يهددني

انا : انا لسه مهددك حالا . وانا بقولك اهو . وانت اكترواحده عارفه ان انا وجودي بنحب بعض . بس لو مبطلتيش اللي بتعمليه مهما كان . هفتح الدفاتر واديها لمحمود . ودي اخر تحزير ليكي . سلام

( وقفلت من غير مسمع ردها . بس و**** يرقيه مهخلي يطلع عليكي صبح خير لو لعبتي بديلك يا اوسخ خلق **** . معرفش انت حبيتها ازاي يمحمود . ربنا معاك يبني )

حدث اخر
الخاطف : يبااشا البنت معانا وناخد الفلوس ونمشي

الرئيس : لا يا بيه . انا عاوز الفلوس وشرفها

الخاطف : يباشا انا عملت كده علشان حضرتك قولتلي اعمله . لكن شرفها . انا اسف بس لينا ولايه ومشهعمل كده . اسف شوف حد غيري

الرئيس : خلاص ماشي ( قفل )

مني : حرام عليكوا انا عملتلكوا ايه بس

الخاطف : ششششششششششششش

بابا والشرطه

بابا : تمام يفندم قدرت اعرف مكان المخطوفه فيها مني

محمد الزيات : ازاي يفندم

بابا: طرقي الخاصه

محمد الزيات : تمام وهنقتحم امتي

بابا : استني انسب وقت هديك الاشاره

محمد الزيات : تمام يفندم


مينا ويوستينا

يوستينا : ملقتوش مني برضه

مينا : بيدروا عليها اهو

يوستينا : انا خايفه عليها اوي

مينا : متقلقيش في رجاله هيجيبوا البنت

البيييييييييييييت

( البلطجي كلمني )

انا : ايه يا افندي

البلطجي : البنت اسمها مني صح

انا : اه

البلطجي : لقيتها وبعتلك الموقع علي رساله . ماشي يتنك

انا : . تنك حببيبي تسلم . حلاوتك تعالي خدها بكره

بلطجي : حبيبي يباشا

( جميل اوي . المكان مش بعيد . المنشيه . يبقي كده هنلم الشله وهنروح نجيب مني فاقرب فرصه . ودلوقتي انام )

الكلييييييييييييييه

( رايح الشله اكلمهم )

انا : اشله وسخه

علي : امتناك حبيبي

ابراهيم : زعيم الشراميط

زياد : خول بيه

انا : اخباركم يشباب . عاش من شافكم و****

زياد : انت اللي مختفي بقالك فترة يابيه

ابراهيم : هيقولك دلوقتي المواكرة بقا يصاحبي

انا : كسمك

زياد : طب منيجوا نفرشوا ساميه العاميه

علي : روح لوحدك

انا : كسمك

ابراهيم : محدش معاه حشيسش

علي : معايا 4 خوابير

انا : بقولكم ايه . عاوزيكم فمصلحه

علي : اؤمر يا باشا

انا : في بنت مخطوفه وعاوز اجيبها

ابراهيم : فين

علي : مين اللي خاطفها

انا : عارف وللاسف متوقعتش انه بالخسه دي

زياد : مين

انا : محمود

( الكل سكت شويه )

انا : ادي فيديو ليه وهو خاطفها

زياد : ايه المطلوب مننا

انا : نجيب البنت

علي : وبالنسبه لمحمود

انا : ده بقا تربيتوا معايا انا

ابراهيم : تمام يمصطفي بس مقولتش مين اللي عرفك


FLASH BACK

( البلطجي جاي الصبح )

انا : كويس انك فاكر الشفره بتاعتنا

البلطجي : ودي حاجه تتنسي

انا : مين بقا اللي خاطفها

البلطجي : صاحبك محمود

انا : ( روحت زانقه علي الحيطه وضربته بمناخيره جابت دم ) انت اتهبلت انت عارف انت بتتكلم علي مين

البلطجي : و**** مبكدب عليك . وانا جبت فيديو يخليك يصدقني

( انا شوفت الفيديو ووقعت من طولي مصدقتش ان محمود ممكن يعمل كده . ده كده بيخون صاحبه . اخص علي قله الاصل )

( طبعا راضيت الولد علي اللي جابه وواديته فلوس ومشيته )

COME BACK FLASH BACK

انا : فهمت

زياد : ممممممممممم . طب مبقولك ايه

انا : اتفضل

زياد : مين البنت دي

علي : ايوة مين

انا : مني حبيبه مينا

علي : تماام . تمام اوي . هنروح امتي

انا : بكرة بليل لو حابين

ابراهيم : حلو

( سيبتهم وحضرت كم محاضرة وروحت طبعا مع جودي . كل تفكيري ايه اللي هيحصل )

ده هنعرفه ازاي هنرجع مني الجزء الجاي

اكتبوا تعليقاتكم علشان اقدر احسن من قصتي . وانا من اكتر الناس اللي بتحب النقض

تابعووووووووووووووووووووووووووووووو وني




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الجزء التاااااااسع


بعدها بيوم

القياده الشماليه العسكريه

( بابا حاطط رجل علي رجل فمكتبه )

مقدم مجدي : تمام يفندم وعرفنا مين اللي محرض علي الخطف

بابا : ( بيعدل نفسه ) مين يمجدي

مجدي : عيل فكليه هندسه عامل كده

بابا : ايوة مين يعني

مجدي : اتفضل حضرتك شوف الفيديو ده

بابا : ( شاف الفيديو بابا وطبعا اتصدم ) الواد ده تقريبا انا اللي مربيه

مجدي : حضرتك تأمر بأيه يهندم

بابا : هندمه ندم عمره محسه قبل كده .حاضر ) بعصبيه ) جهزوا القوات عندنا طلعه الليله

الكللييييييييييييييييييه

انا : جودي

جودي : ايه يحبيبي

انا : بحبك

جودي :وانا كمان بموت فيك ( وبتحضني )

انا : كنت عاوز اقولك علي حاجه مهمه يقلبي عاوزك تنفزيها

جودي : ايه

انا : ( بعد مقولتلها تعمل ايه ) فهمتي يقلبي

جودي : انا كده هخاف عليك اوي يمصطفي

انا : متخافيش يبت انت هتتجوزي دكر في ايه

جودي : ( بتحضني ) بحبك اوي اوي

انا : وانا كمان يقلبي بحبك

) رغد واقفه ورانا وسمعت معظم كلامنا )

رغد : لا يمصطفي اياك تعمل كده

انا : ايه ده انت واقفه ورانا

رغد : اياك تعمل كده . قول لباباك وهو يعمل كده

جودي : في ايه

انا : يبنتي اهدي انا عاوز ارجع مني

رغد : لا بجد انا خايفه عليك

انا : هو يوم اسود باين عليه

جودي :وتخافي عليه ان شاء ****

رغد : صاحبي يا جودي

انا : متهدوا يجدعان في ايه وكويس انك جيتي يرغد

رغد : في ايه

انا : ( شرحتلها هتعمل ايه بالتفصيل ) فهمتي

رغد : حاضر

انا : وانت هتعملي بس زي مقولتلك

جودي : الساعه كم

انا : 8 بليل

جودي : تمام

رغد : وانا هكلمها تمام

انا : بس اياكم تبينوا حاجه ليهم . مفهوم

هما : مفهوم يفندم

غرفه قياده كتيبه الشهيد محمود مغربي

العقيد محمد الزيات : عملتوا ايه يرجاله

النقيب : عرفنا المكان في ايه

العقيد : انجز

النقيب : حضرتك فالمكان 6 افراد مأجورين . منهم 3 مسلحين

العقيد : بس كده

النقيب : ولقينا ثغرة فالمبني ورا المستودع

العقيد : ماله

النقيب : فيه جمبه بوابه خلفيه مكسره نقدروا نخشه منها

العقيد : حلو وجهزتوا الخطه للاقتحام

النقيب ايوة يفندم, بس محتاجين رأي حضرتك فيها

العقيد : اتفضل قول

النقيب : احنا نروح بس ب 7 افراد من القوات الخاصه . في بوابتين . بوابه حديد علي الشارع العمومي وبوابه خلفيه معلهاش حد تقريبا

العقيد : اه

النقيب : 2 هيدخلوا من الخلفيه ينشطوا المكان ويضربوا اللي يقدروا يضربوه والباقي يدخل من الاماميه اول مناخد الاشارة ان الاتنين وصلوا للبنت

العقيد : حلو اوي . الموضوع هيتم علي 3 الفجر وراقبوا المكان لحد وقت العمليه

اللنقيب : تحت امرك يفندم

محمود والراجل بتاعه
محمود : ها يا بيه . هتاخد شرفها ولا اجي انا اخده

الخاطف : يباشا البنت بريئه . لو انت زعلان من صاحبك خدحقك منه وسيب البنت يباشا

محمود : اجي انا يعني

الخاطف : اللي تشوفه بس برة عني يباشا

محمود :ماشي يمحترم

رقيه : انت بتكلم مين يمحمود

محمود : مفيش يقلبي ده واحد بس بيكلمني

رقيه : تمام يحبيبي

محمود : رغد عملت ايه مع مصطفي

رقيه : مفيش فايده

محمود : و**** مههنيك ابدا يمصطفي . ولا بدي او بدي

رقيه : و**** مصطفي طيب

محمود : مش عاوز اسمع سيرته

رقيه : و**** غلط اللي انت بتعمله ده

محمود : اعرفه بقالي 10 سنين . وعمر مفي حد اهتم بيا قد مهتموا بيه

رقيه : انا معاك يحبيبي

محمود : نص الجامعه بتحبه ولا ايه كمان . بيتخانقوا عليه علشان يبقي رئيس الطلبه فالجامعه

رقيه : يحبيبي كده او كده صاحبك

محمود : انا هوريه مين محمود

حدث اخر

( روحت لشلتي )

انا : ايه يرجاله جهزتوا

زياد : تمام يباشا احنا كده بقينا 30 واحد

انا : ينهار اسود ده كله

علي : يسطا ده ممكن يبقي في كمان

انا : حلوة اوي . مشهيبقي في اساسا فالمكان غير 2 بس النهارده ومحمود معاهم

علي : ايه اللي عرفك

انا : هتعرف بس مش دلوقتي

جودي : حبيبي يالا نروح

انا : يلايقلبي . زيمقولتلكم الساعه 8 هنروح اوك

زياد : اوك

البيييييييييييييييييييييييييييت

ماما : مبدري يا بيه

انا : بدري يا حاجه الساعه 3 اهيه . مبسوطه

ماما : طيب خش يا لمض غير لحد مأحضرلك الاكل

انا : امال فين موكا يا ست الكل

ماما : فأوضتها بتزاكر

انا : خلاص اخش اشوفها تعوز حاجه

ماما : ماشي يحبيبي

( دخلت اوضتها بخبط علي الباب وفعلا ملك كانت بتزاكر )

ملك : ادخل

انا : ايه يقلبي انت بتزاكري

ملك : اه

انا : محتاجه حاجه

ملك : اه . زي منت عارف ديناميكا وهندسه

انا : ممممممممم . طيب هخلص اكل واجي اشرحلك

ملك : ماشي يحبيبي

انا : يلا هروح انا

( روحت غيرت واكلت ورجعت تاني لملك )

انا : يلا وريني اللي مشفهماه

ملك : ده هو

(قعدت اشرح لملك شويه كده )

انا : فهمتي الحته دي يقلبي

ملك : بس س تربيع - ص - 3 = يدوني كام

انا : دي بقي استخدمي فيها القانون العام او اسهل بالاله الحاسبه زي معلمتك

ملك : انا اسفه يمصطفي

انا : علي ايه يحبيبتي

ملك :: علي اللي عملته امبارح

انا : يحبيبتي انتي اختي يعني لومشههتم بيكي ههتم بمين

ملك : ( بتحضني ) ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا

انا : يارب وانتي

محمود والخاطف

محمود : هي فين مني دي

الخاطف : اهيه يباشا

( محمود ماسك راس مني )

محمود : انت عارفه يمني

مني : حرام عليك يمحمود عملتلك ايه انا . مينا عملك ايه . صحابك عملولك ايه .انا ايه زنبي

محمود : ههههههه . انا هحرق دم كل واحد علي حبيبته وبعدها هحرق دمهم

مني :عملولك ايه

محمود : حتي لو عرفتي مشهتحسي لانك عايشه ملكه

مني : انا و**** معملت حاجه ولا حتي مينا

محمود : انا عارف كويس اوي . بس انا هاخد منك حاجه واحده بس . وبعدها هخليهم يجوا ياخدوكي ههههههههه

مني : عاوز ايه

محمود : شرفك هههههههههههههههه

مني : انت حيوان وواطي وخاين

محمود :مناعارف وانت عارفه مين اللي هيقتلك

مني : مين

محمود : مصطفي هههههههههههههه

مني : عمره ميعملها ده من احسن خلق **** وانا عارفه ان هو اللي هينقزني

محمود : هههههههههه . انت عارفه هعمل ايه تاني

مني : ربنا ينتقم منك يا شيخ

محمود : هخلي مينا ومصطفي يوقعوا علي بعض وهسجن مصطفي وانا هبقي البطل ههههههههههههههه

مني : ربنا ينتقم منك يا شيخ

محمود : وهخلي كل اللي بيحبوه يكرهوه وانا هبقي الاول علي الجامعه وامنيتي هتتحقق وهبقي ال leader هههههههه

مني : انت واطي وخاين وانا عارفه ان انت اللي هتخسر

محمود : انا اللي هجيب الكل هنا وهعمل معجنه ههههههههههه

مني : خسرت اعز صحابك بسبب طمعك . ربنا ياخدك

محمود : ( رازعها بالقلم ) اخرسي هههههههههه

القياده الشماليه العسكريه

بابا : بتقول ايه يمجدي

مجدي : و**** يفندم الشرطه هتهاجم الليله

بابا : حلو . خلينا حنا نتفرج من بعيد احسن

مجدي : عين العقل يفندم

بابا : وحياه امي يمحمود لمربيك

مجدي : ههههههه فعلا . طلع وسخ اوي بفندم

بابا : اصل يمجدي ايدي دي تقريبا اللي مربياه

مجدي : يفندم اللي يهون عليه العشرة يبقي حياته ملهاش لزمه

بابا : صح . بس قبل منسيبوه حياته نكرهوه فيه .الطمع مشحلو . وانا هعرفه يعني ايه **** حق

مجدي : تمام يفندم

جودي ورغد

( رغد داخله بيت جودي )

جودي : ازيك يحبيبتي

رغد : ازيك يجودي

جودي :ادخلي يبت البيت بيتك ههههه

رغد : تسلمي يقلبي

جودي : **** يسلمك

رغد : فين بقا . location بتاع المكان

جودي : اهو . بس هيدخلوه الرجاله ازاي

رغد : مشعارفه بس مصطفي معاه الطريقه

جودي : ربنا يستر

رغد : مهو المشكله ان الدم الصعيدي عنده قوي ههههه

جودي : زي باباه هههههههههههههه . راجل صح

رغد : وانت عرفتي ازاي

جودي : يبنتي هما جيرانا

رغد : بجد

جودي : اه و**** . وانا عارفه باباه من لما كنت فابتدائي

رغد : ربنا يديم المعرفه . بس مقولتش هتتخطبوا انت ومصطفي امتي

جودي : هو مصطفي قال انه هيجي بعد السنه متخلص

رغد : ( بصوت مجروح وماسكه دموعها ) الف مبروووك يقلبي ( وبتحضنها )

جودي : ( مستغربه ) **** يبارك فيكي يحبيبتي

حدث اخر

( بكلم مينا فالفون )

انا : ايه يكبيييير

مينا : ايه يصاحبي

انا : بص يسطا . واحد هيجي يخطفك علي 6 كده

مينا : وانا اسكتله

اانا : مظبوط

مينا : ليييييييه

انا : لازم نحسسه ان خططته ماشيه مظبوط

مينا : مممممممممم ماشي . بس متأكد انك هتعرف تخرجنا

انا : عيب عليك

مينا : ماشي يمصطفي . هقفل انا

انا : اتفضل

( رقيه بتكلمني )

انا : ايه يا روقا

رقيه : ازيك يمصطفي

انا : اؤمري

رقيه : محمود تصرفاته مش طبيعيه

انا : ازاي

رقيه : عاوز ينتقم منك بس من ايه وازاي مشعارفه

انا : ازاي يعني

رقيه : كل اللي انا فهمته انه هو اللي خاطف مني وهيخطف مينا النهارده كمان

انا : ( بحسسها اني من بنها ) ازاي يعني الكلام ده انت عبيطه ده محمود يبنتي . ده ارجل واحد فينا

رقيه : و**** مبكدب عليك يمصطفي

انا : انتي كدابه

رقيه : و**** مبكدب عليك

انا : سلام دلوقتي يا رقيه

رقيه : يمصطفي .........

(روحت قافل من غير مسمعها وكلمتها واتس )

انا : تعالي علي الكافييه اللي علي اول الشارع عندي

رقيه : ماشي

الكاااااااااااااااااااااااااااافيه

( طلبنا انا ورقيه حاجه نشربها )

رقيه :صدقني يمصطفي

انا : ايه اللي يخليني اصدقك يرقيه . انت حبيبته

رقيه : علشان اللي يخون صاحبه هيخوني

انا : بس كده

رقيه : والفيديو ده كمان ومسجلاله كم فويس

انا : بسمع الفويس . بس برضوا ....

رقيه : ( بتعيط ) انا انجرحت منه اوي يمصطفي . انا معرفش انه يبقي قليل الاصل بالطريقه دي .

انا : ( بحضنها . اهدي يرقيه وكل واحد هيرجع بيته

رقيه : انا مشعاوزة اعرفه تاني

انا : انت دلوقتي فحمايتي . بس برضوا سييبتيه وجيتي تساعديني

رقيه : علشان انت راجل وبتساعد صحابك من غير مقابل وكمان مهما احتجنا حاجه بتلبيها بنفس راضيه . وانا عمري مهخون واحد زيك .

انا : اصيله

رقيه : شكرا

انا: روحي انت

رقيه : هتعمل ايه

انا :كل حاجه لوقتها

بيت مينا

( في شخص بيخبط علي الباب بيت مينا )

مينا : اؤمر حضرتك

الشخص كنت عاوزك ثانيه تحت

مينا : ليه

الشخص : عربيتكم مزنقه علي عربيتي وكنت عاوز اطلعها

مينا : ماشي

( ومينا نزل وواحد خبط مينا فراسه فأغمي عليييه )

( ماما مينا بتكلمني )

انا : ازيك يا سوسو

ماما مينا : الحقني يمصطفي مينا نزل ومطلعش

انا :طيب كلمتيه

ماما مينا : مبايله مغلق

انا : خلاص اهدي وانا هعرف اوصله

ماما مينا : ماشي يمصطفي

( قفلت مع مامته وكده ابتدت العمليه )

انا : ( بكلم زياد ) ابو زياد

زياد : مصطفي وحشني و****

انا : و**** وانت

زياد : اؤمر

انا : فلوسي يكبيييير عاوزها

زياد : يسيدي قولتلك بكرة هجيبهالك

انا : ماشي بس زس مقولتلك منشو 7

زياد : خلاص ماشي يلا سلام

انا : سلالم

الساعه 7 . المنشييييييييييييييييييييييييييه

انا : زيزو حبيبي

زياد : مصطفي حبيبي . انا والعده حضرنا

انا : ينهار خره . دولت فوق ال 50

زياد : و**** مشعارف انت عامل فالرجاله ايه . كل مقول مصطفي الزيات واقع فمشكله الكل يقولي اي حته واحنا موجودين . انت عامل فيهم ايه يبني

انا : رجاله ولاد رجاله .ربنا يديمهم عليا نعمه .

علي : ايه يكبيييييييييير ايه الخطه

انا : قسموا نفسكم 4

( قسموا نفسهم 4 كانوا كل تقسيمه فيها 12 واحد )

انا : بص يا ابو زياد : ( أ ) زياد هو قائدها
) ب ( تبع علي اما ( ج ) تبع ابراهيم ( د ) بقا تبعي انا

منصور : تمام يمصطفي بس هنعمل ايه

انا : محمود هينيك مني قدام مينا . علي 10 بليل . هيعمل فيديو وهيوزعوا علينا ويقول انه لقي اللي خطف البنت . وهيقول ان الخاطف كلمه وزهق من العيال وهيرجعهم تاني . وطبعا محمود عارف ان انا عارف مكانه . فهيحط ماسك علي وش مني علي اساس انه الخاطف وانها نايمه علي السرير . واكيد عارف ان انا هقتله لانه عارف اني هحمي نفسي بقانون ب-4 اللي هي دفاع عن النفس . وطبعا لما الاقي اللي قتلتها مني ومينا سايح فدمه والسكينه اللي قتلت بيها مني عليها بصماتي يبقي مين اللي هيشيل الليله

ابراهيم : انت

انا : جميل بس انا مش غبي برضوا

علي : بس عرفت ازاي انه هيعمل كده

ان : ( وشرحتله ) فهمت

زياد : يعني الخاطف هو

انا : مظبوط . وكده ولا محمود خطته تنفع . ولا حد فينا هيتأزي

علي : بس هنخش ازاي

انا : المكان ليه بوابتين . الخلفي تقريبا مدمر ومعلهوش حد . وده هيدخلوه فرقتي . انما الامامي تبع فرقه زياد . وفرقه ابراهيم وعلي هيتوزعوا علي محيط المكان علشان لو حد فهم نفسه انه هيهرب مننا يبقي بيحلم

زياد : طب هنقتحم ازاي بس علشان نفهم

انا : المعلومات جاتلي ان مش هييبقي فيه غير 3 جوة بس . محمود واتنين كمان .وبكده حد من فرقتك هيخبط . وواحد هيفتحله . فهيتكلم معاه وواتنين يدخلوا من ورا اللي بيتكلم يضرب الشخص اللي هيفتح البوابه

زياد : جميل

انا : طبعا فرقتك انت هتخش هتلاقي ممرين . واحد بيدخل علي المبني والتاني علي الجراش

زياد : حلو . هنعمل ايه

انا : هتقسم نفسك 2 . جزء يروح الممر المبني وجزء تاني يدخل الجراش . بس خلي بالكوا ان هما معاهم اسلحه

زياد : خلصانه

انا : فرقتي بقي هنخشوا من ورا طبعا وهنلاقي ممرين واحد هيطلعني علي نفس ممر اللي هيخرج منه ابو زياد . وهطلع منه بس احنا الاول طبعا . يعني زياد هيستني لحد محنا نطلع . طبعا هنتثبت بسلاح . في بقا فتحه شباك كده علي جمب . فانت تختار اتنين زي الشاطر تدخل تاخد السلاح من اللي ماسكه .فهيفضل صاحب المعمعه . محمود واللي خطف مني ومينا .دي بقا سيبوها عليا

زياد : تمام

علي : جميل

ابراهيم : عين العقل

انا : استعنا بالشقا علي **** يرجاله

( طبعا الساعه جت 8 وكلمت بابا وقتها )

انا : ازيك يحاج

بابا : ازيك يبني

انا : انا رايح اجيب مني من المنشيه . كلم عمي يجي يقبض علي محمود ورجالته كمان ساعه

بابا : استني يبني .........

