منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 05-08-2017, 10:58 PM
قديم 05-08-2017, 10:58 PM
نسوانجي جديد
الجنس : سحاقية
مشاركات : 11

نسوانجي جديد

المشاركات : 11
الجنس : سحاقية
Mona saad6 غير متصل

افتراضي حكايتى .. حتى الجزء (4) 22/04/2018

اولا اعرفكم بنفسي
أنا سوسو
عمري ٣٨ سنة من محافظة الشرقية بمصر
متزوجة و عندى ٣بنات
لدى ٣اخوات بنات
ساحكي لكم بالبداية حكايتى
بداية معرفتى بالجنس عندما كان عمرى ١٤ سنة و ذلك عن طريق والدتى
( و كان عمرها ٣٢ سنة وقتها )
و التى ساحكي لكم حكايتها بقصة اخري
فى ذلك اليوم كنت مريضة و لم اذهب الى المدرسه
و بعد نزول والدى الى العمل
دق جرس الباب و كانت تلبس جلبية بيتى بكم و ايشارب
و فتحت والدتى و كان الطارق جارنا عمو جورج
( و هو راجل اربعينى بس ضخم جدا و متزوج و ليس لديه اولاد )
و دار بينه و بين و التى الحوار التالى
جورج : ازيك يا ام سوسو
والدتى : اهلا يا ابو مينا
جورج : إيه ابو مينا دى فين يا دكرى
والدتى : اصل سوسو تعبانه و نايمة جوة
جورج : اه عشان كدة لابسة يا مرة
والدتى : معلش مش هينفع النهاردة
جورج : كس امك على كس امها اتصرفى يا متناكة
والدتى : اعمل ايه طيب
جورج : تعالى نطلع الدور اللى فوق اللى لسه بيتبنى
والدتى : بلاش احسن حد يشوفنا خليها يوم تانى
جورج : كس امك هو زبرى ما وحشكيش يا لبوة
المرة اللى فاتت كانت عليكى الدورة و المرة دى بنت الوسخة جوة
خلاص براحتك ابقى شوفى حد تانى ينكيك لما تبقى شرقانة
والدتى : معلش غصب عنى
جورج : خلاص براحتك شكلك نسيتى ممكن توصل لجوزك إيه
ولا لاقتى زوبر جديد يفشخك
عموما براحتك انا هاطلع ١٠ دقايق فوق ز بعدين ما تزعليش منى
والدتى : معلش بس اعمل ايه و بعدين ما انت لسه نايك ام هند جارتنا امبارح بالليل
اتهد شوية يا راجل
جورج : هى لحقت قالتلك بنت المنيوكة مرة نار
انا قلت اللى عندى
والدتى ( يدلع ) : و حياتي عندك يا جورج بلاش النهارده
جورج : انا طالع و هما ١٠ دقايق
و سابها و طلع
دخلت والدتى و أغلقت الباب
و دخلت عليا و كانت غرفتى جوار الباب و نادت عليا و لم ارد و تصنعت النوم
فخرجت و دخلت غرفتها و دقايق و خرجت و فتحت باب الشقة و خرجت
نكمل بالجزء الثاني لو اعجبتكم





الجزء الثاني
أولا آسفة على التاخير لانى أول مرة اكتب شيئ و لا اعرف ماذا​أفعل
ثانيا خالص الشكر والتقدير لكل من رد سواء بالايجاب أو السلب
نكمل القصة
بعد ما امى و هى شوشو دخلت غرفتها و غابت خمس دقائق و خرجت نادت عليا
و لم ارد عليها و عملت نفسي نائمة
خرجت و طلعت للدور العلوي و الذي هو تحت البناء
و البيت الذي تسكن به ملك عم جورج
صعدت بعدها بهدوء
و بحثت عنها و جدتها واقفة مع جورج فى غرفة بعيدة
تسللت بهدوء
و سمعت الحوار التالي
جورج : انا قلت انك مش تتأخري يا متناكة كسك هيخليكى تيجى
شوشو: هو أنا أقدر أتأخر عليك و انا عارفه أنت ممكن تعمل ايه فيا
جورج: يعني خوفك بس اللى جابك
شوشو : لا بس بردو ماقدرش أتأخر عليك احسن تفضحنى
جورج: ما انا بعد ما تابعت الرجالة اللى بتجيلك يا كس امك و شوفتك و انتى بتتناكى من هنا
و مفشوخة كان لازم افشخك انا كمان بس زوبري عجبك و كيفك و لا إيه
شوشو: طبعاً و انا ما عنتش اقدر استغنى عنه يا دكرى
بس يلا احس البت تصحي
جورج : كس امها ما تنديها تتفرج عليكى و تشوف امها و هى بتتناك
شوشو: بلاش كده يلا بقى
جورج: أنا اللى اقول إيه اللى يحصل يا بنت الزانية انت عارفه أنت إيه عندى
ولا نسيتى يا بنت المنيوكة
شوشو بخوف أيوة خدامتك و كلبتك و متناكتك
كانت لسه واقفه و هو راح قعد على الارض و قالها يلا يا كلبه ورينى الكلبه هتعمل ايه
راحت قلعة العباية اللى هى لبساها و كان تحتها قميص نوم ازرق قصير و عريان خالص
و نزلت على أيدها و رجلها زى الكلبه وراحت عنده وهو طلع زبه و هى بدأت تمص
مش شعرها و شدها جامد و قالها مصي حلو يا يا كلبه
رفعت و شها راح ضاربها بالقلم حسيت انها اتبسطت و هاجت نزلت كمان مص
و بدأت تمص بمتعه و هو عمال يشتم فيها و واضح انها بتحب الشتيمة و الضرب