( طبعا قفلت لان عارف بابا هيقول ايه )

( طبعا زي معملنا الخطه وكله مشي تمام لحد مطلعنا لفوف ومحمود والخاطف اتزنقوا زنقه نسوان )

انا : منصور . سيد . فكوا مني و مينا . مشعيب عليك ياد يحوده لما تعري مراه صاحبك . الرجاله تقول ايه بس

محمود : ههههههه . فشختني يمصطفي . لا راجل وبدافع عن صحابك

انا : عاوزني اتحبس يبن الكلب ( ضربته بالقلم )

محمود : لا شاطر وطلعت زكي

انا : تسلم يا كيمو و**** من غيرك مكنتش عارف اعمل ايه

الخاطف او ( البلطجي ) : يسطا احناعشرة عمر وانا مقدرش اخونك

انا : انت ياد يمحمود جي تستعين بمين . باللي تقريبا واكل معايا من نفس الطبق . اوعي تكون فاكر اني زعلان انك خونت صاحبك وخنتني . لا . انا مصدوم ان انت وانا متربين فنفس لبيت يطلع قليل الاصل ويخوني . انت عارف كويس اني اقدر ارد اللي عملته فالبنت الغلبانه دي فأختك . بس لا ( روحت تافف فوشه ) انا أأصل منك

محمود : هتقتلني

انا : صاحب الحق هنا مينا . اتفضل اعمل فيه اللي انت عاوزة

( مينا مسك محمود فضل يعجن فيه لحد متقريبا محمود هيموت فأيده )

انا : ( بلحق مينا ) خلاص يمينا خلاص بقا القانون هو اللي هيكمل دلوقتي

زياد : مقولتليش ليه يمصطفي ان كريم هو اللي بيعمل ده كله

انا : لان انتم كنتم هتقولولس خليه يظبطلنا الدخوله وكده وكلام يامه سعدتك . بس هو برضه اللي عمل الليله دي كلها . ولازم نخرجه منها مؤمن

زياد : تمام فهمتك

ابراهيم : انا تايه منك يمصطفي . اشرحلي بقا

انا : حاضر . بص انا كلمت البلطجي وقولتله يشوفلي الموضوع ده . طبعا هو عرف انا اقصد مين لما قولتله مني . فقالي الشفرة المعتاده بتاعتنا

كربم ( البلطجي ) : ماشي يتنك

انا : مظبوط . ماشي يتنك . فأنا استنيته لحد مجه تاني يوم الصبح ووراني فيديو محمود وقالي ان هو اللي خطفها فقولت تمام فهو قالي

FLASH BACK

) ضربت كريم فوشه )

كريم : يمصطفي و**** زيمبقولك كده وادي الفيديو اهو

انا : وريني ( شوفت الفيديو ووقعت من طولي قاعد علي السلم ) اسف يا كريم علي الضرب

كريم : حاسس بيك و**** . والصراحه انا اللي خاطف البنت

انا : ممممممم . تمام

كريم : امشيها يباشا ولا اعمل ايه

انا :بص . انت تبقي عادي خالص . والشرطه والجيش عارفين بالموضوع ده . فأي غدر انا مش مسؤؤول

كريم : متقلقش . انت صاحب عمري . وانا عمري مهغدر بيك

انا : ده العشم برضوا . بص بقا

كريم : اؤمرني

انا : معاك التصاميم المكان وكده

كريم : اه

انا : حلو هتهالي وفهمني المبني يندخلوا ازاي

كريم : جميل

انا: ولو هو بيراقبنا فعلا هيسألك كشك فيك . انت يباشا تقول انك غفلتني وكده بحيث ان انا لسه معرفش حاجه

كريم : تمام

انا : وانا هطلعك منها علي خير

كريم : تسلم

COME BACK FLASH BACK

انا : وطبعا كريم نفز كل كلمه قولتهاله وادينا فيها

زياد : دماغ مافيا

انا : اعجبك

محمود : هههههههههههه . لا زكي

انا : شوفت بقي ياد يحوده . اديك خسرت صحابك كلهم وخسرت مينا اللي بيعتبرك ابوه مش اخوه وخسرت قلب البنت الغلبانه اللي حبتك علشان انت مش راجل . انت خول ونكرة . و النقص اللي فيك ده هو اللي خلاك فاللي انت فيه . اخص

ابراهيم: هنعمل ايه دلوقتي

انا : خد كريم مشوه معاك انت والرجاله . والرجاله اللي بره كلهم تمشي . وانت يا زياد انت ومنصور وعبد الرحمن استنوا معايا لحد مالشرطه تيجي

زياد : ماشي

فنفس الوقت القياده الشماليه العسكريه

بابا : يمحمد ابعت القوات بسرعه تلحق ابني لانه هناك

محمد : حاضر القوات رايحه اهو

بابا : الحقه . عاوزه يرجع سليم يمحمد

محمد : اهدي يجمال ابنك دكر هيرجع سليم

( طبعا الشرطه جت وهيا بتطلع )

( محمود طلع مسدس ورايح ضربني فجمبي )

زياد : مصطفففففففففففي

سيد : لاااااااااااااا

مينا : مصطفي لا . يابن المتناكه ( وماسك محمود ضرب )

( انا اغمي عليا ومعرفش ايه اللي حصل لحد مصحيت وكنت فالمستشفي )

المستشففييييييييييييييييي

ماما : ( بتبوس ايدي ) الحمد لله يارب . حمدلله علي السلامه يحبيبي

انا : انا فين

جودي : خليك مرتاح يحبيبي ( بتبوسني فخدي ) الحمد لله قوملنا بالسلامه انت بس

ملك : حمد **** علي السلامه يحبيبي

انا : احه . محد يقولي ايه اللي حصل

( بابا داخل الاوضه )

بابا : مش يبن الكلب كنت لسه هقولك ان الشرطه هتقتحم

انا : يابا احنا صعياده . ولو صخر الجبل اتبدل

بابا : احنا نتبدلش . راجل يبني

مينا : هزا الشبل من زاك الاسد ههههههه

( ضحكنا كلنا من طريقه ضحكه مينا )

انا : امال مني فين

مني : انا اهو يمصطفي

انا : حد لمسك

مني : لا يمصطفي

انا : الاه ده الكل مجتمع بقا

رقيه : حمد لله علي السلامه يمصطفي

انا : **** يسلمك يرقيه

رغد : ( دموعها نازله ) حمد لله علي السلامه يمصطفي . قولتلك بلاش يمصطفي . طيب لو حصلك حاجه هعمل ايه طيب انا

انا : روح مبرقلها ( عيب يبت انا صاغ سليم اهز في ايه

جودي : حبيبي راجل وهيفضل طول عمره راجل

انا : طيب اهدي يا ريا علشان انا تعبان

جودي : حاضر

انا : يسكينه اهدي انت كمان هتودينا فداهيه

رغد : حاضر

انا : بابا . ايه اللي حصل بقا

بابا : .............

( ياتري ايه اللي حصل لمحمود . وايه اللي هيحصل بعد كده . ومستقبل رقيه ايه )

ده كله هنعرفووه فالحزء الجاااي

تعليقاتكم علشان اقدر احسن من قصتي

وانا من المعجبين بالنقد . فانتقدوا من قصتي لو فيها غلط

تابعووووووووووووووووووووووووووووني

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


الجزء العااااااااااااشر

نهايه الفصل الاول

انا : بابا . قولي ايه اللي حصل بقا

بابا : يالا يولاد علشان هحكي الحدوته حلوة

انا : بطل بيض وانجز يحاج

بابا : بصوا بقا ....

FLASH BACK

( محمود ضربني برصاصه فجمبي )

زياد : مصطفففففففففففي

سيد : لاااااااااااااا

مينا : مصطفي لا . يابن المتناكه ( وماسك محمود ضرب )

مني : اللحقوا مصطفي الاول

سيد : خليك معايا يزياد ( نازلين علي محمود ضرب )

مينا : الشرطه طالعه اهيه يبن الوسخه

( الشرطه طلعت ولقتني غرقان فدمي )

النقيب : ( علي جهاز الاسلكي ) يالا يبراهيم بسرعه هات عربيه اسعاف

الامين ابراهيم : تحت امرك يفندم

النقيب : انتم مين وبتعملوا ايه

مينا : انا يفندم والشباب دولت جم انقزوا المخطوفه

النقيب : فين الدليل

مينا ( طلع كارنيه ابويا ) : اتفضل يفندم

النقيب : لموا المضروبين دولت عالبوكس

العقيد ممحمد الزيات : وصلتوا

النقيب : وصلنا يفندم وفي واحد غرقان فدمه

العقيد : مين يا سعيد

النقيب : مين المضرب يرجاله

مينا : مصطفي يباشا

مني : ( بتعيط وبصوت عالي ) الحقووووووووه هيروح مننا

النقيب : اسمه مصطفي يباشا

العقيد : يرجعلنا حي يسعيد . اديني قولتها

النقيب : بأزن **** يباشا

ابراهيم : العرييه وصلت يفندم

مينا : ايه اللي هيحصل دلوقتي يفندم

النقيب : كلكم هتعملوا محضر واكيد البنت دي معانا علشان الاجرائات

مينا : تمام يفندم


( نزلوني علي الاسعاف ومحمود ورجالته طلعواعالبوكس وطبعا مينا والشباب )


COME BACK FLASH BACK

بابا : بس مقولتليش ليه خليت معاك شباب

انا : علشان بديهيا ازاي ادخل عليه لوحدي . وحتي برضوا . البوكس مشهيسأل ميه شاب انتم روحتوا ليه

بابا : حلو . بس في واحد كده مشلاقينه

انا : هرب مننا

بابا : ممعكش معلومات عنه

انا : لا

بابا : اجهز علشان في شرطه هتسألك كم سؤال

رغد : بس انت مقولتش ليه خليتني مع جودي فبيتها

انا : علشان كان ناوي يخطفك انت كمان . واكيد هتكوني نقطه ضعف . فخليتك مع جودي وكان في واحد بيراقب بيتكم تحت علشان لو حد طلع غريب نلحق نتصل بالشرطه

مينا : طب ليه خلتهم يخطفوني

انا : يحمار قولتلك مليون مرة لازم نحسس محمود ان خطته ماشيه مظبوط علشان لو انت مروحتش كان ممكن يغير المكان وهنرجع لنفس الحوسه تاني

جودي : وخطه محمود ايه

انا : كان عاوز يكسر عيني وعين مينا بيكم . بس الحمد لله لحقنا مني قبل مفعلا يكسر مينا وهي كمان

ماما : طب ليه ده كله

انا : عاوز يكةن هو الكل فالكل . ميرضاش ابدا يخلي في حد احسن منه . كان عاوز يخلي الكل مطاطي راسه قدامه . ونسي ان لو هو مكان مينا . كان الكل هيجي علشانه .

جودي : المهم انك وسطينا

انا : ( بهمسلها ) متيجي بتاعي علي اخره ومشتهيكي

جودي : قوم بالسلامه انت وكلي ليك

انا : قلبييييييييييييييييييييييييييييي

ماما : بتقولوا ايه يولاد

انا : مراه ابنك حامل يحاجه

ملك : بجد لولولولولولولولولي هههههههههه

( ضحكنا كلنا )

مينا :سافل

انا : تربيتك

بابا : طيب يخول لما تقوم

انا : هو انا نايم قد ايه

بابا : بقالك 3 ايام

انا : محمود اخباره ايه

بابا : مفيش هو دلوقتي فالتخشيبه بنديله الطريحه التمام . وعليه محاكمه 7 سنين

انا : كويس علشان يتربي

حدث اخر

( محمود فالتخشيبه )

مسجون : بقولك ايه معكش سجارة

محمود : ابعد عني علشان مفرجش عليك المكان

مسجون : لا دكر وبتتكام كمان

( طبعا المساجين نازلين علي محمود ضرب لحد منفخوه واخد الطريحه التمام )

مسجونك : تمامك يبن الوسخه

بعد اسبوع

الكاافييه

انا : اسنديني يبت بس براحه برااحه اااااااااه جمبي يحماره

جودي :براحهاهويحبيبي اسفه مقصدش و****

انا : عادي ولا يهمك

رغد : حمد لله علي السلامه يمصطفي

انا : **** يسلمك . اقعدي

جودي : هو سؤال يمصطفي

انا: قولي

جودي : ازاي يعني رغد نقطه ضعفك

انا : سببين . الاول انها من اعز اخواتي مش صحابي والتانيه علشان هو عاوز يوقعني ويوقعك

جودي : ازاي

انا : كان عاوز يخطف رغد ويقول انها حبيبه القلب وكللام كده كتيير ساعدتك . وطبعا انت مشهتصدقي . وطبعها لما اروح واقتل مني واخش السجن . هو هيطلع ويقول ان انا انقزت رغد علشان بحبها وكمان قتلت مني وانا اللي خاطفهم وحاجات تانيه وطبعا رقيه هتسسمك علشان تبقي معميه عن الحقيقه وبكده خسؤتك

جودي : انت عرفت ده كله ازاي

انا : العصفورة

رغد : انت فعلا من اغلي الناس الللي عرفتها يمصطفي اللي عرفتها

رقيه : يمصطفي انا مقدرتش اخسرك

انا : انا اللي مشفاهمه برضوا. ازاي تسيببي حبيبك علشاني

رقيه : علشان الشرف . ومرضاش علي اي بنت تخسر شرفها وانا ساكته

انا : بس

رقيه : ومرضاش اخسر صحاب زبكم . ربنا يخليكوا ليا

انا : اصيله

جودي : حبيبتي

رغد : مقولتوش هتتخطبوا امتي

انا : هتقدم لجودي كمان اسبوعين

جودي : بجد

انا :اه بجد بحبيبتي . ربنا يخليك ليا

شخص : كتيييييير عليك 3 يكبييييير

زياد : وانت مال امك يبن الوسخه

مينا كسسمك بقا

( معرفش ازاي ده بس لقيت زياد و ابراهيم ومينا نازلين عليه ومعرفش اساسا انهم جم لحد مفي ناس فرقوهم من بعض )

مني : ازيكم يجماعه

انا : تعالي تعالي

مينا : معلش مصطفي .متناك عاوز يتربي

انا : متشكريين يرجاله

زياد : الف سلامه عليك يا كوتش

انا : **** يسلمك بكبييير

ابراهيم : قوملنا بالسلامه يسطا . عاوزين شبح معانا كمان

انا : يسطااحنا موجودين فأي حته

رغد : طب هستأزن انا

انا : مالك يبت في ايه

رغد : معلش يمصطفي وقت تاني

( قامت رغد وانا قومت وراها )

انا : اهدي يرغد مش كل مرة تشحططيني وراكي

رغد : بتعيط ) يمصطفي بحبك

اننا : مش قولتلك انا بحب جودي

رغد : مشهقدر اشوفكم كدهن يمصطفي مشهقدر

انا : ( زي الحمار وبعصبيه ) هو كان يوم اسود يوم مدخلتي حياتنا اساسا

رغد : ( بإنكسار ) انا اسفه يمصطفي وأوعدك انك مشهتشوفني فحياتك تاني

انا : امسحي رقمي

( طبعا انا راجع وقاعد الوم نفسي علي اللي قولته ومشعارف هصحح غلطتي ازاي )

جودي : مالها

انا : في حاجه المفروض تعملها دلوقتي بس ايه هي متعرفش

رقيه : ( فودني ) شكرا يامصطفي انك مقولتش عليا

انا : يبت انت اختي في ايه

عدت اسبوعيين بيت جودي

انا : حضرتك يعمي من الاخر جي اتقدم لبنتك

بابا جودي : تمام يبني وهي موافقه

انا : جميل . بص بقا يابا . الشبكه والعفش والنيش والقرف ده كله انا مليش فيه

بابا جودي : انت وجودي تحددوا براحتكم بقا مش احنا اللي هنتجوز يبني

اانا : تسلم . ومهرك كم يحاج

بابا جودي : انت تقدر علي كم

بابا : بص يا زيااد الفلوس جاهزه . حطوا رقم وملكمش دعوه

بابا جودي : مهرها فجهازها

انا : اهو . اديه قالها

بابا : اهدي يبني

انا : الفاتحه

بابا : استني يا زفت . انت عارف الاصول . وفلوسهاهيبقي فالبنك

باابا جودي : براحتك يحاج . 50 الف

انا : لييييييييييييه هي جمعيه

بابا : يتخرص يا تطلع برا

انا : ساكت اهو

بابا : قليلين

باابا جودي : اكتر منن كده براحتك انت يحاج

باابا: تمام يلا الفاتحه

( كلنا قرينا الفاتحه )

بابا : عاوزين الخطوبه امتي

انا : بعدالمتحانات

بابا جودي : جميل بعد الامتحانات

بعد شهرين الخطوبه

انا : خطبتيني يبت

جودي : بس يزباله

انا :ماشي

ماما : الف مبروك يولاد

انا :**** يبارك فيكي حاجه

جودي : حبيبي

انا :اؤمري

جودي : انا مشهستحمل للجواز

انا : عاوزة ايه يعني

جودي : عاوزاك

انا : بكرة هفتحك . مبسوطه

جودي : يحمار اقصد انام فحضنك يعني

انا : الليالي كتيييييير

( طبعا خلصنا الخطوبه وكل المعازيم جم ما عدا رغد . بالعكس رغد اختفت خالص )
( خلصنا الكليه وطلعنا الاوائل كالمعتاد وظبتنا انا وجودي الفرح بس اتاجل الي أجل غير مسمي و دخلت 6 اشهر متخصصين وطلعت معلق نقيب ومهندس عسكرري . اف علي ده فخر لما الواحد يبقي ظابط جيش . عندك حق يابا . وبحكم شغلي روحت القاهرة علشان المشاريع بتاعه السيسي وبقيت سكن فحي مصر الجديده )
بعد خمس سنييييين
( داخل سوبر ماركت اشتري شويه حاجات للبيت عندي فالقاهره )

انا : اجيب دومتي ولا اجيب جبنه بريزدونت

شخص : جيب دومتي احلي

( ببص ورايا ولقيت ............... مفاجأه )

مين كان ده . وليه نقل القاهره . ده كله هنعرفه فالجزؤ الجاي

وصحيح شاركوا بتعليقاتكم دومتي ولا بريزدونت احلي

وانا من محبي النقض . فأنقضوا قصتي

نهايه الفصل الاول

تاااااااااااابعوووووووووووووووووووو ني

----------------------------------------------------------------
الفصل الثاني

الجزء الحادي عشر

FLASH BACK 4 سنين

انا : ازيك يبابا

بابا جودي : ازيك يبني

انا : و**** يحاج بالصلاه عالنبي كده جيلك فموضوع مهم

بابا جودي : خير يبني

انا : خير . بص هو الشقه والعفش وما الي اخره جاهز والحمد لله . بس عاوز الجواز يتحدد من دلوقتي

بابا جودي : احنا بقالنا سنه مع بعض . وانا مقدرش اقولك لا علي حاجه

انا : تسلم يابا . كنت عاوز نخلي الجواز بعد معلق رائد لو مفيهاش مشكله

بابا جودي : اشمعنا

انا : هكون مرتاح برضوا . وجودي مش بعيده عني يعني

بابا جودي : يبني طالما صح . وانت مرتاح . يبقي زي منت عاوز . بس مش هيبقي كتير يبني

انا : كتير فعلا . بس عاوز ابني حيطه تسدندني انا وجودي فالمستقبل . محدش ضامن الظروف يبابا

بابا جودي : ربنا يسهلهالك يبني وانا معنديش مشكله . بس نشوف جودي هتقول ايه

انا : هي موافقه يبابا

جودي : اه موافقه . طالما هو مش بعيد عني

بابا جودي : خلاص مفيش مشاكل

( انا عن نفسي مكنش المال او غيره عائق بالنسبالي . بالعكس اعتبر غني . لكن كان في حاجه جوايا بتقولي اجل جوازتك )

انا ومينا

مينا : يسطا

انا : ارغي

مينا : متعرفش حاجه عن رغد

انا : للاسف لا

مينا : انا قلقان عليها

انا : انا اكتر منك

مينا : متشوف هي فين اسال عنها

انا : استني ارن عليها

( برن عليها كل شويه كانت مغلق )

مينا : يا حول **** يارب

اانا : شكلها غيرت رقمها

مينا : طب ايه العمل

انا : هروحلها البيت

( طبعا روحتلها بيتها بخبط محدش بيرد فنزلت للبواب )

انا : يبلدينا متعرفش اللي ساكنين فالدور 5 راحوا فين

البواب : يبيه دولت عزلوا من سبوع

انا : متعرفش راحوا فين

البواب : لا و**** مجالوش حاجه واصل

انا : شكرا

( طبعا روحت الكليه )

انا : ازيك يا دكتور

المعيد : ازيك يمصطفي

انا :معلش كنت عاوز اسال عن واحده صاحبتنا

معيد : مين

انا : رغد ابراهيم يا دكتور

معيد : ليه

انا : لانها بقالها فترة مختفيه

المعيد : هي سحبت ورقها من هنا ونقلت لجامعه تانيه

انا :متعرفش حضرتك ايه الجامعه دي

المعيد : لا الصراحه يمصطفي

انا : خلاص شكرا يا دكتوور

( طبعا دماغي مشتته وبندم نفسي علي الكلام اللي قولته لرغد وطبعا روحت قعدنا احنا والشله مع بعض )

الكاااااااااااااااااااااااااااااااا فيه

انا : اشله وسخه

جودي : تعالي اقعد يمحترم

انا : تسلم احب

رقيه : ايه بقا ايه الاحوال

انا : ماشيه اهيه

مني : مكسوفه طبعا من اللي انا شوفته وهي مخطوفه ) ازيك يمصطفي

انا :كويس ( بهمسلها ) انت اختي يبت .ارفعي راسك انا مشوفتش حاجه .

مني : شكرا يمصطفي

مينا : عملت ايه يمصطفي

انا: نقلت

مينا : بجد

جودي : مين اللي نقلت يا بيه

انا : ملعب الاتحاد نقلوه يا جودي . دماغك ميروحش بعيد

جودي : ماشي

مني : اتحاد مين

مينا : بس يبت

في حدث اخر

رغد : هو النقل هنا للجامعه هيحتاج اكتر من كده

العميد : لا يا رغد كل حاجه تمام ودرجاتك ممتازة . كده هقدر اقولك الف مبروك انتي فاالجامعه دلوقتي

رغد : شكرا لحضرتك

العميد : عاوزك بقي تطلعي من الاوائل

رغد : هكون عند حسن ظن حضرتك

العميد : بس ليه سيبتي جامعه اسكندريه وجيتي القاهرة

رغد : شويه مشاكل خلتني انقل

العميد : انا اعتبر زي باباكي ازا احتاجتي حاجه انا تحت امرك

رغد : شكرا يا دكتور انا مشعارفه اقول لحضرتك ايه

العميد: رديلي الجميل فدرجاتك

رغد : تحت امرك

قبل اليوم بسنتين

جودي :انت يا زفت اخلص

انا : بلبس الزفته

جودي :انجز هنتأخر

انا : حاااااااااااااااضر

ماما : هتفوت عليك حفله التخرج

انا : خلاص خلصت اهو

جودي : ايه الحلاوة دي

انا : هوريكي بعد الحفله

جودي : ازاي يعني

انا : همسكك من اول ديلك

جودي : ( بكسوف ) انا بتاعتك

ملك : يا محني

انا : اهو ابو شخه بيتكلم اهو

ملك : رزل

انا : بس يزبااله

جودي : مشي****
انا :يالا

(روحنا الحفله واتخرجنا وطلعنا احتفلنا وخلصنا )

قبل الحدث الحالي بسنه

انا : شكرا علي المكافءة يفندم

العقيد : لازم تعرف يمصطفي انك انت من ضمن 50 مهندس اللي هينضموا لمشاريع الدوله

انا : يعني ايه يفندمم

العقيد : يعني الف مبروك . شغلك اتنقل للقاهره الاداريه

انا : شكرا يفندم مشعارف اقول ايه لحضرتك

( طبعا روح
ت القاهرة وانا مبسوط جدا بأن خلاص الزهر بيلعب معايا وربنا فتحها عليا )

قبل الحدث الحالي بأسبوع
الاسكندريه

انا : خلاص نويت يفندم اني هتجوز جودي خلاص

بابا جودي : عليبركه **** بس امتي

انا : كمان شهر من دلوقتي لو حابيين

بابا جودي : حلو . بس بقا الحاجات التانيه ولوازم الفرح وكده

انا : المواضيع دي كلها جاهزة اتفضل بس فستان العروسه ومكان شهر عسلها

جودي : بحبك اوي

انا : وانا يقلبي كمان بحبك

بابا جودي : خلاص اتفقنا

الحدث الحالي : السوبر ماركت

انا : اجيب دومتي ولا اجيب جبنه بريزدونت

شخص : جيب دومتي احلي

انا ( ببص ورايا لقيت مين اللي واقف ) لا . رغد مشمعقول

رغد : ازيك يمصطفي

انا : كويس يرغد انت عامله ايه

رغد : الحمد لله . انت بتعمل ايه هنا

انا : ساكن هنا

رغد : وانا كمان

انا : جميييييييييل تعالي فاي كافيه نتكلم

رغد : ماشي

( طبعا مشاعري كانت متلخبطه . مشعارف في ايه . جوازي انا وجودي كمان 3 اسابيع . لا اعقل يمصطفي هتودينا فداهيه )

الكاااااااااااااااااااااااااااااااا افيه

انا : ايه اللي خلاكي تختفي بالطريقه دي

رغد : فاكر لما قولتلي كان يوم اسود يوم مدخلتي حياتنا

انا : انا اسف يا رغد

رغد : لا عادي مفيش مشاكل

انا : طيب لسه زي منتي

رغد : لا خلاص بقا احنا كبرنا

انا : كويس . نرجع صحاب

رغد : اوكي وكويس ادينا جيران : بس صحيح جودي فين

انا : هتجوزها كمان 3 اسابيع

رغد : ( بحزن ) الف مبرووك بس ليه التاخير

انا : عادي يعني مفيهاش مشاكل

رغد : اوك

قبل الفرح بساعات

( الروتين الممل هيتزكر دلوقتي )

انا : جوجو في مفاجاءه بكرة

جودي : ايه رغد رجعت

انا : اهم اهم

جودي : هتحضر بكرة بجد

رقيه : بجد يمصطفي

انا : ادي المفاجأه اتحرقت . اه هتحضر

رقيه : هييييييييييييييييييه

جودي : شوفتها امتي

انا : بوش ايدي علي راسها ) بس يزباله انت الكل فالكل

جودي : اااااااااه . مقبوله يا سيد المعلمين

رقيه : متعرفش انا فرحانه اد ايه

انا : متعرفيش انا فرحان ليكوا اد ايه . يلا يزباله ممنك ليها روحوا للكوافير

جودي : وصلنا

انا : حاضر . استغفر ****

( وصلتهم الكوافير واستنيتهم 5 ساعات لحد مخلصوا )

انا : ( بصفر بإعجاب ) مين دي يرقيه

رقيه : تفتكر مين

جودي : اول مرة تشوفني ولا ايه

انا : لا . بس اول مرة اشوف جربانه بتنضف

( وضحكنا كلنا )

جودي : و**** لمورياك يمعفن

انا : يلا يزباله

( وروحنا الفرح وطبعا دسته المعازيم حضرت وطبعا رغد والشله الكليه والشباب ماليين المكان والفرح كان ولعه )

الفرح

( في اثناء الفرح وانا وجودي فالكوشه )


رغد : الف مبرووك يا عرساان

جودي : الف مبروك يقلبي ( وبيبوسوا بعض ) و**** وحشاني اوي

رغد : وانت اكتر يجودي

انا : منورة المكان يا ست الكل

( جودي بتبصلي بغيظ )

انا : بعد جودي طبعا

رغد : ده نورك يمصطفي

ابراهيم : الف مبروووك يا عريس . هتشرفنا طبيعي ولا ازرق

انا : عيب ياد طبيعي شغال ( هات شريط ازرق هنروح فداهيه )

ابراهيم : شريط سكلانس هيظبطك

انا : تسلم يكبييييييييييير . ليك يومك

الدخله في اوضه النوم

جودي : اخيرا يحبيبي بقينا مع بعض فأوضه واحده

انا : اخيرا هفتحك

جودي : كان نفسي اليوم ده يجي من زمااان

انا : وانا كان نفسي افشخك نييييييك من زمان

جودي : طيب ظبطي نفسك لحد مأغير جوة واجي

جودي : حاضر يقلبي

( دخلت الحمام قلعت البدله وظبطت نفسي واخدت حبايه زرقه وروشت نفسي وطلعت لقيت ملاك ربنا جايبهالي من السما . لابسه قميص نوم احمر شفاف لحد اخر فلقتين كده وتحتيه اندر خيط مبين تفاصيل الكث . وسدرها كله كان باين اف علي الفجر . لا ونومتها علي السرير نايمه علي ضهرها وحاطه رجل علي رجل وهي منيمه رجليها وباصه بوشها للناحيه التانيه بعيد عني . انا اساسا بتاعي وقف من المنظر . احه الحبايه مكنش ليها اي 3 لزمه )

( روحت نايم جمبها وببوسها من راسها ) انا : ايه الجمال ده كله .

جودي : ده كله ليك انت وبس

انا : بحبك اووووي

جودي : وانا اووووووووي

( بدأت ابوسها فراسها وبنزل علي خدودها لحد موصلت لشفايفها وقعدنا نبوس بعض فرنساوي بحنيه وبطء وبدأت انزل ابوس رقبتها وببوس لا بلحس جسمها لحد موصلت لسدرها روحت مخرجه من القميص اللي لبساه ونازلامص بحلماتها وهي اهاتها بدأت تزيد وانا قاعد امص فيهم وبعدها نزلت ابوس فبطنها وانزللحد موصلت لكسها وبدأت الحس كسها براحه اف علي رحيه كسها وجماله . نضيف جاااامد مفيهوش شعره

انا : ايه الجمال ده

جودي: كمل وقفت لييييييييه اااااااااااااااااااه

انا : حاضر

( نزلت الحس فكسها جاااامد وهي اهاتها بتزيد اكتر )

جودي : ااااااااااااااااااااه كمان كمان الحس كماااااااان ااااااااااااااااااه

انا : بلحس اهو
جودي : كمان كمان اااااااااااااااااااااااااااه

( روحت نازل بدأت احرك زوبري علي كسها وهي تايهة فشهوتها روحت مدخله براحه وهي قاعده تصوت

جودي :لالا يمصطفي خرجه بيوجع اوووووووي لاااااااا

انا :خلاص اهدي .الف مبروووووووووك يا عروسه بقيتي مدام

( روحت واخدها علي البانيو وطهرتها من الدم ونمنا علشان باين عليها مدمرة )

تاني يوم الصبح


( انا نايم زي الجموسه ولقيت جودي بتصحيني )

جودي : قوم يمصطفي موبايلك بيرن

انا : في ايه
جودي : موبايلك بيرن

انا : هي الساعه كم

جودي : 6 الصبح

انا : ايه ده ماما . الو يماما

ماما : الحق يمصطفي ............... كانت صدمه

( ياتري ايه اللي حصل ؟ )

انا من اشد المعجبين بالنقد . فانقدوا من قصتي

متنسوش تعلقوا علي قصتي . هيفرق معايا فصناعه القصه جاااااااامد

تاااااااااااااااابعوووووووووووووووو ووني

الجزء الثاني عشر

اعتذر عن التأخير فنشر القصه لأضتطراري لكتابته مرة أخري بسبب ضياع النسخه الوحيده التي كنت انشر منها القصه

انا : أيوة يماما في ايه

ماما : الحق يبني محمود خرج من السجن وهو عندي

انا : ) مصدوم( ازاي ده . ده لسه فاضله سنتين

ماما : تعالي بسرعه يبني

انا : خلاص خلاص جي اهو

جودي : في ايه يحبيبي

انا : مشوقته يجودي

جودي : يبني قول في ايه

انا : لما ارجع هقولك

جودي خلاص ماشي لما ترجع يحبيبي

البيييييييييت

) داخل علي بيت ماما وبابا (

انا : هو فين

ماما : جوة فالصاله

انا : ضايفتيه

ماما : عيب يبني احنا ولاد اصول برضوا

انا : اصيله بحاجه

ماما : بس يحيوان وخشله

انا : ماشي

ماما : سايب الباب مفتوح ليه

انا : سيبيه مفتوح بس كده كده هيتقفل

) سيبت مااما ودخلت الصاله علشان اقابل محمود (

انا ؛ محمود باشا

محمود : مصطفي بيه و**** منور يا حضرة الرائد

انا : ده نورك . امال جاي الصبح بدري ليه كده

محمود : علشان انتم من النوع اللي مبينمش بعد الافراح ولا ايه

انا : طلعت أمتي من السجن

محمود : من ٤ ايام

انا : جميل و**** . ادوهالك رأفه

محمود : اها علشان شاب مجتهد

انا : مجتهد هههههههههه قولتلي . طيب ومشاريعك الجايه ايه . متكونش جاي محتاج مساعده ولا حاجه .

محمود : هههههههههههه لا و**** انا جاي اطمن علي عشرة عمري

انا : مجتش فرحي ليه مكان امبارح وصابحيتي النهارده

محمود : صباحيه مباركه . بس معلش . بحب أفسد انا وقت الافراح . الا تكونش فضحت جنس الرجاله امبارح . يوووه . ياريتني كنت موجود معاك كنت ساعدتك

انا : معلش . كنت هقدر ارد عليك برا البيت . بس زي مانت عارف بقا . احنا صعايده . الأصول يغلبنا. وعاداتنا واسمنا يسبقنا . مشجاعنين وعندنا نقص

محمود : و**** يباشا انا مشجاي هنا علشانك . انا جاي اطمن علي ست الوالده لأنها مربياني . انما انا جاي علشان حاجه هتعجبك اوي

انا : قول انت عاوز ايه . هههههههههه . مش قولت جاي لمساعده . متكونش عاوز تخش الجيش . بس يخسارة . الجيش مبيدخلش الا ولاد الناس

محمود : مقبوله . بس انا مش جاي علشان المهنه دي . مبتأكلش عيش. انما جايلك فمصلحه تفيدني وافيدك


انا : تفيدني اه . لا مستغني عن مصالحك . مبثقش انا فرد سجون .

محمود : دكر . بس المشكله ايه بقا . المشكله ان دي مصلحه كده كده هتعملها . اذا كان مشالنهارده . هيبقي بكرة

انا : هههههههههه متتقلقش . انا مشوسخ

محمود : عامه يبيه المثل بيقولك ايه . يوم ليك ويوم عليك

انا : متقلقش يومي لسه مخلص . لانه مبيخلصش

محمود : هههههههههه الايام جايه كتييير

انا : الواجب اتعمل معاك الحمدلله ومبقاش علينا حاجه

محمود : اه و**** الكاستر يجنن

انا : جميل . شايف الباب اللي هناك ده . شايفه مفتوح ازاي . عاوزك بقا تاخده معاك وانت طالع

محمود : لا حلوة . طيب هنشوف بعض كتيييير

انا : هههههههههه اكيد

) محمود اخد نفسه ومشي (

ماما : ايه العمل يبني مع الواد ده

انا : مشعارف . بس هكلمك زمايلي من الشرطه يراقبوه

مااما . ربنا يستر

انا : هيستر أن شاء ****

ماما : روح يالا لمراتك دي صباحيه

انا : مانتي اللي مكلماني .والحاج لازم يسافر الليله المانيا


ماما : شغل ياروح امك . مانت كمان هتسافر

انا :ه لسه كمان ٣ اشهر

ماما : عامه . روح لمراتك يالا زمانها علي نار

انا : حاضر

بيتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتي


) داخل البيت (

جودي : في ايه يقلبي

انا : حطيلي افطر يبنتي انا ميت من الجوع

جودي : حاضر حاضر روح غير وانا هعملك الاكل

انا : ماشي

) جودي عملت الأكل وانا اخدت شاور و غيرت للبس البيت وجابت الاكل فالاوضه وقعدنا انا وهي ناكل (

جودي : قولي بقا

انا : اخدتي شاور يقلبي

جودي : لا

انا : ليه

جودي : كده . عاوزاك النهارده

انا : ممممممم . وسطك عامل ايه من امبارح

جودي : كويسه من امبارح بس قولي يالا بقا في ايه

انا : ) حكيتلها اللي حصل ( عرفتي يستي

جودي : خلاص فهمتك . وانت هتعمل ايه

انا : هنشوف . قريب

حدث اخر

رغد : ازيك يا محمد عامل ايه

محمد : الحمد لله يرغد وانتي

رغد : الحمد لله

) محمد ٢٦ سنه . ده بقا زميل رغد من الجامعه . اكبر منها بسنه . يبقي محمد انتيم رغد . جسمه جسم العادي بس معضل شويه . (

محمد : نفسي اعرف مين اللي مغيرلك حالك بقالك فترة

رغد : متشغلش بالك انت يمحمد . المهم انت اخبار مشاكلك ايه

محمد : الحمد لله عرفت الاقي مشاريع حلوه ادخل فيها وفلوسها حلوة

رغد : كويس جدا . طيب انت محتاج فلوس

محمد : جرا ايه يبشمهندسه . الخير كتييير . انت مش محتاجه

رغد : تسلم

محمد : بس انا محتاج حاجه تانيه

رغد : محتاج ايه

محمد : محتاج شريك لحياتي

رغد : بتفكر فمين

محمد : بنت اي حد يتمناها

رغد : قولي مين وانا قربهالك

محمد : معرفش غير هي واحده بس

رغد : مين دي

محمد : انتي يرغد . انا بحبك

رغد : ) بكسوف ( لو قولتلك لا

محمد : يبقي انسي اني قولتلك الكلام ده

رغد : تمام

محمد : يعني ايه

رغد : هيجي تخطبني ولا هبقي الاكس بتاعتك وخلاص

محمد : يعني موافقه

رغد : قولت ايه

محمد : قولي لاهلك اخطبك الخميس الجااااااي

رغد : تمام .

محمد : بتحبيني

رغد : لا . بس مشهلاقي زيك

محمد : مشمشكله مع الوقت هتحبيني

رغد : تمام

ببييييييييييييييييتي



انا : انتي يهبله

جودي : ايييييه عاوز ايه

انا : تعالي لعبيتي بلايستيشن

جودي : هغلبك كالعاده

انا : تعالي بس هنشوف مين هيغلب مين

جودي : طيب اخلص عمايل الاكل

انا : ) روحت زانقها من ورا جامد ( بهمس : طب انا جعان اوي ومحتاح اشبع

جودي : ) بدلع ( لا . سيبني اخلص الاكل وهشبعك

انا : روحت قافشها من هنشها جامد . عاوز ادلعه

جودي : ) شهوتها بتعلي ( سيبني اخلص يحبيبي و هسيبلك نفسي

انا : ماشي يحبيبتي . بس هفشخك فالبلاي ستيشن

جودي : هنشوف

) سيبت جودي وقعدت فالصاله بكلم واحد من زمايلي فالشرطه (

انا : ازيك يا كامل بيه

كامل : مصطفي باشا . و**** ليك وحشه

انا : حبيبي انت اكتر . بقولك . كنت عاوز اشوفك كده

كامل : و**** ياريت . فأي وقت انا تحت امرك

انا : حبيبي . هقابلك فكافيه Costa اظنك عارفه

كامل : خليها فالنادي احسن

انا : خلاص ماشي علي ٨ كده

كامل : حلو اوي هبقي فأنتظارك

انا : حبيبي يصجبيبي . تؤمر بحاجه

كامل : لا يباشا مع الف سلامه

) طبعا قفلت مع كامل الوزير وانا دماغي فألف لفه وألف حساب مع محمود . وطبعا دماغي لفه علي بابا برضوا لأنه اكيد عرف . لا. . ممكن يكون اتعرف علي عصابه مافيا فالسجن وهيشتغل معاهم بره لان ممكن يكون هما خرجوه . برضوا لا طيب انا فعلا مش فاهم اي حاجه . لازم اكلم بابا . هو اللي بيسد معايا .



القياده الشماليه العسكريه

بابا : متأكد يمجدي أن محمود خرج

مجدي : اه عرفنا نخرجه . بس ليه عاوز تخرجه . ده كان عاوز يأذي ابن حضرتك

بابا : علشان انا اللي مربيه . وهو لسه شاب . نسيبه يشوف حياته مشندمره

مجدي : هو اتدمر تقريبا

بابا : هنساعده يبني نفسه . وهو راجل وهيعرف يبني نفسه

مجدي : انا قلقان منه يفندم

بابا : متقلقش . كده كده متراقب من حبايبنا فالشرطه

مجدي : جميل. الشرطه بس

بابا : عيب يمجدي . ده كلام

مجدي : ) بثقه ( تمام يفندم . بس انا عاوز حضرتك فموضوع والصراحة مكسوف

بابا : ايه يمجدي اتكلم عيب احنا عشرة عمر

مجدي : ابني يفندم عنيه علي بنت حضرتك . وعاوز بنتك فالحلال

بابا : و**** حلو وادي هيبقي بينا قرابه . بس نشوف البنت رأيها

مجدي : تحت امرك يفندم وانا فأنتظار رد حضرتك

بابا : تمام

النااااااااااااااااادي

) طبعا مستني كامل لحد مجه (


انا : كامل باشا و**** ليك وحشه

كامل : يعم مهو انت اتجوزت امبارح يعم

انا : وانت يخول مجتش

كامل : طيب اعملك ايه وانت عارف اني مباحث

انا : معلش فاتتني . طيب صحيح بموضوع المباحث كنت عاوزك فموضوع

كامل : اؤمر

انا : عارف محمود زميلنا واظن انك عارف قصته

كامل : اه عارف هو عمل ايه

انا : كويس . كنت عاوزك يعني تراقبه علشان.......

كامل : ) بيقاطع ( خرج من السجن وخايف منه . لا متقلقش . جالي اوامر اني اراقبه

انا : جميل . تسلم يباشا. ) كده انا اتأكدت أن بابا ليه درايه بالموضوع ده (

كامل : صحيح . ليه مفيش مروحتش شهر عسل

انا : اححححححه . مانت عارف اني من ال ٤٠ اللي هيروحوا المانيا للتدريب هناك . هاخد شهر اجازه قبل التدريب مع مراتي هناك وبعدها اتدرب

كامل : لا وسخ ودماغك شغاله

انا : اعجبك يبن الزانيه

كامل : زي مهو ابن مرة متناكه

انا : كسمك

كامل : تمام . بص صحيح . انت واخد كم يوم إجازة

انا : اسبوع واحد وهرجع القاهرة . بس بفكر ارجع بكرة

كامل : كويس . **** يعينك

انا : حبيبي . بس قولي معلومات عنه اول بأول

كامل : متقلقش يسطا في ايه

انا : عليا الطلاق حبيبي

كامل : و**** وانت

حدث اخر
رقيه : ايه يارورو مالك

رغد : ماليش يحبيبتي

رقيه : لسه بتحبيه

رغد : ) سكتت شويه ( مشمهم . بس في واحد هيتقدملي

رقيه : مين

رغد : محمد زميلي فالكليه زمان

رقيه : وانت ايه رأيك

رغد : مشهعنس علشان واحد حب بنت غيري

رقيه : تمام

بعدها بيوم

انا : كامل باشا

كامل ) بقلق ( حاول تخلي عينك فنص راسك الفترة الجايه

انا : ليه

كامل : علشان ......؟......؟

ياتري ايه اللي هيحصل
وايه سبب قلق كامل
ده كله هنعرفه الجزء الجاي

انا من أشد المعجبين بالنقد . فأنتقضوا من قصتي

تابعوووووووووووووووووووووووووووووون ي

الجزء الثالث عشر


انا : ازيك يكامل بيه
كامل : ( بقلق ) خلي عينك فوسط راسك الفترة الجايه

انا : ليه في ايه

كامل : اسمع اللي بقولك عليه وهو اساسا مشهيسكتلك . ناوي علي تدميرك زي مدمرته . خلي بالك علي نفسك

انا : متقلقش .

جودي : مالك يحبيبي في ايه

انا : مفيش بقلبي،. مشهنلعب بقا

جودي : يلا



بيت محمود



) محمود بيحبك علي باب بيته )

ماما محمود: ( بتفتح الباب ) ايه ده . ابني ( بتحضنه وبتبوسه حامد) وحشتني اوي

محمود : وانتي كمان وحشتيني اوي وكلكم وحشتوني

ماما محمود : انت عامل ايه

محمود : حطيلي اكل طيب انا جعااااااااان

ماما محمود : حاضر يحبيبي

) بعد طبعا الرأي اللي انتم عارفينه لازم ندخل للحد)

ماما محمود : ايه بقا اللي بتخططله

محمود : افتح مكتب هندسي وابدأ اشوف حياتي

ماما محمود : والفلوس هتجيبها منين

محمود : ده بقا مدبره والحمد لله

ماما محمود : ابعد عن الحرام يبني

محمود : متقلقش يسال الكل

ماما محمود: ومصطفي صاحبك ربنا يحميه وينصره هو اللي كان مهتم بينا وكان بيبعتلنا فلوس منك كل شويه وبيفوت علينا من الوقت للتاني

محمود : بجد . هو اكتر من أخ و**** . ربنا يخليه

ماما محمود : حافظ عليه يبني لأنك صعب تلاقي زيه

محمود : متقلقش . احافظ عليه اوي



حدث اخر




احمد : ازيك حضرتك

ماما رغد : ازيك يبني

احمد : و**** انا حي طالب إيد بنت حضرتك علي سنه **** و****ه

ماما : وكده يشرفنا اكيد يبني .

ماما أحمد: و**** احمد مبيبطلش كلام علي رغد

ماما رغد : ههههههههههه ربنا يتممهالهم علي خير

) رغد دخلت من هنا . الزغاريد الفلاحي من هنا )

ماما رغد : الف مبروك يبني

ماما أحمد : الف مبروك يبنتي


بابا ومجدي



مجدي : هو حضرتك مش ملاحظ حاجه

بابا : ايه

مجدي: انا الصواريخ دي كروز يفندم

بابا : بضحك . ازاي يعني

مجدي : الألمان بيغفلونا يفندم

بابا : كروز دي صواريخ أمريكي بفريق

مجدي : صح . اسف يفندم بطلخبط وبينهم . أصلهم شبه بعض جدا

بابا : نشوف الظابط الألماني ده بوتينا دبابات ويكلر

مجدي : حاضر . Sur

الظابط الألماني: yes sur

مجدي :General wants to see a weakler tanks

الظابط : we already do it sur . Just minutes and be ready for yours

مجدي : ok .يفندم هتكون جاهزه كمان دقايق

بابا : تمام





انا





انا ؛ يمينا الجيش مشلايق عليك

مينا : كسسمك. يسال انت بغباء امك ده مشهيوصلنا لحاجه

انا : يعني رسمتك دي اللي عتوصلنا لحاجه ، ده لو ابويا شاف الرسمه دي هيننيكك

ظابط نقيب : يفندم التقرير جاهز ومحتاج إمضتك يفندم

انا : حي اهو . ارسم رسمه عدله . لازم نسلم الوحدات فشهر ٦ الجايه . سامع يا نبيه

مينا : حاضر

) مكالمه تليفون )

محمود : مصطفي باشا

انا : عاوز ايه

محمود : عاوز مصلحه . بس مينفعش بالتليفون

انا : تمام ازي ( روحت قافل فوشه ) وعملت الفون صامت

الظابط : التقرير اهو يفندم

انا طيب وحدات A6 اتخلص ف ٤ الجاي

الظابط : صح يفندم

انا : تمام .



البيت



جودي : حبيبي شوفت الخبر الجميل ده

انا : ايه بقلبي

جودي : رغد اتخطبت

انا : بجد ومين بقا

جودي : احمد زميلنا اللي كان معانا الكليه

انا : مممممممممم . جميل الف مبروك

جودي : طيب والبيه ناسي انه متجوز وفي حسم هنا ليه حقوقه

انا : طيب طلاق بالتلاته لداخل نايم وقتي

جودي : انا اسفه خلاص

انا : اوعي يبت اوعي . تصبحي علي خير

جودي : و**** انت رزل

انا I know baby

) صحيت علي مكالمه فجأه الساعه ٥ الفجر )

انا : في ايه

ملك : الحق .....................

.


انا من اكتر الناس اللي معجبين بالنقض


تاااااااااااااااااااااااااااابعوني

__________________ _________________________________ ___________________________________ ___ _______________________________



الجزء الرابع عشر


ملك : الحق يمصطفي ماما مغمي عليها ومش راضيه تصحي

انا : بتقولي ايه

ملك : الحق والنبي يمصطفي

انا : مسافه السكه

) طبعا قومت لبست بسرعه ونزلت ركبت العربيه و كلمت زياد وانا رايح اسكندريه )

زياد : ابو بابا زياد

زياد ؛ ايه يسطا في ايه

انا : والنبي روح البيت عندي بسرعه اتكلم الإسعاف ينقلوا ماما المستشفى

زياد : حاضر اروح دلوقتي بيتكم وهكام الإسعاف

انا : انا جيلكم اهو
) كلها ساعتين لحد موصلت الاسكندريه و كلمت زياد وقالي انه فلوران المركزي وروحتلهم هناك )

انا : ( بكلم الدكتور في قلق ) في ايه يا دكتور مالها

الدكتور : هي اكلت امبارح تقريبا حاجه فيها سموم مركزه واحنا عمله لها تطهر وغسيل معوي وعلقنلها محاليل

انا: في خطر عليها يا دكتور

الدكتور : لا متقلقش يا فندم هتكون بخير بإذن ****

انا : زياد هي فين ملك

زياد : هناك اهيه

انا: ملك ماما اكلت ايه خلاها كده

ملك : محمود كان جايب شوكولاته من يوم ما عندنا و ماما افتكرت انه جايب شوكولاته امبارح ففتحت اللعبه واكلت

انا : مممممممم تماما كده . مأكلتش حاجه تأتيه

ملك : كان في مسقعه بايت فالتلاجه بقاله فترة اكلت منها امبارح

انا : خلاص ماشي


) روحت للدكتور بمكتبه)

دكتور : اتفضل

انا : سؤال بس يا دكتور . هو السموم دي نوعه ايه اكل بايت ولا سم متحضر

دكتور : لا دي جراثيم قويه اكيد بتبقي من اكل بايت

انا : شكرا يا دكتور


رغد وجودي

جودي : ايه يا رورو وحشتني بقالك فترة غايبه

رغد انت اللي وحشتيني اكتر و**** . انت عامله ايه انت و جوزك

جودي : بخير ما دام انتي بخير

رغد : متعرفيش حاجه عن رقيه

جودي : هي فاتحه مكتب هندسهفاسكندريه مع مريم والدنيا ماشيه معاهم حلاوة

رغد : هههههههه تمام بقولك . انا جايلكم بكرة بليل عاوزة اشوفكم ومتنسيش احنا جيران

جودي : يحبيبتي البيت بيتك تنورينا فأي وقت



رقيه ومريم


مريم : ايه ءا رورو مخلصتيش مبني روسكي

رقيه : خلاص بشطب فيه اهو

مريم : طيبانا عندي محاضره فالكليهاخلصها وارجع علي البيت عندي الاقيكي ماشي

رقيه : ماشي يارورو

بعد يوم عندي فالبيت

) بعد مخلصت مع امي وروحناها وروحت الشغل بليل وبعدها روحت البيت وتاني يوم رغد جت )

رغد : انا جيت

جودي : ازيك يا رورو ( البوس فالخدود)

رغد : وحشاني اوي يا جودي . ازيك يا مصطفي باشا

انا : مصطفي حاف يا بت في ايه ( روحت واخدها بالحضن مشعارفليه ) وحشاني

رغد : ( بكشوف ) أنتم اكتر

) دخلت قعدت جوة وجوديدخلت تعمل حاجه لينا نشربها ووقتها دار حوار بيني وبينها )

رغد : اخبار شغلك ايه يمصطفي

انا : بخير الحمد لله

رغد : لازم تحضر الخطوبه بتاعتي الاسبوع الجاي

انا : اكيد لازم دي حاجه متوفتش

رغد : عادي كده

انا : امال عاوزاني اعمل ايه

رغد : لا ولا حاجه

انا : بس مشعارف ليه انا مبسوط جامد اني شوفتك

رغد : علشان القلوب بتحن لبعضها

انا : بس .................
جودي : (بتقاطع ) الشاي وصل وصل وصل

ةنا : ابودم امك

جودي : تربيتك
) قعدنا نتكلم فحاجات تافهه وطبعا ىتغدينا ولعبنا بلاي استيشن وكنت بحك فجسم رغد جامد واحنا بنلعب لان احنا كلنا كنا قاعدين علي الارض وكانت رغد عادي مش بتعترض او بتدي اي رد فعل بالعكس دي جسمها لزق فجسمي فخوفت جودي تاخد بالها فروحت لزقت فجودي وقعدت اهزر معاها وبلعب فجسمها ورغد بتخبط رجلها فرجلي فخليت جودي تقعد بين رجليا وهي بتلعب وحاضنها وزوبري واقف علي الاخر وجوديحست بده ورغد لاحظت ده برضه ولكن برضوا بحضن فجودي جامد وبدقت ابوس رقبتها والمس بدراع فكسها وحسيت بهجيان جودي لحد مجودي قامت تعمل حاجه نشربها تاني ودار حوار تاني مع رغد )

رغد : مشعيب تعمل كده فمراتك وانا موجوده ولا ايه يا كوتش

انا : عاوزة تجربؤ يا كس اللي بعمله فمراتي

رغد : ههههههههههه يبني بهزر قلبتهاجد ليه

انا : وانتي اللي بتعمليه من الصبح ده ايه

رغد : معلش بقا . انت تجنن بس مشا
اكتر

انا : كويس ان احنا جيران . هحاسبك بعدين

رغد : انا مستعده

) جالي مكالمه private )

انا : الو

شخص الو يكبيير

انا : انت مين

الشخص : انااااااااا ..............


يا تري مين ده ؟ وعاوز مني ايه ؟ وايه هيحصل بع، كده ؟
ده كله هتعرفوووه فالاجزاء الجايه

انا منةكتر الناس اللي بتحب اانقض فانتقدوا من قصتي

تاااااااااااااااااااااااااااااااااا اااابعوووني

الجزء الخااامس عشر





الكااااااااااااااااااااااافيه



( رغد ومحمد قاعدين مع بعض )


محمد : رور. ايه اخبار مصطفي دلوقتي, اصله وحشني ابن الوسخه

رغد : عييب .ايه الالفاظ دي

محمد : بطلي حرق وقوليلي

رغد : يا سيدي مصطفي دلوقتي ساكن فمصر الجديده معايا فنفس الشارع نعتبر جيران

محمد : صباح الصدف, ومراته ايه اخبارها, حملت ولا جوزها خول

رغد : ازاي هنعرف هي حامل ولا وهما متجوزوش بقالهم شهر

محمد : ( بكسوف ) معلش عندي دي

رغد : عادي

محمد : طب مينا

رغد : يخطب مريم قريب كمان اسيوعين ولا حاجه

محمد : ورقيه هي اللي مظلومه فالكل . ربنا يحرقك يمحمود

رغد : حسبنا **** ونعمه الوكيل فيه

محمد : بيطلع علبه خاتم ) ودي هتتحط فصباع مين

رغد : ( بصت بصدمه ) ايه ده, ده ده ده ليا

محمد : تتجوزيني

رغد : ( بحزن ) اه بس لما نتخطب الاول

محمد : حاضر يقلبي




مكاااااااااااااااااااااااااان ما



شخص : برضوا مشعارف توصل لمصطفي


محمود : مهو انا بحاول معاه بكل الطرق بس مشعارف اوصلوا


شخص : خلاص انا هعرف اوصلوا بمعرفتي


محمود : اللي تشوفه يكبيير


شخص : انا لو منتقمتش منه هو وابوه مبيقاش اسمي ......................




البيييييييييييييييييييييييييييييييي يييت


( نرجع لاخر جزء من الجزء اللي فات وخلصت كلام مع رغد وتليفوني رن والرقم كان )



انا : الو

شخص الو يكبيير

انا : انت مين

الشخص : انا محمد يمصطفي

انا : معلش محمد مين

محمد : انا محمد ابراهيم, ايه الضبابير نستك صحابك ولا ايه يباشا

انا : ابو حميد . معلش و**** معرفتك انت اللي حاطط رقمك برايفت

محمد : معلش يمصطفي . انت عامل ايه واخبارك و**** وحشني

انا : وانت كمان و****

محمد : ياخي عاوز اشوفك

انا : انت فاسكندريه ولال فين

محمد : انا فالقاهره فمكتبي هنا

انا : جمييييييييييييل . عارف بقا costa café اللي فشارع محمد مظهر فالزمالك

محمد : اه عارفه

انا : بكره بقا الساعه 7 بالظبط الاقيك عنده

محمد : خلاص ماشي . يلا تؤمرني بحاجه

انا : قلبي يالا يلا سلام

محمد : سلام

( جودي جايبه معاها الشرب وجايه )

انا : عنك يقلبي

جودي : تسلملي يحبيبي

رغد : بصي بصي, اهو جوزك ملوش فاللعب اهو يجودي

انا : بس يبت

جودي : اخص وانا كنت فهماك لعيب فالبلاي ستيشن

انا : لا انا لعيب فحاجه تانيه ( روحت زانقها بعدها )

جودي : ( بتبص لشفايفي ) انا فاضلي تكه وهنط عليك دلوقتي

انا : ( روحت ضممها من وسطها ) وانا لسه هستني التكه دي لما تيجي . متيجي دلوقتي

رغد : وانا هبقي الحكم يعني

انا : لا حكم مساعد

جودي : بيييييض

رغد : اوووووووووي

انا : طيب هاتي كوبايتي كده, انا سايبهالكوا

رغد : باااااي هههههههههههههههه


( دخلت الاوضه ومددت علي السرير وبقيت افكر فمحمود من جهه, ومن كلام ابويا من جهه تانيه, محمود وراه واحد كبيير وفاهم, طيب هو عايز مني ايه, ولا محمد اللي عاوزني اشوفه بكره, د عيل غتت وانا عارفه كويس, اااااااااااااه هي بقت كده, و**** منا عاتقكم )



بعدها بيوم


القاهر الادااااااااااااااريه

انا : اياض يمينا اخبارك مع البت مريم ايه

مينا : فكك من كسمها وشوف كده التقارير دي

انا : احححححه عازين نخلص الوحدات ونسلمها شهر 6 بدل شهر 4 . كويس يبقي معانا وقت كويس .

مينا : شوف الرسومات دي وده جواب جه ليك من الوزاره

انا : حلوة الرسومات مش ده رسومات برج
Oblisco CapitaleTower

مينا : افتح الجواب كده

انا : ايه ده . عاوزني انفز كمان بناء البرج . ده اطول برج فالعالم احه دول بيهظروا

مينا : الظهر بيلعب معانا يالا

انا : لولولولولولي . تتجوزني

مينا : موافق

انا : مشمصدق نفسي بجد . مرسي يارب بجد . هههههههههه

مينا : اخيرا هنشم ريحه الفلوس

انا : كسمك احنا فأيه ولا فأيه بقولك . انت فاضي علي 7 كده

مينا : اه .

انا : هتيجي معايا علشان هنقابل محمد ابراهيم

مينا : ماشي يكبييييييييير

انا : قلبي



الكاااااااااااااااااااااااااااااااا اافيه


( انا ومينا داخلين الكافيه لقينا محمد قاعد دخلنا عليه )

انا : ابو حميد عاش من شافك ياخي

محمد : مصطفي ومينا . مش مصدق عيني لا

مينا : زي منت ابن متناكه

محمد : قلبي يالا

مصطفي : ايه الاخبارك وشغلك عامل فيه ايه

محمد : لسه بنقول بسم **** اهو

مينا : اخبار امك ايه يالا

محمد : زي امك بالظبط

انا : طيب اخبار رغد معاك ايه

محمد : ادينا هنتخطب كمان اسبوعين

مينا : والعه معاك اهو يسطا

انا : ربنا يتممهالكم علي خير . ولو عاوز ازرق قولي

محمد : شايلك للكبيره يكبيير

مينا : فرحك هنولعه

محمد : متخرص بقا . بقولك, انتم شغلكم عامل ازاي وكده

انا : يا سيدي زينا زيكم بس الفرق ان احنا لينا دخل شهري و مكسبنا من المشروع لكن انتم مكسبكم من المشروع وبس

محمد : يعني بتعملوا ايه وكده

انا : بنعمل زي منتوا بتعملوا

محمد : اه . طب شغلكم, ممن امتي لأمتي

انا : بنستغل من 8 الصبح ل 6 المغرب

محمد : اه بس كده

انا : علي حسب الشغل, ممكن نشتغل بال24 ساعه وممكن ناخد اليوم كله أجازه

مينا : وساعات بيجلنا عمل طارئ لما يكون في مشكله فالشغل ولا حاجه بنقضيها علي طول

محمد : ااااااااااااااااه تمام, شغل العسكري باين عليه متعب

انا : بس ليها طعم مشموجود فالمدني

مينا : فعلا

محمد : تمام اوووي

انا : المهم انت مشعوز اي مساعده فشغلك

محمد : حبيبي شايلك للتقيله





رقيه ومريم


رقيه : ايه يا ميمو هتتخطبوا امتي

مريم : يحبيبتي كمان 3 اشهر لما مينا يرجع من سفره

رقيه : ليه هو رايح فين

مريم : المانيا رايح لشغل

رقيه : يرجع بالسلامه

مريم : ياااااارب




بعدها بيوم فالببييييييييييييييييت

انا : يقلبي حضري الشنط علشان مسافرين . انت نسيتي ولا ايه

جودي : لا يحبيبي منستش . بس هنسافر امتي

انا : بكرة

جودي : ماشي يحبيبي


حدث اخر

شخص : يعني ايه هيسافروا

شخص اخر : زي مبقولك كده وهيرجعوا كمان 3 اشهر


شخص : ماشي ادينا مستنين لما يرجعوا

شخص اخر : ماشي يكبييييييييييير


بعدها بيوم المطااااااااااااااااااااااااااااااا اااااار


انا : جرا ايه يملك للدرجادي بتحبيني

ملك : انت هتوحشني اوي

انا : وانت اوي .؟ خلي بالك علي ماما وجاسمين

ملك : حاضر يحبيبي

رغد : هتوحشونا .

جودي : وانتوا اكتتتتتتتتتر

( طبعا ركبنا الطيارة وروحنا نقضي شهر العسل انا و جودي الاول قبل التدريب اللي رايحينه )

ايه اللي هيحصل فالاجزاء التانيه ؟ ومين دول اللي بيلعبوا عليا غير محمود ؟

ده كله هنعرفه فالاجزاء الجايه

وانا من اشد المعجبين بالنقض فانتقدوا من قصتي

ممنتظر تعليقاتكوا


تاااااااااااااااااااااااااااااااااا ااابعوني

___________________________________ ___________________________________ ____________

( احب اشكر اداره نسوانجي علي تثبيتها لقصتي وخاصه لشوفوني . واشكر لكل اللي دعمني فقصتي . ونقضكم .ده كان داعم كبيير لاستكمال القصه )


الجزء السادس عشر


( انا وجودي وصلنا المانيا وقعدنا اجمل شهر فحياتنا . طبعا كنا فبرلين وروحنا اماكن يامه وروحنا ميونخ وكان مكان جاحد . روحنا زورنا ملعب allienz arena وحضرنا ماتش البايرن مع الليفر كان ماتش تحفه . وزورنا شركات كبيرة جدا اشهرهم . bmw مشمحتاج اقول ايه الشركه دي . وطبعا مشمحتاج اقول ايه اللي بيحصل كل ليله . )
( الشهر خلص ووصلت المطار جودي . ورجعت تاني البلد . وطبعا انا رجعت فقاعده عسكريه فالشمال مع الحاج وبدأنا التدريب )

في احدي الايام فألمانيا


انا : انا فهمت كل اللي انت عاوز تقولهولي . انا جاي علشان شويه دبابات بنصممها مع المانيا مش تدريب

بابا : ووويكلر متنسهاش

انا : دبابات ويكلر . دي حاجه تتنسي . يعني مفيش تدريب ولاالحاجات دي

بابا : يعني مصر اللي هي اصل الهندسه فالعالم . هتودي عيالها تتدرب برا

انا : نظريه . بس لو لاحظت يبيشه ان انا هندسه مدني مش ميكانيكا يعني انا لامؤاخذه فشنك

بابا : مانا جايبك علشان انت اللي هتصمم القواعد اللي هتستضيف الدبابات الجديده

انا : يبقي انا طلق 7

بابا : ايه طلق 7 ده

انا : pubg يحاج . ولا اقولك . متاخدش فبالك

بابا : احسن برده علشان مرجعكش

انا : هو الطلعه دي فيها ترقيه

بابا : انت شايف ايه

البيييييييييييت

( جودي وصلت برج العرب والحاجه واخواتي البنات استقبلوها فالمطار ورجعوا تاني لبيت بابا )

ماما : جهزي اوضه اخوكي يملك

ملك : جاهزه يماما

جودي : ملوش لزمه اللي بتعملوه ده يماما . انا صاحبه بيت برده

ماما : وانت شايفه نفسك ضيفه ولا ايه . ده انا بقولها تشيل حاجت جاسمين اللي كانت سيباها هناك

جودي : تسلميلنا يست الكل

ماما : يلا قومي غيري . انتي اللي هتطبخي النهارده وانا هبقي معاكي برده

جودي : تؤمري يست الكل

ملك : هو مصطفي كان كل ميكلمنا كان بيقولنا متخلوش جودي ترجع القاهره قبل مهو يجي

ماما : مفيش اصل هو عاوزها تبقي معانا بدل مهي تبقي لوحدها هناك

ملك : خلاص ماشي

جاسمين : انا نازله الكورس . عاوزين حاجه

ماما : سلامتك يقلبي . محتاجه فلوس

جاسمين : لا معايا يماما .سلام

ماما : سلام


القاااااااااااااااااااهره

( رغد ومحمد )


رغد : مصطفي هو قايلي انه هيرجع كمان شهر .

محمد : يرجع بالسلامه . المهم انتي

رغد : بشتغل اهو . واديها ماشيه

محمد : طيب بقولك ايه . انا عاوز مينا وجودي وانتي ومريم وانا نتلموا تاني . اصل اللمه وحشاني اوي

رغد : كلنا رايحيناسكندريه الاسبوع الجاي . وانت اكيد جاي

محمد : انا جااااااااااااي

رغد باستغراب ) ماشي

حدث اخر


( انا بكلم مينا دولي)

انا : امينا حبيبي

مينا : ايوة يصاحبي وبنتكلم دولي

انا : اسكندراني وسخ

مينا : ايه الاخبار عندك يسطا . والمزز

انا : المزز . دولت جاحدين يالا . احه الواحد اتجوز بدري ومشافش الجمال اللي عندي هنا

مينا : ايوة يسطااا . مولعها وخاربها وسايبني هنا

انا : دولت نايكنا هنا اصاحبي

مينا : ههههههههه علشان بعد كده تاخدني معاك

انا : اصلي يسطا . المهم بقا يسطا

مينا : خلينا فالمهم

انا : ايه الاخبار فالاداريه

مينا : بدأنا شغل فالاساسيات بتاع البرج النهارده . ومستنينك ترجع يسطا علشان هي متكملش الا بيك

انا : اصلي . ومحمد

مينا : جاي معانا اسكندريه فاجازة السبت الجاي . اصل البيه عاوز يلم شلتنا تاني

انا:حرس منه يمينا . وخلي بالك علي مراتي يسطا . دي مرات اخوك

مينا : يسطا دي اختي قبل متكون مرات اخويا . عيب يالا في ايه

انا : حبيبي . عامه . انا مشهطول كلها كم يوم وراجع .

مينا : ترجع بالسلامه يسطا

محمووووووووود


( محمود مع الناس اللي بيخدمهم )

شخص :انت طبعا زي الشبح هتطب عليهم لما يجوا اسكندريه

محمود : اكيد طبعا . دي طلعتي ملكش دعوه بيها

شخص : محمد وانت بقا بشطارتكوا تجيبولي اللعبه

محمود : تؤمر يكبييير

محمد : ايه يكبييير الكلام علي ايه

شخص : انت بقا هتظبتهوملي . فاهم اقصد ايه

محمد : ايوة فاهم قصدك يكبييير

محمود : وربي لموريك يبن الكلب


المانياااا


( قعدنا يومين دراسه الدبابات وازاي هنصدرها لمصر والقواعد هتتبني ازاي والتدريبات المصريه الالمانيه علي الدبابات دي هتم ازاي والخرا ده كله . لحد مبابا خلص شغله هناك )

انا : هتسبني يحاج وتروح . نسيت ابنك يكبييير

بابا : جرا ايه يروح امك هتنسي نفسك ولا ايه

انا : اسف يفندم

بابا : انا خلصت الشغل وانت عليك تعمل التصاميم مع الالمان وترجع

انا : تمام

بابا : وبص يرائد . اعمل اللي انت شايفه صح . ومتنساش ده كله علشان .......

انا : مصر يفندم

بابا : حبيبي. اهم حاجه يمصطفي . انت وجهه بلدك . اياك ثم اياك . تعمل حاجه تسوء سمعه بلدك . وانت عارف سمعه مصر

انا : تحيا مصر يفندم

بابا : يلا هلحق انا الطياره . وانت شرف مصر وارجع

انا : امرك يباشا . امرك

( بابا سلم علي القاده الالمان والظباط المصريين والالمان اللي هيكملوا فالمانيا . بقيه المراسم التشريفيه اللي انتم عارفينها . وركب الطيارة مع بقيه الظباط الكبار وسابوا عقيد هو هيكون قائد البعثه وانا وكم ظابط مشرفيين علي التصنيع فالمانيا )


الكاااااااااااااااااااااااااااااااا فيه

(الشله الوسخه كلها قاعده .مينا مع مريم . رغد مع محمد . جودي مع رقيه )

مينا : ( صفاره ) اوبع علي المزز اللي جايه دي . بص يالا

محمد : ( هو كمان صفاره ) هما قالولي ان فيمتشردات جيين مش مزز . انتم مين

رقيه : زي مانت بارد وبيض

رغد : اووي

مريم : سئيل

جودي : اعوذ ب**** منك ياشيخ

مينا : اقبل يمعلم

محمد : مفيش تغييير

( رقيه كانت لابسه فستان اسود جميل علي الموضه وهو مش قصير ولا طويل علي الركبه كده و مريم كانت لابسه ليجن اسود و بلوزه احمر بس كان يجنن . رغد كالعاده . لابسه فستان لتحت الركبه لونه احمر .وجودي كانت لابسه بنطلون جينز كحلي غامق وبلوزه واسعه مقلمه )

مينا : بقولك ايه . الحفله امتي

محمد : الساعه كمان والشله جايه تاخدنا

رغد : ايوة بقا الزمن الجميل يعود

جودي : اه اصلها ام كلثوم هي

رقيه : لا سعاد حسني

مريم : كفايه بيض لو سمحتم

محمد : هتشربوا ايه

مريم : الل انتم عاوزينه

مينا : امتتتتتتتتتر

جودي : وطيصوتك احنا فين هنا

الويتر او جرسون او قهوجي حسب متسموه : اؤمروا

مينا : هات وهات وهات وهات .

الويتر : حاجه تانيه

مينا : في هنا شيشه تفاح وحلبه حصا

الويتر : افندم

مينا : يبقي مفيش . يلا روح شوف شغلك

رقيه : funny اوي

مريم : والنبي

رغد : مسيحيه هبله وتقولك والنبي

مريم : والنبي

مينا : بس يبت

رغد : يبت سيبي ام التليفون ده وركزي معانا شويه

جودي : بس يبت

رقيه : مهو يعيني مشقادره تسيب جوزها

جودي : يشيخه اتنيلي

رغد : هتتفشخر بقا

جودي : بس يبت

رغد : اديها بتقلد مصطفي اهو

مينا : هبله

( شربوا ومحمد ومينا قاعدين يتخانقوا علي اللي يخلي التاني هو اللي يحاسب و وراحوا الحفله )

الحفففففففففففففله

( الشباب دخلوا الحفله طبعا الزيطه والمليطه شغاله وكلهم خريجي نفس الدفعه . لا دول تقريبا نفس الكليه مع اختلاف الطبقات العمريه )

مينا : يلا زقططوا يبنات عيشواحياتكم

رغد : لا انا هقعد مع جودي هنا روحوا انتوا

محمد : يلا يمريم يلا يرقيه تعالي معايا

مينا : يلا

جودي : انتي متأكده ان محمد بيحبك

رغد : انا متاكده مليون فالميه ان وراه حاجه

جودي : ازاي

رغد : مشعارفه . بس في وراه حاجه من اسلوبه وطريقته وانه كل شويه عاوز يلم الشله مع بعض .حته انه عمره مكان مننا . بس مشعارفه .

جودي :خلي بالك من نفسك

رغد : وربنا انتي اللي محليالي حياتي بعد مبابا ممات

جودي : تتجوزيني

رغد : موافقه

جودي : لولولولولولولوي .الشربات يوليه

( وضحكوا )

( شخص مداري بيكلم محمد )

محمد :خلاص ماشي هبعدهم

محمد : تعالي يرغد تعالي ارقصي يالا

رغد : مشعاوزة يبني و****

محمد : يالا

رغد : شويه وجيالك يحبيبتي

جودي : ( بتضحك ) ماشي

( قعدت جودي بتتفرج علي العيال وهما بيرقصوا وواحد جه مره واحده من وراها وراح حاطط منديل فيه مخدر خدرها وراح ساحبها لبره من غير محد يحس واختفت )

(شويه وهما مندمجين فحفلتهم )

مينا بيبص حواليه ) يا رغد مشوفتيش جودي

رغد : انا سيبتها وجيت ارقص

مينا : انتي هتستعبطي انتي كنتي معاها

رغد : سيبتها يبني وجيت علشان ارقص

محمد : ايوة انا اخدتها فعلا علشان ارقص

مينا : طيب دوروا عليه ايجدعاااااان دي امانه

( قعدوا يدوروا علي جودي مشلاقينها خالص فالفله )

مينا : حد لقاها

رغد : لا

رقيه :دورت عليها فالحمام وملقتهاش

رغد : انا اتصلت بيها يامه وفونها مغلق بردوا

محمد : دورت عليها حوالين الفله وملقتهاش بردوا

مينا : احه يبقي اتخطفت

رقيه : مشعارفه

مينا : ينهار اسود علينا كلنا

مكاااااااااان ما

( بعد خطف جودي بساعه )

محمود : مراته اهيه يباشا

شخص : عفارم عليك يحوده .وربي لموريك يجمال فولادك

محمود : ايه العمل بعد كده .

شخص : نستني بقا هنشوف نعملوا ايه . مصطفي يرجع مصر وهنبدا اللعب

محمد : كلهم مشكوش فأي حاجه . كله تمام يكبييير

شخص : كده تمام اوي . متعرفش هيعملوا ايه

محمد : الصراحه لا بس هعرفلك دوغري

شخص : تمام يرجاله


الماااااااااااانيا 2


انا : yes sur . but i have one question

germancommender : what sur

me :we will take 500 hundred tanks

germany commender : no . your will take 660 tank about 2 levels

me : ok . i see now . but we should build 1000 field to tanks

germanycommender : thats truth . we will give for your 340 blaza tank

me : im sorry sur . i forget this tanks . ok ihave all plans and we willstart build this fields wheni arrive in egypt

germany commender : yes sur . thanks

العقيد : تمام يمصطفي صفيت المواضيع

انا : تمام يفندم وحددت 200 ظابط و كم جندي ليباشروا بالتدريبات

العقيد : عظيم . وانت هتنزل مصر

انا : تمام يفندم . خلصت شغل والتصاميم جاهزه . وانا اول مهنزل مصر هبدأ ببناء الحظائر دي فقاعده محمد نجيب زي محدد سياده الفريق

العقيد : تمام يمصطفي


البيييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييت2

بابا : يعني ايه يمينا

مينا : و**** يفندم ده اللي حصل

بابا : ماشي يمينا انا هتصرف

مينا : ماشي يفندم

ماما : في ايه

بابا: نفس المرة اللي فاتت . حاله خطف بردوا . بس المرادي مراه ابنك

ماما : ( صدمه ) ينهار اسود

بابا : ولا اسود ولا حاجه . انا هجيبها من تحت طقاطيق الارض

ماما : مصطفي لو عرف هتبقي مصيبه

بابا : مهو عرف خلاص هو انا لسه هستني لما يعرف

ماما: وايه العمل

بابا : ملكيش فيه انتي وانا هعرف اجيبها بطريقتي

( بابا بيكلم مجدي )

بابا : بص يمجدي . تكلم وكيل الوزارة الداخليه يعمل ............. و............ سامع

مجدي : تمام يفندم

بابا : ويعملوا علي مصطفي حراسه مشدده . كفايه مراته

مجدي : تمام يفندم . مكلم اللواء محمد الزيات

بابا : اياك تشممه خبر بالموضوع ده .سامع ولا لا

مجدي : تحت امرك يفندم

بابا : هتكلم جهاز مراقبه الاتصالات يجبولي مكانها سامع

مجدي : تحت امرك يفندم ................
يتبع ......
ايه اللي هيحصل فالاجزاء التانيه ؟ ومين الشخص المجهول ده ؟

ده كله هنعرفه فالاجزاء الجايه

لان انا شخصيا مشعارفه

وانا من اشد المعجبين بالنقض فانتقدوا من قصتي

ممنتظر تعليقاتكوا


تاااااااااااااااااااااااااااااااااا ااابعوني

___________________________________ ___________________________________ ______________________________


الجزء السابع عشر



من شهر ونصف

محمد : برده مشراضي يكلمك

محمود : ايوة مشراضي

محمد : طيب متكلم البوس يشوف ايه العمل

محمود : يسطا انت الحل وهو هيقولي كده لما ندخله

محمد : ازاي

محمود : بص يسيدي . انا هقولوا مصطفي مبيردش وهو هيقول محمد هيبقا مكانك

محمد : ازاي بقا بكسمك

محمود : احنا كم واحد نعرف مصطفي والليجايبين اهله كلهم فالليله دي

محمد : اناوانت ومممم ايوة و وده اه تمام كده نبقوا 4

محمود : جميل, مين اقرب واحد ليه فينا

محمد : انا اكيد

محمود : جاحد, فهمت يا كسمك بقا مين هيوصلوا

محمد : ايوه . ايه اللي هيحصل بعدها

محمود : لو موافقش علي اللي احنا عاوزينه, انت بقا هتقوم بالباقي

محمد : هنشوف

من شهر

الكافيه انا ومحمد

محمد : يسطا عاوزك فحوار

انا : ايه الحوار

محمد : لا خدالفلاشه دي وانت هتعرف

انا : عليها سكس دي ولا ايه . بتجرني للرزيله يبن الزانيه

محمد : يبن البيضه خد بس وافتحها وانت هتعرف

انا : هات يبن الزنانه

( لما روحت دخلت الاوضه وفتحت الاب وانا عارف اساسا اللي فيها, وفتحت الفلاشه ولقيت ملفات لمخدرات اتهربت لمصر . وكمان كميات كبيره, ووكان فيه فيديو فتحته لقيت واحد وشه مشباين بيقول انه علشان المخدرات دي تمر عاوزيني امررها انا شخصيا وادخلها القاهره . فتأكدت ان محمد وراه نصيبه . وطبعا قفلت الفيديو وشيلت الفلاشه ولما قابلت محمد ودار بينا الحوار التالي)

انا : ايه يسطا ايهاللي انت جايبهولي ده

محمد : حلوة العروسه

انا : حلوة بس . ده انا هتجنن منها . بس مين اللي قالك تجيبلي الفلاشه دي

محمد : هتعرف قريب .بس فهمت مطلوب منك ايه

انا : امسك فلاشتك دي كده

محمد : ليه يسطا

انا : ( بالبونيه فوشه ) قسما ب**** لو شوفتك يبن الوسخه تاني ورحمه جدي لأنيكك انت واللي يتشددلك

محمد : ( بيتوجع ) انت اتهبلت . ورب الكعبه لموريك

انا : كسمك

الحدث الحالي

( رجعت مصر وانا عارف ان فيحاجه حاصله من طريقه مينا معايه وروحت انا وهو اسكندريه علشان هقابله فالقياده الشماليه )

القياده الشماليه العسكريه

انا : ازيك يفندم

بابا : ازيك يمصطفي ازيك يمينا اتفضلوا

انا : و**** يفندم ليك وحشه

بابا : ( بيكلم فجهاز كده مشعارف اسمه ) هات يمحمد قهوة و 2 شاي هنا

انا : ملوش لزوم التعب ده يفندم و****

بابا : بص, مراتك اتخطفت حلو

انا : جميل اوي, وايه تاني

بابا : وانا عارف مكانها, انت بقا عليك حراسه كده تحميك وهترجع القاهرة ومراتك هرجعهالك بطريقتي

انا : هتكلم عمي ولا ايه

بابا : عمك مين بلاش وساخه, مراتك هجيبهالك بس بعيد عنه

انا : بص هو تلميحك ده فيه حاجه بس انا معاك

بابا : ( بيتكلم فنفس ديك ام الجهاز اللي مشعارف اسمه ) دخلوا الرائد إبرام


( إبرام يوسف . 25 سنه نفس سني كان معايا فمدرسه الثانوي وعايش فبيت ايوه وامه . ليه إستر اخته و بيير اخوه الصغير . حاليا شغال فقطاع الامن فقياده المركزيه العسكريه فالقاهره . وهتعرفه لزمته فالقصه )

إبرام : تحت امرك يفندم

انا : ابرام يوسف . لا مش مصدق ( قمت واخده بالحضن ) حبيب قلبي واحشني

إبرام : حبيبي يمصطفي و**** انت واحشني اكتر

مينا : بورما وربنا ليك وحشه

بابا : جرا ايه يبشوات . السلام بعدين تعالوا فالمهم

احنا فصوت واحد : تمام يفندم

بابا : بص, ابرام هيكون تحت اشراف حراستك . وفي 8 هيحموك

انا : ينفع اتكلم بحريه شويه يفندم

بابا: اتفضل

انا : معلش حراسه ليه . هو ابنك لامؤاخذه بيتزنق فالركن ولا ايه

بابا : مهو انت علشان ابني لازم يكون عليك حراسه . دي اوامر وزير نفسه يرائد

انا : ( بعدل هدومي ) اهم اهم واشمعنا ابرام يعني يبايا

بابا :لان انا عارفك فضيحه . فجبت واحد يعرف يمتص عمايلك . فملقيتش غيره

مينا : منور يبورما

ابرام : بنورك يسطا

انا : خلاص تمام . هستأذن انا بقا يلا يرجاله

مينا وإبرام : يلا

بابا : بالتوفيق

( طبعانزلت لقيتالحراسه والعربيه جاهزة ومستنياني فركبنا احنا ال 3 وروحنا القاهره وروحت و طلعت بيتي ونمت وصحيت روحت القياده المركزيه علشان استلم امر بناء البرج والقاعده )

وانا فالطريق

انا : كامل بيه واحشني

كامل : مصطفي باشا عامل ايه

انا : الحمد لله . بقولك

كامل : اتفضل

انا : متعرفش حاجه عن حوده

كامل : كنت متأكد انك هتتصل علشان كده . انا جايلك بيتك علي 9 بليل . هتبقي فاضي ولا .

انا : فاضي . هستناك . يلا سلام

كامل : سلام

القياده المركزيه

انا : ازيك يفندم

الفريق محمد حسني : ازيك يمصطفي اتفضل اقعد

انا : شكرا يفندم

الفريق : بص يفندم . انا ليا ليك 3 اخبار

انا : اتفضل يفندم

الفريق : اول مهتخلص تنفيذ القاعده واساسيات البرج فالاداريه . ليك ترقيه لمقدم . وانت عارف ترقيه دي ليها مميزاتها

انا : تمام . والخبرين التانين

الفريق : ليك حلين . تقدر تنقل شغلك للقياده الشماليه وتبقي قاعد مع اهلك ولا تفضل هنا .

انا : انقل للشماليه يفندم

الفريق : جميل . الخبر التالت بقا ناتج للتاني . لو نقلت لازم تسيب شغلك فالاداريه

انا : وليه اسيبه . مش انا طلب النقل لالزم ابعته لمكتب حضرتك مكتوب

الفريق : مظبوط

انا : لما يجي لحضرتك الورقه دي يبقي يحلها الف حلال

الفريق : يعجبني فيك ذكائك . علشان كده اخترتك تكون قاعد الهيئه الهندسيه فالقياده

انا : بجد بفندم . شكرا و**** ليك يفندم مشعارف بجد اقول ايه لحضرتك

اللفريق : يلا يرائد علشان تستلم شغلك

انا : تحت امرك يفندم

الفريق : انت مشهتروح من هنا الا لم تتم الاساسيات المبني . وليك طياره نقل هليكوبتر مخصوص ليك علشان تنقل من القياده لقاعده محمد نجيب علشان القاعده الدبابات هناك

انا : تحت امرك يفندم

الفريق : هيجيلك ورقه فمكتبك علشان تشكل اللجنه ال9 فالهيئه وهبعتلك الاقتراحات فورقه وانت بقا شوف مين الانسب

انا : تحت امرك يفندم

الفريق : اتفضل علي مكتبك وبلغ تحياتي للسيد الفريق جمال

انا : تحت امرك . عن اذنك يفندم

الفريق : بالتوفيق

( روحت المكتب . اف علي كسم الفجر اللي انا فيه . وطبعا بموت من خطف مراتي . واكيد مشهسكت الا لما اجيبها )

( دخلت المكتب وكلمت كامل يجيلي القياده وبدأت اشوف مهامي فالشغل وكده وطلبت مينا يجيلي وابرام برضوا علي 9 بليل كلهم . وورقه ال9 جت والمرشحيين . ولقيت مينا فيهم والمساعد كانت حريه شخصيه فشوفت مين فيهم الانسب واخترتهم علي مزاجي )

انا : الو

الفريق مجدي : الرائد مصطفي جمال معايا

انا : ايوة يفندم

الفريق : ( بحزن مالكه ) الفريق جمال يمصطفي مم مات

انا : ( بصرخه ) بتقول ايه

الفريق : زي مبقول لحضرتك كده .تقدر تيجي فمستشفي القوات المسلحه ف اسكندر يه . البقاء لله

انا : قفلت وانا تايه بقيت اجري روحت لمكتب القائد طلبت منه الطيارة اروح اسكندريه بيها . قالي اتفضل وركبت الطياره .وقولت للطيار يودينا مستشفي قوات المسلحه . وكان كل اللي شاغل بالي ابويا لحد موصلت هناك وبقيت تايه ومبقتش عارف اعمل ايه وبدأت استعيد تركيزي وروحت الاستقبال وعرفت مكان ابويا وطلعت جري لاوضته لحد موصلت ودخلتله ولقيت الفريق مجدي واقف وعدد من الظباط واقفين وكان باين علي وشهم الحزن ودخلت لقيت متغطي وقربت منه وحسيت وقتها ان ضهري انكسر. انكسر جامد . و اخواتي البنات وامي اخبارهم ايه دلوقتي . بقيت حاسس ان انا اتدمرت . قلبي مدمرني . اتهديت . عيني مقدرتش تمسك الدموع بالعكس شلالات نازله مني . رجلي عجزت انها تشيلني . نزلت علي ركبتي وحسيت ضغط جامد علي راسي .وزني زاد . كان نفسي ازعق اقول ابويييييا . لقيت مجدي وظابط مسكوني وقعدوني . وشربوني مايه . و قعدت ودموعي نازله ووشي احمر . مجدي والباقي كانوا بيهدوا فيا . بس مشاعرهم برضواكانت غالباهم . لحد مهديت .

انا : يفندم حد من اهلي عرف

مجدي : لا

انا : ( بقولها بضعف ) من من فضلك ابعتلهم عربيه تيجي هنا .

مجدي : حاضر يبني

( امي واخواتي جم ودخلوا و الظباط طلعوا بره الاوضه . وانا قاعد مشقادر اتحرك . دخلوا وبدأت امي دموعها تنزل واخواتي بيعطوا جاامد وبيحضنوا فبابا . وبقيت اردد ان لله وان اليه راجعون وبحمد ربنا . و قوتي وتركيزي بيرجعولي شويه وبقيت اقوم ابعد فيهم وطلبت من الفريق مجدي يدخلي وطلبت منه يغتسلوه وهنحضرله العزا فالبلد . وشويه مجدي دخلي وقالي انهم هيحضرولوا جنازه عسكريه . وانا وافقت . دار بينا الحوار التالي )

انا : ايه اللي حصل يفندم

مجدي : حادثه عربيه

انا : ايه اللي حصل يفندم

مجدي : يبني حادثه عربيه هكدب عليك يعني

انا : ده تقولوا لما اكون بشخه سنه 5 . ( بعصبيه ) ايه اللي حصل يفندم

مجدي : بص يسيدي

FLASH BACK
( بابا راكب عربيته مع موكبه عادي عربيه وراه ومره واحده عربيه خبطت فعربيه ابويا ومجدي كان فالعربيه وراه . عربيه ابويا اتقلبت وناس نزلت من عرببيه راكبينها وبيضربوا نار فعربيه ابويا وعربيه مجدي كانت بعيده عنهم ب 5 دقايق . لحد مفي راجل كبير ثبت العربيه ومسك ابويا )

بابا : هو انت

الشخص : عجبتك انا صح

بابا : انت عارف انت بتعمل ايه

الشخص : انت راجل انت . ههههههه وحياتك اللي هتنتهي دلوقتي لموريك فعيالك كمان

بابا : هو انت فاهم يمحمد انك هتفلت بعملتك دي

محمد الزيات : ههههههه مش لما تربي راجل الاول

بابا : ابني هيعرفك اصلك تؤمر

محمد الزيات : وقتك انتهي ( بالطلقه فقلبه )

( مجدي دخل والرجاله نزلوا وبدأوا يضربوا النار فيهم ولكن هما اتاخروا وهربوا من هناك )

مجدي : استني يفندم هطلبلك الاسعاف

بابا : استني يمجدي . خلاص وقتي انتهي فالدنيا . ادي لابني ال CD ده وكمان عرفوا كل حاجه بينا

مجدي : تحت امرك

بابا : خلي بالك علي مصطفي . عرفوا كل حاجه وعلموا كل حاجه . وربيه

مجدي : تحت امرك

بابا : انت ضهره دلوقتي يمجدي . ابني دلوقتي هو ابنك يمجدي

مجدي : تحت امرك

COME BACK FLASH BACK

( اكيد مقليش اخر كم سطر دول بعد السي دي )

انا : CD ايه

مجدي : هديهولك بس كمان يومين

انا : تمام

مجدي : وانا مشهسيبك خالص . انا معاك يمصطفي

انا : تحت امرك

( اتعملت الجنازة وكان حاضر كم وزير علي جنرالات العسكريه المصريه وشخصيات مهمه كتيييروطبعا اعمامي ومن ضمنهم محمد . الرئيس و ورئيس الوزراء والستات العيله والعيله كلها حاضرة . وكانت راسي مرفوعه .ابويا اترقي لفريق اول واخد وسام نجمه سيناء ارفع الاوسمه العسكريه من الطبقه الاولي وانا استلمتهم بفخر . اصل ابويا قالي قبل ميموت . مهما حصلك او الضغوط عليك جباره و بقيت لوحدك . راسك مرفوعه وهيبتك مسموعه قدام كل الناس . راجل حقيقي. واخدت امي واخواتي ومعانا مجدي وروحنا فبيتي فالقاهره لقيت رغد موجوده ومينا وابرام ومعظم صحابي موجودين عندي وجم قضوا الواجب ومشيوا ومفضلش غير رغد ورقيه ومينا بس هما االلي موجودين واخدت اجازة اسبوعين ومجدي كان موجود واداني ال CD اشغلوا )

البيييييييييييييييييييت

مجدي : شغلوا يمصطفي

انا : حاضر

( ماما وجاسمين وملك قاعدين وانا ومجدي )

CD

( بابا : انا عارف ان ممكن ده يحصل وده وارد جدا عارف ان ده هيكسركوا . اياكم تزعلوا علي موتي . بالعكس, خليكم فخورين ان ابوكم شهيد . لما حد يسألك . او ابنك يسالك يقولك باباك مات ازاي . قوله انضرب فقلبه مش فضهره . يولاد انا ربتكم انكم تكونوا ضهر نفسكم . علمتكم انكم تحلوا مشكالم بنفسكم . الولد راجل والبنت بميه منه . متزعلوش لو قسيت معاكم وسامحوني لو ظلمتكم فحاجه . ربوا عيالكم صح وتابعوهم . واياكم تلغوا ضميركم او قلوبكم . وانت يمصطفي . اياك تزعل امك او حد من اخواتك البنات . راضي ربنا فيهم . وراضيهم وارضيهم . متزعلهمش لانك انت ضهرهم دلوقتي . عاوزك تبقي راجل . للانك راجل فعلا . وعمك مجدي زي باباك . وهو هيرشدك وهيعرفك كل حاجه . هو ده اللي تميل عليه لما تحتاج لحد . استثمر ذكائك صح وبحكمه . وهتعرف تعيش حياتك . ربنا معاكم . وانا معاكم فقلوبكم وعقولكم . )
( كلام ابويا قواني بس دموعي كانت غلباني وغلبت اخواتي و امي وعم مجدي . وقمت وبوست رجل امي وبوست ايد اخواتي البنات و شكرت الفريق مجدي علي وقفته معانا )

انا : شكرا يعم مجدي . شكرا علي وقفتك معانا

مجدي : وحياه ابوك عندي منا متحتح هنا لحد مترجع شغلك . بص . هخش انام جوا وبكره الصبح الساعه 8 بالظبط تكون صاحي علشان عاوزك فكم حوار كده سامع ومعاك مينا سامع

انا : تحت امرك يا فندم

مجدي : فندم دي فالشغل . هنا تناديلي يا عمي

انا : حاضر يعمو

مجدي : حبيب عمو . يلا تصبح علي خير

انا : وانت من اهلوا

( طلعت قعدت فالبلكونه مع البنات وكان باين عليهم الحزن بس لموا دموعهم بسرعه قبل مدخل عليهم )

انا : قاعدين لوحدكم ليه كده

رقيه : قولنا نسبوكم تشوفوا الكلام بتاعكم

انا : ما علينا .رغد خدي ماما والبنات بيتيهم عندك النهارده علشان عم مجدي وكده

رغد : حاضر

انا : ورقيه كمان يلا

رقيه : حاضر

انا : تعبينك معانا

رغد : انت يمصطفي اخويا الكبير .اطلب اي طلب وانا هنفذهولك

انا : تسلمي

( رغد اخدت البنات وماما وراحوا البيت الكبيبر . ومينا قعد معانا انا ومجدي لحد مجه الصبح )

اوضه المكتب

انا : عم مجدي

مجدي : فين مينا

انا : فالحمام وجي اهو
مجدي : تمام . بص . المخامي جي كمان ساعه . هنقعد نشوف هيقول ايه . وظابط مخابرات كمان جي

انا : ليه

مجدي : هتعرف ليه لما يجي

انا : تمام

مينا : صباح الخير

مجدي : صباح النور اقعد

مينا : ايه بقا يعمو خير

مجدي : بصوا يولاد . لك طرابيزة ليها ارض واقفه عليها وفي حاجه اسمها تحت الترابيزة في حاجات وليها ارض واقفه عليها . بس الترابيزة نفسها واقفه علي 4 عواميد علي 4 اماكن بس علي الارض . لكن تحت الترابيزة مستحوذه علي باقي الارض . لو ال 4 عواميد انكسروا والترابيزة وقعت ايه اللي هيحصل

انا : هتقع علي ارض تحت الترابيزة

مينا : اللي انا فهمتوا ان في عالمين . عالم فوق الترابيزة وعالم تحت الترابيزة

مجدي : جميل بس هنصغره العالم ده لكم فرد . انتم قاعدين فوق الترابيزة . كل حياتكم ماشيه فوق الترابيزة . لكن حد فيكم يعرف ايه تحت الترابيزة

انا : مشفاهم . فهمني

مجدي : مش لكل جيش . عدد من الدبابات وعدد من الطيارات وعدد من السفن وكم حامله وكده

مينا : مظبوط

مجدي : فيه رقم كل الناس عارفها . لكن الرقم الحقيقي حد يعرفوا

انا : خلاص فهمت . بس برضوا حضرتك تقصد ايه

مجدي : يعني لكل اللي بيحصل قدامكم ده ميجيش شعره ماللي بيحصل من وراكم

مينا : اااااااااااه . وعلشان كده عاوز تعرفنا البحر كله بدل منت سايبنا علي الموجه

مجدي : يبقوا فهمتوا

انا : طب في ايه . فهمنا ايه اللي تحت الترابيزة

مجدي : زمان قبل متتولد . انا وابوك كنا اكتر من الاخوات . هو اكبر من بسنتين. بس علمني حاجات فوق عمري . كان يعتبر اخويا الكبير . كنت بعتمد عليه فكل حاجه . ودخلنا نفس الكليه . بقينا اكتر من الاخوات . اسراره اسراري . كنا فعلا مثال للايد الواحده ولحد دلوقتي . وقطعنا علي نفسنا وعد . ان اهلي هما اهله واهله هما اهلي . كنا واحد فالتفكير وفالافعال وفكله . لما مامتك خلفتك . وشيلتك فأيدي كنت شايفك علي اساس ابني مش ابن صاحبي . ودلوقتي بحسك انك احسن من ابني واكبر واعقل منه . وبشوف فيك فعلا مسؤول . المهم . لما كنا فالكليه . اخوك عرف ان عمك بيتاجر فالمحدرات . ساعتها انا وابوك اديناله علقه مووووت وعلمناه الادب لانه لو الموضوع ده لو كبر كان هيطير فيها رقاب . فعمك حرم من وقتها . عدت كام سنه جدك وعمك الصغير ماته . اللي تعرفه انه مات فحادثه عربيه . لا . هما ماتوا مقتولين . ومين قتلهم . عمك . بس ابوك عرف متأخر شويه . طب ليه قتل جدك وعمك . قتلهم علشانيكوش علي الورث بس معرفش يقتل ابوك . وهما الاتنين ورثوا . عدت كم سنه وانت اتولدت والحياه رجعت لطبيعتها . عدت السنين وابوك اكتشف مين اللي قتل جدك وكمان عرف ان اخوه مبطلش تجاره مخدرات . زي مهو وسخ . وابوك اتقتل علي ايده . وعاوزك انت ترد كرامه اهلك منه .كان فاهم اللي جه من ضهره علق . ويكوش علي فلوس ابوك . بس يخساره ميعرفش ان في دكر يقدر يقف قصاده . وكمان ترد تار جدك وعمك . باباك سابلك انت واخواتك وامك ثروة . وانت هتتحكم فيها . هو خطف مراته علشان يعمل فيك حاجتين . يتشتغل معاه فالمخدرات او تتنازله عن املاكك . وانت اكيد هترجع مراتك بالايد

انا : ده انا هنهش من لحمه الخرة . وربي لموريه مين مصطفي الزيات

مينا : وانا دوري ايه

مجدي : يبني انا مشهقعد طول العمر . انتم الاتنين لما بنشوفكم مع بعض انا و جمال . كنا بنحسكم زينا . متحدين والتفكير واحد . مهما كان اختلاف الدين . بس روحكم ومبادئكم واحده . فاهم اقصد ايه يمينا . حياهع مصطفي هي حياتك وحياتك هي حياته فاهم

مينا : متقلقش يعمو . مصطفي فضهره راجل متقلقش

انا : طيب برضوا في حاجات مشفاهمها زي ......

مجدي : عارف هتقول ايه . استني المحامي يجي وهتعرف كل اللي انت عاوزه ...............

يا تري ايه اللي هيحصل ؟ والمحامي والظابط دول جايين ليه ؟

ده كله هنعرفه فالاجزاء الجايه

انا من اشد الناس المعجبين بالنقض

منتظر تعليقاتكم


تاااااااااااااااااااااااااااااااابع وني

___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ____

الجزء الثامن عشر




البيييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييت




مجدي : عارف هتقول ايه . استني المحامي وهتعرف اللي انت عاوزه . اه صحيح . خد ال CD دي اسمعه لوحدك

انا: حاضر

( انا اخدت ال cd ودخلت الاوضه بتاعتي وبدأت اسمعها )

مينا : عمو ايه ال cd ده

عمو : حاجه جمال اختص بيها مصطفي لوحده

مينا : تمام

( قعدت انا اسمع السي دي فوق ال3 مرات وبسمعها بانتباه وبفهم كل كلمه بابا بيقولها قعدت فوق ال 10 دقايق . وطلعت من الاوضه رجعت اوضه المكتب )

انا : وطبعا يبابا مجدي لازم اكسر السديهات دي

مجدي : بالظبط كده

مينا : المحامي لما يجي هنزل انا هجيب الفطار

مجدي : انت مشراييح فحته . ازاي هتسيب اخوك . ولا يمصطفي . كلم البنات يحضرولنا الفطار

انا: يبابا من غير مقول هما بيحضروا لوحدهم

مجدي : صح . فاتتني دي

مينا : كلم يعمو المحامي شوفه

مجدي : اصبر يبني هو علي وصول اهو

( اثنائها الباب كان بيخبط )

مجدي : استنوا هفتح انا الباب

( الباب اتفتح وكان المحامي هو اللي واقف ودخل علي اوضه المكتب )

انا : اتفضل يفندم

المحامي : بقيه فحياتك يفندم

انا : حياتك الباقيه

مجدي : اتفضل يسعيد . قوم يمينا اعمل شاي

مينا : حاضر

( سعيد : 61 سنه محامي قديم سمعته ممتازة ومحامي ابويا ايام متخرج وكان بابا ديما بيستعين بيه وقت القضايا القانونيه وغيرها )

سعيد : انا معايا كل الاوراق بكل ممتلكات سياده الفريق اول . عربياته . وثروته الماليه . فلللله وشققه . واراضيه سيان الزراعيه والصحرويه . وغير اراض المباني . كل حاجه جاهزة

انا : فلللله . انت بتقول ايه

مجدي : استني بس انت هتعرف كل حاجه

مينا : اتفضلوا الشاي

سعيد : تسلم ايدك يبني

مجدي : اقعد يمينا علشان الكلام يحلو

سعيد : بص يمصطفي . باباك قبل ميموت . ليه فوق 50 فدان زراعي و10 مباني . وغير ثروته اللي وصلت تقريبا 100 مليون

انا : ( مبرق ) اتفضل كمل

سعييد : ليه فلتين و وشقتين ده غير شقه الكبيرة اللي انتمفيها . وفي كمان شاليه فمارينا وشاليه ف السخنه

مينا : اسف علي المقاطعه بس انا ايه لزمتي

سعيد : مستر جمال كان صديق ابوك يمينا قبل ميموت سابلك ولاهل بيتك فوق 2 مليون جنيه وقتها . مستر جمال شغلهم ليك ودلوقتي وصلوا لفوق 39 مليون تقدر تتصرف بيهم

مينا : ( بيدمع ) انا

سعيد : اه . باباك مات بالسكته القلبيه سنه 2003 كان لسه نقيب جيش . وسابلك الثروة دي . امال انت فاهم الفلوس اللي بتجيلكم عندكم كل 6 اشهر . دي من الارض ومن مستر جمال برضوا . وكان مستنيك لما تبقي راجل علشان تاخد فلوس مستر سمير وتشغلهم وكمان ليك فللله وشقه مكتوبين بأسمك مستر جمال اشتراهم قبل ميتوفي علشانك . برضوا من فلوسك الشخصيه

انا : بص ياستاذ سمير الفلوس مشهتتقسم قبل متتم ال 40 والجماعه يكونوا فاقوا من الصدمه علشان نقسم بما يرضي ****

مينا : وانا مع كلام مصطفي

مجدي : ( بيبص بفخر وسعاده ) اللي رجاله قالته يسعيد هو اللي هيتم

سعيد : تحت امركم . عامه كل اوراق الملكيه موجوده معاكم . والصور هتبقي معايا . وفي توكيل ملكيه معموله لمستر مجدي بحق التصرف فالاملاك لحين التقسيم

مجدي : مشمشكله انا موحود

سعيد : تمام انا كده مهمتي خلصت اقدر امشي . اه نسيت . اتفضل يمستر مصطفي الكارت بتاعي عاوزك فمكتبي لما تكون فايق وجاهز

انا : تحت امرك يفندم

سعيد : سلام عليكم

( طبعا وصلت المحامي ومشيته ورجعت تاني اوضه المكتب )

مجدي : خلاص اطلع يلا مستنينكم

انا : مين دول يبابا

مجدي : دول ظابط مخابرات وظابط مباحث

انا : تمام

( رجعت فتحتلهم ودخلتهم اوضه المكتب وخليت مينا يعمل شاي تاني )

مجدي : منور يابرام

ظابط المخابرات او ( إبرام ) : تحت امرك يفندم

كامل : منور يفندم

انا : يبقي ابرام هو ظابط المخابرات

مجدي :طبعا . بس ده بينا .وابرام طبعا مجرد حارس شخصي قدام الناس

إبرام : يمصطفي انت وبيتك كله فخطر . والحراسه اللي تحت دي مجرد نقطه فبحر من اللي معمولك كتأمين

كامل : العقيد محمد الزيات هربان واحنا مراقبين كل حاجه تخصه . وفي فرقه تدخل سريع محوطين المنطقه متقلقش .

انا : مراتي يكامل بيه . مراتي يناس

مجدي : اهدي يمصطفي . مراتك ترجعلك

كامل : احنا عارفين مكان مراتك

إبرام : بس المشكله ان في عيال يامه موجوده . واحنا غارزين واحد جواهم بيدينا الاخبار اول باول

انا : مين

إبرام : هتعرفه قريب متستعجلش

كامل : كل اللي احنا عاوزينه سلامتك . ولو انت عاوز تنزل شغلك فأي وقت ( طلعلي ايباد ) حددنا 3 مسارات امنين علشان تروح شغلك من خوف . وكمان مشددين جامد حوالين عمارتكم وعماره الانسه رغد علشان التأمين . و سياده الفريق مجدي هيكون معاك خطوة بخطوة بأوامر من السيد الوزير .

انا : يفندم انا مشخايف علي نفسي . المهم شرفي

إبرام : اوعدك فخلال 72 ساعه مراتك هتكون فالدار معززة مكرمه . 72 ساعه بس وده وعد شرف مني

انا : وانا مشهسكت . وديني لموري عمي ده انا مين وابن مين

إبرام : عامه يفندم انا نازل تحت مع الشباب . حضرتك تؤمر بحاجه

مجدي : تسلموا يشباب اتفضلوا

مينا : انا هنزل الشغل بكره

انا : وانا كمان هنزل بكره

مجدي : هتنزل ازاي يبني بحالتك دي

انا : يفندم قسما ب**** لو واقف علي شعره علشان انزل الشغل هنزل . متقلقش انا كويس . المهم . في مسأله مشداخله دماغي

مجدي : ايه

انا : محمود ؟؟؟؟؟

مجدي : بص بقا لان باين عليك بدأت تفهم اللعبه

انا : اتفضل

FLASH BACK

بابا : انت عارف يمجدي محمد اخويا

مجدي : ماله

بابا : طلع خول كبيييييير . طلع شغال فالمخدرات وبيلعب كمان من ورايا . عاوز يقتل ابني .

مجدي : ايه

بابا : فاهم ان ابني خول . وغرق محمود صاحب مصطفي بالفلوس . لا وكمان مخلي محمود يخطف مني علشان مصطفي يروحله ويدخل ابني السجن .لكن لما مصطفي سبقهم وثبت محمود تثبيته نسوان . راح محمد امر محمود انه يقتل مصطفي . وضرب مصطفي . لكن لما لقاني بكلمه وبقوله قسما ب**** لو مصطفي حصله حاجه انت هتروح فيها . فراح متراجع عن الفكره .

مجدي : وكانوا بيتواصلوا ازاي

بابا : USB يمجدي

COME BACK FLASH BACK

انا :معلش سؤال . مسأله ان محمود يعمل كده ويقول ان هو الكل فالكل وهيوقف اللي هيقف فطريقه . يا محمود بيتفرج علي افلام يتجن . حته النقص دي مشموجوده فيه انا عارفه كويس

مجدي : جميل .ده النفس السؤال اللي سألته لأبوك .................

FLASH BACK
مجدي : معلش برضوا يجمال مشداخله عقلي حته ان محمود بنفسه اللي عنده نقص مركز . معلش ده تربيتك .

بابا : ومين قالك انه عنده نقص . ده خيال حب يقوله علشان يداري شغله مع محمد

مجدي : فيقول الهبل ده

بابا : مشقلتلك قبل كده ان محمد ديما يسيب اثر لجريمته قبل ميمشي . امال انا عرفت منين ان محمد راس الافعي فاللي بيحصل ده كله


نفس الوقت من 6 سنين


محمد : عرفت هتقولهم ايه يمحمود

محمود : ( بعصبيه ) يعني انت عاوزني اخطف مني صاحبتي واوقع مصطفي فمينا و جودي ورغد وكمان افرقهم عن بعض . انت هتهزر

محمد : هتعمله ولا

محمود : انا عمري مهخون صحابي

محمد : وده مكنتش منتظره منك

( رجاله محمد كلهم وجهوا اسلحتهم علي محمود وكان منظره جله )

محمود : انت عبيط

محمد : مكنتش بخيرك

محمود : ( بضعف ) انت عاوز ايه

محمد : تعمل اللي قولتلك عليه

محمود : يعني عاوزني اخطف مني واحرق شرفها وكمان اوقع صحابي فبعض

محمد : بالظبط وتقول القصه او الحجه اللي انا قولتهالك

محمود : مشملاحظ ان الحجه جايه من الخيال شويه

محمد : اسمع الكلام اللي بقولهولك

محمود : ( بحزم ) تؤمر اووووي

COME BACK FLASH BACK

انا : معلش . هو انت عرفت الحوار ده ازاي

محمود : انا يمصطفي

انا : ( بعصبيه ) انت ايه اللي دخلك هنا ( لسه بضربه )

مجدي : ( مسك دراعي ) انت فاهم ان محمود خانك . ده ظابط زيه زيك

انا : ( قعدت علي الكنبه ) انا مش فاهم حاجه

محمود : سيبني يعمو انا هفهمه كل حاجه

مينا : ( بنرفزة ) انا عاوز افهم ايه اللي بيحصل هنا دلوقتي

مجدي : اهدوا وانتم هتفهموا

محمود : ( قعد جمبي ) انتم فاكرين ان انا خنت ثقتكم وخنت حبكم ليا . فاكرين ان انا اللي خطفت مني بكيفي . انا اللي منعت اي حد يلمس مني يمينا . وانا قلت لرقيه انها تقولكم علي كل حاجه وتبقي فصفكم . باباك يمصطفي السبب اللي مخليني فيه . هو اللي مربيني . بلاش انتم . هخون ثقه ابوك اللي لحم كتافي من خيره . زرع عقيده وقاعده اساسيه فيا . اسمها العيله . وانا اموت وميحصلش حاجه لعيلتي

مينا : ( بيقاطع ) بيتفرج علي the fate of the furious يامه

مجدي : بس يالا

محمود : يمصطفي انا مقدرس اخون ثقتك فيا . باباك هو الوحيد اللي كان واثق فيا وعمو مجدي كمان . هو السبب اللي خلاني اعلق ضبابير و كمان هو اللي كان عاوز يجمعني بيك بس ملحقش

مجدي : يمصطفي محمود متهدد بأهله لومعملش اللي هو عاوزه هيقتله .

انا : وانا عمري مفقدت ايماني انك ترجعلنا تاني ( بحضنه )

محمود : وحشتني يبن الوسخه

انا :وانت يبن المتناكه

مينا : وانا عاوز حضن

انا : تعالي يمعرص

محمود : في حاجه واحده . انا جعااااااااااااااااااااااااااااان

انا : كسمك زيمنت

مجدي : يلا يولاد نروح نفطر

انا : معلش سؤال

مجدي : ايه

انا : رد فعل رقيه ايه

محمود : ومين قالك يبني ان رقيه مبتثقش فيا

انا : يعني ايه

مجدي : يبني مهي عارفه كل حاجه

مينا : احححه . اتغفلنا يصاحبي

انا : ( بخبطه علي راسه ) بس يالا

مجدي : ( فنفسه ) واديني بجمع الشباب لبعض ايد واحده تاني زي منتكنت عاوز يجمال . يارب تكمل علي خير

بيييييييييييييييييييييت رغد

( دخلنا وكان معانا محمود )

انا : اسامو عليكم

رقيه : محمود !!!

محمود : (اخدها بالحضن ) عرفوا كل حاجه

رقيه : ( بسعاده عارمه فشخت شاشه حضرتك ) وحشتني اوي اوي

محمود : وانتي اوي

انا : اها والاحبه اتجمعوا . رغغغغغغغغغغغغغغغغغد

رغد : ايه حمار

انا : الفطار اتحضر

رغد : ( بخوف ) ايه اللي جاب الكلب ده هنا

انا : لا نفطر الاول وبعد كده اقولك ايه اللي جاب الكلب ده هنا

مينا : امال اهلك فين

محمود : جايين كمان شويه اهم

مجدي : يلا يولاد ناكل

( طبعا كل واحد يشوف محمود يسأل ايه اللي جابه واجابتي بعد الفطار )

اثناء الفطار

ماما : منور يمحمود

محمود : بنورك يست الكل

انا : وانتي كمان عارفه

ماما : و انت شايفني نايمه علي عسل زيك

انا : معلش عندي دي يست الكل

مينا : معلش دقيقه . يعني انت مدخلتش السجن

انا : كنت لسه هسأل السؤال ده يعلق

مجدي : الكلام ده بعدين يرجاله احنا بناكل

انا : ليا قاعده معاك يحوده

محمود : قلبي ليك يكبييير

رغد : بس عاوزه افهم برضوا ايه اللي خلي محمود يقعد معانا

محمود : هفهمك ( وشرح معظم اللي اتقال فوق ) فهمتي يستي

رغد : وانتم مصدقينه

مجدي : تربيه جمال الزيات . يبقي عيب لو مصدقنهوش

رغد : اهلا برجوعك لينا

محمود : اهلا بيكي .

مجدي : متفضلش غير ......

محمود : جودي . هترجعلك يمصطفي متقلقش

انا : كفايه وجودك جمبي بس يحوده

حدث اخر

شخص : محمود بعنا يباشا

محمد : بتقول ايه

شخص : و**** زي مبقولك كده يباشا هو عند مصطفي دلوقتي

محمد : يبوس محمود طلع فبيت مصطفي

محمد الزيات : ههههههه منا عارف . ايه الجديد

محمد : يعني ايه

محمد الزيات : يعني خلاص وقته انتهي معانا . سيبه بقا طعم كده لحد متنتهي احتياجتنا منه

محمد : هنشوف

( قعده العيله )

مجدي : بصوا يجماعه . الكلام اللي هقوله هيتمشي عليه بالحرف

انا : معاك

مجدي : مصطفي ومينا من بكره هتنزلوا الشغل عادي . محمود ترجع للزيات وهنتابعك اول باول . بالنسبه لستات الكل . انتم هتفضلم مع بعض فبيت واحد لحد ميجي وقت النوم كل واحد يروح شقته . وانا راجع اسكندريه النهارده . مفيش حركه بره نطاق العمارتين بالنسبه ليكم . مفهوم

انا : مفهوم

مجدي : الباقي بقا هتسبوه عليا انا ومحمود . مينا . الاربعين يخلص هنا و وتروح تخطب مني . سامع

مينا : تحت امرك

مجدي : يلا هستأذن انا

مينا : خدني معاك يفندم

محمود : وانا كمان

مجدي : تعالوا يلا

بليل بيت رغد


( انا قاعد فالبلكونه تفكيري كله فجودي . وكانت دموعي مقدرتش امسكها . قلبي نار وخفت علي مراتي جامد . حسيت انها مشهترجعلي تاني . تفكيري واقف خالص . مشقادر افكر فحل او حتي اجيبها بنفسي . حسيت بعجز شديد . )

رغد : ( بتقاطع تفكيري المريض ) ممكن اقف معاك

انا : ( بمسح دموعي ) تعالي

رغد : حاسه بيك . بابا مات من 4 سنين . ومات بطريقه وحشيه . مات بسبب قنبله اتفجرت وهو ماشي جمب موكب النائب العام هنا فالقاهره . انت فاهم اني نقلت علشان انت قولتلي كان يوم اسود لما عرفناكي . بالعكس . علشان بابا نقل هنا . عارف احساسك لان يعتبر موت باباك زي موت بابايا . بس مات شهيد . وفخوره بيه جدا ( دموعها بتنزل ) لانه علمني اني اعتمد علي نفسي . ابقي ارجل واحده وسط الرجاله . رباني زيي زي الراجل مفيش فرق . عرفني ازاي احافظ علي نفسي وازاي اثق فالناس اللي فعلا يتوثق فيها . هو كان كل حياتي . كان ضهري فالدنيا

انا : ( دموعي نازله ) خلاص يرغد خلاص ( واخدتها فحضني )

( رغد مسكت فيا جامد كان انا مسافر لحرب ولا حاجه . الحضن ده تقريبا ولد حبها ليا من جديد . شعارف بس اللي اعرفه اني بحضن شخص يعتمد عليه . اصيل يعني )

انا : ( بمسك ايدها ) ايه ده فين الخاتم

رغد : وانت فاهم اني فرحانه بمجايبك يأستاذ . طبعا فسخت خطوبتي . علشان اخواتي طبعا هما كل حاجه بالنسبالي

انا : اصيله يبت

رغد : اروح اعملك شاي

انا : لا . انا هروح انام انا . تصبحي علي خير

رغد : وانت من اهلوا

( دخلت نمت علشان الشغل بكره )

القياده المركزيه العسكريه

( دخلت مبني القياده وكان كل الموجودين فالمبني واقفين يدوني التحيه ويعزوني علي وفاه ابويا . وسلمت علي الكل ودخلت المكتب )

انا : اتفضل

مينا : يرضيك الشحططه دي

انا : معلش يمينا يبني . اتفضل اقعد يحبيبي

مينا : و**** يحاج لولا بضانك دي مكنش مصر دي بقا ليها طعم

انا : ولا ريحه اها اها اهاهههههههها

مينا : الظروف دي وبتبيض برضوا . ما علينا عاوزني ليه .

انا : علشان انت بقيت من ال9 فالهيئه يبشمهندس

مينا : وحياه امك

انا : وانا رئيس الهيئه ينقيب

مينا : تمام يفندم

انا : عندنا اجتماع كمان ساعه اللرجاله ال10 وهنشوف اهم المستجدات واحدث المشاريع . واخبارالمشاريع اللي تحت التنفيذ ايه .

مينا : تمام

انا : انا هنزل الموقع فالاداريه علي 2 الظهر كده وهروح اسكندريه علي 8 بليل

مينا : ليه

انا : شويه شغل هناك

مينا : تمام يفندم

انا : علي فكره . محمود من ال 9 لانه كان اسمه من المرشحين فالملف

مينا : بجد و****

انا : حسك اسلمت ليه . ماعلينا . ايوة يسيدي . وجبت ملفه كله . طلع كل كلمه قالها عنده حق فيها

مينا : وكنت عاملي نفسك فيها من بنها ليه يمصطفي

انا : عديها

مينا : يعم المهم ان هو رجعلنا

انا : و ........ ( تليفوني بيرن ) استني اشوف مين

المتصل : مصطفي باشا

انا : عمي محمد . منور

محمد الزيات : منور ههههه . زي ابوك . ابقولك ليك مصلحه هنا عاوزها

انا : اه مراتي . ودي حاجه تتنسي . طبعا عاوزها

محمد الزيات : حلو اوي . ليك حلين . ايه رايك لو قولنا انك تشتغل معايا

انا : لو قلت لا

محمد الزيات : يبقي تحولي ملكيه ابوك كلها ليا

انا : هههههههههه لو قولت لا

محمد الزيات : يبقي يباشا تقرا عليها الفاتحه

انا : بتعرف تقرأ الفاتحه يمينا

مينا : ايه

انا : مطلعش بيعرف . استني نعلمه الاول بقا

محمد الزيات : ههههههههههه ظريف . معاك مهله يحبيبي 48 ساعه . وانت شاب ومشعاوزك تتأذي . يلا استأذن انا

انا : فرعايه **** معسلامه

مينا : في ايه

انا : حكتله علي الحوار

مينا : وانت هتعمل ايه

انا : شوف مين اللي هيدخلنا دلوقتي

مينا : مين

مجدي : شوفت زي مقولتلك

انا : يبني هو في حد بيروح اسكندريه الساعه 1 بليل وهو فريق جيش . اعقلها يغبي

مينا : ( بيخبط راسه ) لا عندك حق

مجدي : انت لو كنت لوحدك كنت هتعمل ايه

انا : بسيطه خالص .............................

يا تري ايه اللي هيحصل ؟ وعمي ناوي علي ايه؟

ده كله هنعرفه فالاجزاء الجايه

انا من اشد الناس المعجبين بالنقض

منتظر تعليقاتكم . فهي اللي بتشجعني علي الاستمرار




تاااااااااااااااااااااااااااااااابع وني

___________________________________ ___________________________________ ______________________


الجزء التاسع عشر


مجدي : لو انت لوحدك كنت هتعمل ايه

انا : بسيطه .


حدث اخر
( محمود داخل فمكان خطف جودي )

محمد الزيات : منور

محمود : نورك يبوس

محمد : ها . عرفت مين الموجود فبيت مصطفي

محمود : اهل بيته وكمان صحابه

محمد الزيات : ههههههه و صحابه بيعملوا ايه فبيته

محمد : بينيكوا نسوانه

محمود : ( بيضحك من غير نفس ) ههههههههههههههه

محمد الزيات : ( بقرف ) مالك بتضحك من غير نفس ليه كده

محمود : هتحل عن اهلي امتي

محمد الزيات : لما تخلص شغلك وفلوس حبيب القلب صاحبك يبقي فعبي

محمد : حصتنا

محمد الزيات : ليك حصتك انت وهو

محمود : وفلوسه جيالك

محمد الزيات : ياريت يكون اسرع لان احنا طولنا اوي

محمود : تعالي نشوفوا مراته نلحسلها كسها ولا حاجه

محمد : يالا

( وهما علي عند جودي )

محمود : عامله ايه يجودي

جودي : بخير يمحمود تسلم

محمد : متقلقيش يجودي انا ومحمود معاكي ومحدش هيقدر يلمسك

جودي : ياريت ويكون اسرع

محمود : عرفت الزيات يصحبي

محمد : طبعا عرفته وهو مشطايقك و خاف علي اهلك لانه ناوي يغدر بيك

محمود : وحد قالك ان هو يقدر يبصلهم اساسا

محمد : يعني ايه

محمود : يعني لما قالي اعرفلي اللي فبيت مصطفي اخدت اهلي ووديتهم عند اهل مصطفي

محمد : اااااااااااااااه يعني صحاب مصطفي هما .........

محمود : اهلي ده غير حبيبه القلب ورقيه

محمد : يبني انا اضطريت اعمل كده علشان فلوس لكن انت عارف انا مبعرفش اخون صحابي وانت عارف واظن رغد عارفه ان ده كله فشنك

محمود : منا عارف

جودي : طيب مصطفي عامل ايه

محمود : متقلقيش انا معاكي وهو قالب الدنيا برا وهيجيبك واديني بقولك مصطفي هيبقي هنا بكره

جودي : يارب

محمد : انا هجيبلك حاجه تاكليها ونشربوا الشاي سوا

جودي : مشخايف محمد ده يعرف انكم معايا

محمود : ده مشي من زمان ومفيش حد فالبيت هنا غيرنا ورجالته اللي برا وبس

جودي : ماشي

القياده المركزيه العسكريه
انا : بسيطه . بص يسيدي . اهل عمك محمود فخطر لان طبيعي الزيات عرف انه برا ليلته وتبعنا . يبقي اهله مبقاش ليهم لزمه . فهنعمل ايه

مجدي : نحميهم

انا : بالظبط .يبقي نعمل ايه ؟ نجيبهم فعبنا او بالاصح يبقوا مع اهلي ولو شاطر بقا يجيبهم

مجدي : طيب ممكن فعلا يجيبهم

انا : ههههههههه يباشا انا ديما مبحبش اسيب حاجه تفلت مني . رجالتك يخموا اهلي ورجالتي بتحمي اهلي

مجدي : مشفاهمك

انا : يعني ثانويه الكفاح مشهتبقي مولد بلا حمص

مينا : ههههههههههههه . عارفك وسخ ومبتهمدش طول عمرك

مجدي : هههههههههههه كل جيل وله طرقه

انا :بالظبط

مجدي : وبعد كده يعني هتعمل ايه

انا : مفيش هكلمه واقوله اني اشتغل معاه واروحله . والباقي بقا سيبه عليا دي حاجه بعيد عن الجيش او الشرطه خالص

مينا : عارفك سو

انا : عيب عليك

مجدي : ايوة يعني هتعمل ايه

انا : اتفرج واستمتع

البيييت

( الستات رحبوا بام واخت محمود واكلوا وقعدوا معاهم )


ماما : منورة بيتك

سوزان : ده نوركم

فريده : ازيك يملك

ملك : وحشاني يبت من ايام الثانويه

فريده : وانتي و****

رغد : هنقضوها سلامات ولاايه يلا يبنات تعالوا البلكونه وسيبوا ستاتكم علي راحتم 7

جاسمين : يلا اصل انا اتخنقت من القاعده هنا

( البنات كلهم خرجوا والستات قعدت لوحدهم )

ماما : مصطفي اللي جابكم

سوزان : اه هو

ماما : فيه ايه انا مش فاهمه حاجه

سوزان : قال ان احنا هنبقي فأمان هنا وجابنا علشان محمد الزيات ...........

ماما : خلاص فهمت

سوزان : انا مشفاهمه

ماما : اصبري وهتفهمي كل حاجه لوقتها

ماما ( يعني الزيات عرف ان محمود غدر بيه . ومصطفي توقع وجابهم هنا . لا محمود اكيد هو اللي قاله . طيب عرفنا ان محمود معانا ومخنش حد وده عارفينه من زمان . لكن ليه مصطفي مقالوش يخرجها بمعرفته )

فنفس الوقت فاسكندريه
( الساعه 9 بليل )

انا : ( بصوت عالي ) يلا يرجاله عندنا معاد استلام كمان شهر همتكوا شويه

عبد الحميد : ( 24 سنه وهو هيبقي مهندس تنفيذي معايا فالشغل ومن ضمن الشباب اللي كانوا معايا فمشروع انفاق المترو لما كنت لسه 24 وهو 22 سنه )

عبد الحميد : سياده الرائد هو حضرتك ناوي تعمل انفاق تحت الحظائر دي ولا ايه

انا : طيب يا شمري اعمل ليه انفاق ومعايا الشمري نفسه

عبد الحميد : بس كده طيب هات حضن طيب بدل مانت واقف كده

انا : ( بالحضن ) ديما شاذ وعاوز كده علي طول

عبد الحميد : وانت ذي منت لسانك خره

انا : طيب يسياده النقيب فين تقاريرك

عبد الحميد : التقارير اهيه يفندم ودي المرحله الاولي اللي هتخلص الاسبوع الجاي

انا : جميل . مشقولت مليون مره بحب التقارير بالالوان

عبد الحميد : لا مدي تقاريري انا تقاريرك اهيه ملونه واحمر زي مبتحبها

انا : خول زي منت

عبد الحميد : تربيتك يفندم هههههههههههه

( قعدت طبعا فالموقع بتاع 3 ساعات ورجعت تاني القاهره علي1 بليل علي القياده )

( دخلت القياده ولقيت المتوقع محمود ومينا )

المكتب

انا : منورين يرجاله

مينا ومحمود : نورك يفندم

انا : ايه يحوده ايه الاخبار

محمود : بخير لما شوفتك و****

مينا : بقولكم ايه هخش انام انا عندك جوة يمصطفي فالاستراحه وانتم خلصوا وناموا علشان في اجتماع علي 9 الصبح ماشي

انا : وانت من اهلوا

محمود : خش يخول

انا : تعالي بقا يسطا قولي ايه اللي حصل بعد اللي حصل ف اسكندريه

محمود : بص يسيدي

FLASH BACK

من 6 سنين
ملحوظه : كل الكلام اللي هيتقال ضمن نطاق flashback بأنا هيتقال علي اساس محمود مش مصطفي

محمد : عرفت هتقولهم ايه يمحمود

محمود : ( بعصبيه ) يعني انت عاوزني اخطف مني صاحبتي واوقع مصطفي فمينا و جودي ورغد وكمان افرقهم عن بعض . انت هتهزر

محمد : هتعمله ولا

محمود : انا عمري مهخون صحابي

محمد : وده مكنتش منتظره منك

( رجاله محمد كلهم وجهوا اسلحتهم علي محمود وكان منظره جله )

محمود : انت عبيط

محمد : مكنتش بخيرك

محمود : ( بضعف ) انت عاوز ايه

محمد : تعمل اللي قولتلك عليه

محمود : يعني عاوزني اخطف مني واحرق شرفها وكمان اوقع صحابي فبعض

محمد : بالظبط وتقول القصه او الحجه اللي انا قولتهالك

محمود : مشملاحظ ان الحجه جايه من الخيال شويه

محمد : اسمع الكلام اللي بقولهولك

محمود : ( بحزم ) تؤمر اووووي

( مشعارف اعمل ايه اروح اقول لمصطفي . طيب مشهيصدقني علشان بيحب عمو . طيب اروح لباباه . مشعارف اعمل ايه . يولع الكل المهم اهلي . انا لازم اقول لرقيه كل حاجه هي الوحيده اللي هتصدقني وانا هساعد مصطفي ان هو يخش جوه ويلحق مني . ايوة انا صح واولع برده المهم اهلي )

(بكلم رقيه )

انا : ازيك يا رقيه

رقيه : ازيك يحبيبي

انا : عامله ايه

رقيه : عامله ايه !! مالك يمحمود في ايه

انا : انا اللي خاطف مني يرقيه

رقيه : و**** غلط اللي انت بتعمله ده

انا : وعوزاني ابقي درجه تانيه يعني

رقيه : كلهم بيحبوك وبيقدروك وانت كده بتغدر بيهم

انا : فين ده . كل حاجه مصطفي مصطفي مصطفي .عمر حد قال محمود . سمعتي مينا قال محمود . عمرك سمعتي حد من الكليه قال نخلي محمود هو رئيس اتحاد الطلبه . بلاش دي . شوفتي اللمه اللي كانت مع مصطفي لما كان بيتخانق علشان رغد . مكنتش علشان رغد او حتي علشاني . لا علشانه هو

رقيه : يحبيبي انا معاك ومحبتهوش وحبيتك انت

انا : حبتيني امتي . لما اتعرفتي علي مصطفي وبقيتي صاحبته وفشلتنا . وانا اللي قولتله عاوز اتعرف بيكي هو اللي قربني منك . مش انتي . انتي روحتيله هو مش انا . انا اللي طلع عين اللي جابوا امي لما قولتلك بحبك مش انتي

رقيه : ( بتدمع ) يمحمود انا منكرش اني صادقت مصطفي علشان كنت معجبه بيه زي زي اي بنت . لكن قلبي راحلك انت اول مشوفتك . انت اللي كنت ديما ببقي قاعده وشيفاك انت . كان نفسي تيجي تتعرف عليا لحد فعلا اتعرفت عليا . كنت فرحانه اوي . وكان نفسي اسمع منك بحبك يرقيه فتالت يوم تعارف مع بعض . ومديتش لمصطفي اي اهتمام . وفالاخر تقولي كده

محمود : اسف يرقيه مكنتش اقصد

رقيه : مشمهم

محمود : انا كده كده هرتاح منه

رقيه : يحبيبي كده او كده صاحبك

محمود : انا هوريه مين محمود

رقيه : تيجي نتقابل بكره

محمود : ماشي يرقيه بعد الجامعه كده

رقيه : خلاص يحبيبي يلا سلام دلوقتي وفكر فاللي فدماغك ده

محمود : ماشي يرقيه

( دماغي وقفت ومشعارف اعمل ايه وضميري مأنبني . ازاي هاخد شرف مني . دي بريئه زي الاطفال بالظبط . وازاي هخون صاحب عمري اللي سره سري وسري سره . انا مشعارف اعمل ايه )

( ماشي علي الكورنيش لقيت بابا مصطفي بيكلمني )

انا : الو ازيك يعمو

عم جمال : انت فين

انا : انا علي الكورنيش يفندم ليه

عم جمال فين يعني

انا : بعد azur بشويه يعمو

عم جمال : جميل اوي استناني عندك انا جايلك اهو

انا : ( باستغراب ) قلقل

( فضلت واقف 3 دقايق كده ولقيت عم جمال جه )

عم جمال : تعالي بقا كده

محمود : في ايه يعمو ايه اللي حصل

عم جمال : انت يبن الكلب اللي خطفت مني

محمود : ( بإرتباك ) حضرتك بتتكلم عن ايه

عم جمال : انا هعرفك بتتكلم عن ايه ( ورزعه قلم يكسر فك الواحد )

محمود : ( دموع ملت عنيه ) و**** يعمو هحكيلك علي اللي حصل

عم جمال : هتحكي عندي فالمكتب مش هنا

محمود : ( بخوف مالي قلبه ) حاضر حاضر

( عمو جمال اخدني المكتب عنده فشغله وانا ميت من الخوف نييييييييييك ومقرر اني هصارحع بكل حاجه )

عم جمال : احكي بقا ولو كدبت انا هفشخك . سامع كويس

محمود : ( بخوف) حاضر ( وحكيتله اللي حصلي من طقطق لسلام عليكم)

عم جمال : مفيش حاجه تانيه

محمود : لا مفيش حاجه تانيه

عم جمال : جميل هتعمل كل اللي قالهولك

محمود : حضرتك بتهزر

عم جمال : وكمان يباشا اي كلمه هيقولهالك حتي لو قال انا رايح اشخ خراتقولهالي سامع

محمود : تحت امرك

عم جمال : حد يعرف بالموضوع ده غير دولت

محمود : رقيه يعمو

عم جمال : جميل . اتفضل امشي انت واحنا علي اتصال

محمود : تحت امرك يعمو

( كويس ان عمو عرف بالموضوع . لازم اقول حاجه لرقيه زمانها منهاره من العياط . لازم اهديها اقولها اي حاجه . اه مهو كده كده هشوفهابكره . ربنا يستر )


البييييييت

( داخل البيت لقيت ماما واقفالي )

ماما : جي ليه متأخر يمحمود بيه

انا : معلش يماما كنت مع صحابي واتاخرت

ماما : لسه مكلمه مصطفي وقالي انكم مشفتوش بعد من بعد المغرب

انا : ( بارتباك ) ممعلش يماما مكنتش مع مصطفي بالمعني افهمي بقا

ماما : طيب خش غير وكل علشان باين عليك جعان

انا : لا انا هنام يماما تصبحي عليخير

فريد : حبيبي عاوزاك فكلمتين

انا : بعدين يفريده انا تعبان وعاوز انام دلوقتي

فريده : خلاص ماشي

الكلييييييييييييييييه

( داخل الكليه وطلعت التله مع الشله )

انا : ايه يسطا مالك

مصطفي : يعم و**** شله بضان نييييييييك انا بضاني اتبخروا خلاص

انا : و**** عندك حق

مصطفي : اخبارك ايه مع مزتك

انا : و**** يسطا شكلي هفتحها

مصطفي : ليه بس

انا : كل شويه تقولي الفالنتين فاضل عليه اسبوعين هتجبلي ايه والبيض بقا يصحبي اللي بيلزق فالافخاد وانت فاهم بقا

مصطفي : هههههههههههههههههههة يسطا قولتلك قبل متعرف بنات افرض شخصيتك الاول

انا : مهو يكسمك فارض شخصيتي وكل حاجه بس بنت المتناكه دي بتحب الكلام ده وانت عارفني

مصطفي : تمام . يعم جبلها اللي نفسها فيه

انا : يبني بكره كده انا

مصطفي : يبني انتوا الاتنين بتحبوا بعض وهي اكيد نفسها فحاجه منك . وانت عارف ان ضهرها دلوقتي انت بعد مابوها مات **** يرحمه وانت عارف ان انت لو سيبتها هتقتل نفسها ومهما يكن برضوا . دي انت بتصرف عليها وهي واثقه فيك . جيبلها اللي نفسها فيه يبني البنت بريئه زي الاطفال وصعب تلاقي زيها

محمود : يعني انت شايف كده

انا : اه شايف كده ونص كمان

محمود : خلاص ماشي يسطا

( قاعدنا عالتله ساكتين شويه وبعد 10 دقايق ولقيت مصطفي بيتكلم فالتليفون قولت تكون رغد مين فقولت اساله )

انا : دي رغد صح

مصطفي : اه دي بنت المتناكه رغد

انا:مالها عاوزة منك ايه

مصطفي : بتقول ان في كلام وحش عليها بعد الخناقه اللي حصلت بيني وبينها علي جروب الكليه وكلام يامه كده ملوش عازة

انا : مهو فعلا عندها حق دولت مطلعين عين اللي جابوها

مصطفي : خلاص ابقي اشوف الكلام ده بعدين

انا : اوكي
( ولقينا جودي جت علينا وهزرت مع مصطفي هزارها البايخ بتاع كل مره )

جودي : انت يا استاز قالبه عليك الدنيامشلقياك

مصطفي : اقعدي يا جودي في ايه

جودي : اهم اسندني يبني ( وقعدت جنبي ) و**** مفيش بس الباشا وعدني انه هيخرج معايا النهارده ومطنش

مصطفي: مانت عارفه ان عندنا سيكشن كمان ساعه

جودي : يبقي تقولي انا في خره علي دماغك ومتسبنيش مرزيه جوة مبضونه علشان البيه مشفاضيلي

مصطفي : خلاص يبت لارزعك قلم اوقعلك صف سنانك فاهمه ولا لا (وبوش ايدي علي راسها )

جودي : هعديهالك يا سيد المعلمين

انا : هههههههههههههههههههاي

مصطفي : في ايه

انا : مفيش قولت اضحك عادي يعني

مصطفي :اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه بيضي لا لا عاوز اخلف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااه

جودي : هه هههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه ابو ام بضانك يا شيخ ايه مبترحمش

انا : عادي عادي

مصطفي : جودي

جودي : نعم

مصطفي : متيجي عاوزك فكلمتين ( وبغمزلها )

جودي : عاوز ايه

مصطفي : هو الراجل بيعوز ايه من البنت

جودي : الضرب

( وهما لما كانوا بيهزروا مع بعض . جت فبالي فكره .ليه مقولش لرقيه علي كل حاجه وهي تبلغهم فنفس فالوقت اللي اقولهولها وهي بقي تقولهم وانا هيسر لمصطفي انه ينقذ مني . )

( لقيت مصطفي جاي وبينفض هدومه )

انا : وقال افرض شخصيتك قال اهههههههههههههاي

مصطفي :كنا بنهزر يا خول

محمود : قولتلها ايه خليتها تجري

انا : وانت مال كسمك

محمود : خلصانه يا كسمك خلصانه

( سمعنا انا ومصطفي زعيق تحت فنزلنا انا وهو جري نشوف في ايه ولقينا رغد بتتخانق مع شباب كده باين عليهم فأولي )

مصطفي: في ايه يا شبح متروح تتشطر علي اللي قدك

المتحرش 1 : بس يالا علشان متشطرش عليك

مصطفي : (باستهزاء ) هههههههههههههاي شايف ياض يمحمود بيقول ايه

انا : ( باستهزاء انا كمان ) اه شايف ( ولسه بدخل اضرب)

مصطفي : المشكله ان عيال ولا متناكه جايه فارضي ( بالبوكس فوشه كسرتله مناخيرة فيها تقريبا ) وبتتكلم

( انا دخلت ف 2 منهم ونازل ضرب بلكاكيم والرجول فيهم ولقيت مينا زي الاهبل جي بيجري ونازل فوق واحد فيهم ضرب ومصطفي وقعت اللي بيتحرش ونازل علي وشه ضرب و2 من شلته بيضربوه وانا وانا نازل علي اللي معايا دج ولقيت واحد منهم ضربني بخشبه علي وشي ولقيت بقيت الشله نازلين عليهم ضرب ولقينا الامن جه لحقونا )

الامن : هاته كارينهاتكم

( طبعا الشله طلعت كارنيهاتها وهما زي الخرفان واقفين وشرحنا للامن اللي حصل )

الامن : خلاص اتفضلوا انتوا

( ومسكوا العيال طلعوا من تجارة ولاد المتنااااااااااكه ههههههههههههههه واخدوا هما الطريحه التمام )

( طبعا انا ومصطفي متعورين جامد فوشنا وقعدنا ولقينا رغد جايه عليا جري)

رغد : انت كويس فيك حاجه

مصطفي : اه الحمد لله

رغد : انت كويس يمحمود

انا : اه الحمد لله

رغد : شكرا يجماعه بجد للي عملتوه بس انا مضطرةامش

مصطفي : اتفضلي

(لقينا جودي جايه عليا جري )

جودي بقلق ودموع مغرق عنيها ) فيك حاجه قولي انت كويس

مصطفي : اهو**** كويس اهو ( وروحت قايم من علي الكرسي وعملت جري ثابت فالمكان ) اهو انا اسد في ايه

انا : وانا هنا وحيد مفيش دكر بط حتي سال عليا

(ضحكنا كلنا )

جودي : (راحت حضناني وبتعيط ) متعرفش كان هيحصلي ايه لو جرالك حاجه

مصطفي : جرا ايه يبت اجمدي شويه منا موجود

جودي : (تمالكت اعصابها وقعدت ) انا اسفه بس خفت عليك اوي

مصطفي : ليه بتحبيني

جودي : ( سكتت شويه وقالت ) انا لوقلتلك ان كلمه حب دي قليله باللي بحسه ناحيتك مشهتصدق بس اه بحبك

( انا ومصطفي طبعا انصدمنا .)

(مينا جه وقاطعنا )

مينا : السيكشن اجدعان فاضل 5 دقايق

(كلنا جرينا فنفس واحد لحد موصلنا السيكشن فالموعد المحدد)

( وخلصنا وقتنا فالكليه وسلمت عليهم واخدت انا رقيه وروحنا الكاافيه وقعدنا نتكام انا وهي )

الكاااااااااااااااافيه

رقيه : بص يمحمود انا مشهكدب عليك بس لو استمريت علي كده انا هنهي معاك

انا : يحبيبتي بصي . انا هشرحلك كل اللي حصل معايا وانتي احكمي بعد كده .

رقيه :سمعاك

انا : ( شرحتلها كل اللي حصل ) عرفتي بقا . كل اللي بيحصل ده غصب عني. انا مجرد ضحيه . ومتهدد بأهلي . ومفيش اي حد فالكون يكون اهم من اهلي

رقيه: يحبيبي متهربها

انا : واهلي يرقيه . يموتوا

رقيه : طب تعالي نفكر فحل

انا : الحل زي مهوقلك دلوقتي

رقيه : ايه .

انا : انا عاوزك تقولي لمصطفي ان انا اللي خاطف مني . وكل الهجص اللي قولتهولك قبل كده قوليه

رقيه : طب مقوله ان عمه هو السبب

انا : اياكي تغلطي الغلطه دي . انا كده كده ورقه محروقه فاللعبه دي

رقيه : يعني ايه يمحمود

انا : يعني انا خلاص كده كده خسرتكم .

رقيه : لا يمحمود في حل تاني غير ده

انا : هو ده الحل الوحيد الل قدامي دلوقتي

رقيه : انا بحبك بمحمود ومشعاوز اخسرك

انا : ( ماسك دموعي ) حبيبتيي انا مخسرتيش .انا كده كده راجع . ومشهخلي حد مننا خسران

رقيه : ( حضن ) بعشقك

انا : وانا يحبيبتي بعشقك

( عدت الايام وانا زي مخططت كلمت مصطفي ورغد وخوفتهم وخليت رقيه تقول لمصطفي كل اللي حصل علشان هي متخسرهوش ومصطفي جه ومينا ضربني ولحقوا مني . انا كده كده مكنتش هعمل حاجه لمني . )

مكان خطف مني
محمد الزيات : اضرب مصطفي بالنار يمحمود

انا : لا

مصطفي :انت بتقول لا علي ايه يمحمود

محمد الزيات : رجالتي تحت ببيت اهلك لو مخلصتش عليه هقتل اهلك

انا : (طلعت السلاح غصب ودموعي نزلت جامد وضربت مصطفي فجمبو . والزعيق علي ووقعت علي الارض علي ركبي ودموعي نازله جامد ومينا نزل عليا ضرب .وانا مسلوب الاراده و الشرطه طلعت واخدتني وروحنا قسم الشرطه )

القسم

محمد الزيات : مقتلتوش ليه

انا : ضربته بالنار عاوز ايه تاني

محمد الزيات : انا هوريك حاضر. واديها قرصه ودن علشان تتم شغلك بعد كده مظبوط

انا : هههههههههه . عادي مبقتش فارقه


( انا طبعا اخدت الطريحه التمام فالتخشيبه واتعرضت علي النيابه واخدت 15 يوم وتحول الورق للمحكمه العليا وجات عربيه ترحيلات ورايحين سجن العقرب . ووقفنا فنص الطريق واخدتني عربيه جيش وطلعنا علي الشمال ورجعنا اسكندرسه تاني وكنت متوقع ان اللي هيقابلني بابا مصطفي )

عم جمال : منور يمحمود بيه

انا : نورك يعمو

عم جمال : بص يسيدي . زي موعدتك . مشهيحصلك حاجه . ويسيدي هخليك تعلق الضبابير

انا : بجد يعمو

عم جمال : اه بجد . ( رزعه بالقلم ) علشان الطلقه اللي حطتها فابني

انا : غصب عني و****

عم جمال : منا عارف

انا : طب انا هعمل ايه دلوقتي

عم جمال : الورق والكرنيه دول بتوعك انت ومصاريف اندفعت وكل حاجه تمام

انا : مشفاهم حاجه

عم جمال : انت عندك طبي كمان يومين هتروح تظيط نفسك وتجهز نفسك للطبي هتخلصه وهتبقي رسميا طالب فالفنيه العسكريه

انا : بجد يعمو

عم جمال : اه يروح يعمو . هتاخد 3 سنين علي السريع كده وهتبقي ظابط

انا : شكرا بجد يعمو مشعارف اقول لحضرتك ايييييييييه

عمجمال : يلا جهز نفسك مفيش وقت

انا : اه . طيب الورق اللي متحول لدار القضاء ده يتعمل فيه ايه

عم جمال : متقلقش دي حاجه بتاعتي انا

انا : خلاص ماشي يعمو

COME BACK FLASH BACK
انا : يعني بابا هو اللي دخلك الكليه

محمود : بالظبط

انا : طيب وبالنسبه لجودي ؟؟؟؟؟؟؟

محمود : انا عرفت ان الزيات خطف جودي يوم وفاه باباك

انا : مممممممممممممم . تمام يلا ننام علشان يومنا بكره طوييييييييل

محمود : ماشي يسطا

( دخلت نمت شويه وصحيت علي الساعه 7 كده عملت نسكافيه وسندوتشين حلاوة بالقشطه ودخلت اخدت شاور سريع ولبست الزي العسكري وطلعت للمكتب فطرت ومسكت التقارير وبشوف الشغل اللي هيتعمل النهارده ورتبت اللي هقوله فالاجتماع وحضرت الجتماع وقولت اللي هيتعمل واللي هيتنفذ والحشبكنات بتاعه الجيش . ومليت طلب بنقلي للشماليه العسكريه . وترك مسؤولياتي فالاداريه والتركيز للمشروعات فالشماليه فمحمد نجيب وبالطبع العلمين الجديده . انا وفريقي بالهيئه الهندسيه العسكرييه . ووديت الطلب لقائد المنطقه المركزيه . ونزلت اخلص شغلي فالاداريه ولما خلص كلمت عبد الحميد انه يشتغل شغلي فاسكندريه لان انا مشهعرف اجي . ووافق . وروحت مكلم عمي)

الاداريييييييييييييه

انا : عم محمد و**** ليك وحشه

عم محمد الزيات : وانت و**** يمصطفي, ها فكرت

انا : اه وعاوز اشتغل معاك

الزيات : عين العقل

انا : اشوفك بقا فين

الزيات : عارف فلتي فالتجمع

انا : اه جميل اوي انا جايلك تؤمر

الزيات : تعالي والامانه معايا هنا اهيه

انا : ( بتحدي ) جايلك انت تؤمر

( خلصت مكالمتي مع الزيات وكلمت إبارم)

انا : اظنك كنت مراقب المكالمه

إبرام : عيب عليك ودي حاجه هتروح مني

انا : جميل . هتعمل اللي اتفقنا عليه ماشي

إبرام : ماشي يسطا زي متفقنا

انا : حبيبي........................

يا تري ايه اللي هيحصل ؟ وانا ناوي علي ايه ؟

ده كله هنعرفه فالاجزاء الجايه

انا من اشد الناس المعجبين بالنقض

منتظر تعليقاتكم . فهي اللي بتشجعني علي الاس
تمرار




تاااااااااااااااااااااااااااااااابع وني

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 04-12-2019 في 03:44 AM.
قديم 01-13-2019, 04:37 PM
قديم 01-13-2019, 04:37 PM
الصورة الرمزية لـ جاسر221
عضويــه ذهــبيه
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلب حبيبى
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,929

عضويــه ذهــبيه

الصورة الرمزية لـ جاسر221

الإقامة : فى قلب حبيبى
المشاركات : 1,929
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
جاسر221 متصل الآن

افتراضي رد : المدينه CITY

حلوة يا نجم كمل فيها شد للاحداث
__________________
[IMG][/IMG]
#طبيعي تشوف سفينة? ف الميه??
#بس خطر آنك تشوف ميه?? ف السفينة?
#عشآن كده خلي قلبك? ف الدنيآ??
#متخليش الدنيآ?? ف قلبك
#يارب_نفهم_بقي?
قديم 01-13-2019, 04:53 PM
قديم 01-13-2019, 04:53 PM
الصورة الرمزية لـ Noureddine1999
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : Morocco and UK
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 140

نسوانجي مميز

الصورة الرمزية لـ Noureddine1999

الإقامة : Morocco and UK
المشاركات : 140
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Noureddine1999 غير متصل

افتراضي رد : المدينه CITY

اسلوب جميل في السرد , ننتظر البقية لا تطل غيابك
قديم 01-13-2019, 05:09 PM
قديم 01-13-2019, 05:09 PM
الصورة الرمزية لـ V I C T O R
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : A R E
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 128

نسوانجي مميز

الصورة الرمزية لـ V I C T O R

الإقامة : A R E
المشاركات : 128
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
V I C T O R غير متصل

افتراضي رد : المدينه CITY

اكيد ان شاء **** هكةن فحسن ظن الجميع
قديم 01-13-2019, 05:18 PM
قديم 01-13-2019, 05:18 PM
الصورة الرمزية لـ takhtakh2
مستشار نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : أمير مملكة العاشقين
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 5,161

مستشار نسوانجي

الصورة الرمزية لـ takhtakh2

الإقامة : أمير مملكة العاشقين
المشاركات : 5,161
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
takhtakh2 متصل الآن

Thumbs up رد : المدينه CITY

=القصه جميله
= لكن فيها عيوب لغويه
= يرجى ملاحظة انك عندما تتحدث مع اختك او امك ان تتحدث معهم يلغة التأنيث
= يعنى انت كاتب ( انت ) وهى المفترض اصلا ان تكون ( انتى )
= يجب كتابة القصه كامله على برنامج ورد وبعد التدقيق الاملائي يتم مراجعتها قبل ان يتم نقلها على صفحة المنتدى
= تقبل نقدى اللازع لانه فى مصلحتك كا كاتب ومصلحة القصه ومصلحة القارىء حتى لا يتم فصلان القارىء عن متابعة الاحداث والاندماج فيها .
= عمل جيد لمبتدأ فى القصص على صفحات المنتدى


= تحياتى
__________________
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة عشق لا ينتهي حتى الجزء السابع 15/2/2019 sahar mansour قصص السحاق المثيرة 79 اليوم 03:18 AM
متسلسلة سلاح مرات خالى الفتاك .. حتى الجزء ( 26 ) .. الجزء 22 و ما بعده في الصفحه الثانيه 01/4/2019 mody hany قصص سكس المحارم 846 أمس 09:50 AM
متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجته .. حتى الجزء (25) 16/2/2019 .. الجزء 18 و ما بعده الصفحه 2 خالد المسيرى قصص سكس المحارم 2783 04-17-2019 09:47 PM
متسلسلة قصة حبي خالد حتى الجزء ( 13 ) 5/2/2019 ramy.khaled قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 60 04-01-2019 05:50 AM
متسلسلة قصه بدايتي حتى الجزء ( 2 ) 1/2/2019 Ell3aby قصص سكس عربي 27 03-11-2019 02:09 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
المدينه, city, mc
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 05:11 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سكس انا واختي المطلقة لما قالت لي تعال اعمل لي مساجنسوانجي صور مدبلجه فيلاماقصص سكس محارم نسونجي انا ومينا وأمه واختة وزوجته كاملهقصه سكس انا وزملتي بعد الكليهصورة هندملكة سكسزوجتي وحبها المجنون للجنسقصص سكس زوجتي والرجالقصص جوز اختي وعمايلهمنتديات نسوانجي دطقصة فيلاما المصورة و المدبلجة بالعربية الجزء 63اتناكي يالبوهمصرية بتصور كسها لعشيقها عالكامسالب سوفت اسكندريةقصص سكس جوزي والتحررقصص سكس زوجتي والرجال الجزء 16قصة تحول أمي من ست محترمة لست شهوانية الجزاء الخامسقصص سكس السادية كلب اسكندريةقصص جنس ابنتي في السفر نسوانجيقصص سكس فيلاما الجزء الاولالقحبة بعبصتنيغيرة متواصل لحد مايجيبهم في كس تش| افلام xxxقصص سكس حبيبي اه اه اه ايييييي حاااار اممممممقصص سكس الست عشقت خطيب بنتهاقصه امي هتعملي بالسويت نسوانجيسكس مع صديقي عتوصورجسم طالبه سكسقصتي مع الكوافيرة اسليهانقصص نيك سحاق اسمها امل وناهدقصص نيك الهندسه هي الاساس متسلسلة هريح كسك بصباعىصور اشلين بروك سكس سحاقنيكت زميلي في الجامعه هووامه متسلسلهافلام نيك مشاهدة مباشرة نايمه أمه نائمة أمي عشانكسلاح مرات خالي الفتاك 23طرق نيك الطيز بالصورة مع الشرح قصه نيك في المحل نسوانجيخالد يوسف www neakarab.m.comنسوانجي صؤر صيديﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺮﺍﺑﻊ - 28 ﺻﻮﺭﺓ ﻳﺤﺮﻛﻮﺍ ﺷﻬﻮﺗﻜﻢ ﺍﻟﻠﺬﻳﺬﺓقصص نيك شرموطه هايجه عايزه تتناك من اي حد اتناكى يالبوه ياشرموطهحصرى لمنتدى نسوانجى البوب خالد المسيري) قصص سكس محارم الام المعرصه القواده وابنها المتناكحكايات من مدرستنا3نسوانجي صور الاميرة المحاربة قصص نسوإنجي إجزإءمنتديات نسوانجي مواضيع تحتوي الدالة blwjoعشقت خطيب بنتي فجعلني شرموطةمحارم براحه هتكسري زبيقصص سكس المحللانفراد شرموطه لبنانيه جسمها ابيض وطيز ميلف بتروح لعشيقها الشقه وتهيجه وتتبعيص فى طيزها وتتناك قصص نيك محارم موقع نسوانجي سلاح مرات خالي الفتاكقصص جنسية امراة تعشق الفضيلة جزء 17 متسلسله قصص محارم بيتناقصص اناوميناوامه ومتسلسلة سلاح مرات خالي الفتاك حتي الجزء الاخيرقصص سكس زوجتي والرجالقصة أخ ينيك أخته سامحته أمههنتاي غير محجوب العائلة الفاسقةقصص نسوانجي رجال مصريةقصص جنس بنتي والسفر معي نسوانجينكات ناكنيxnxxفلم كامل30دقيقهقصة أم تسهر سهره سكس علي إبنها نسوانجي01006113484نيك هنتاي في عقبهاقصص نسوانجي بمحل إلبسة نسائيةنيكني خالو انا مرتك ومنيوكتكقصة نيك يوميات عائلةصديقي ٢مينا وامة واختة متسلسلةمنتدى نسوانجىهكذا ريحني بزبكمنتديات نسونجي البوم صور الشرموطه قصص تبادل زوجات نسوانجيقصص نيك محارم احححح احووو اااااه وااااايقصه سكس شفتها بتتناك فنكتها قصص سكسعانقني فاثارني محارم اخت مرتيصور ولاد متناكةف طيزها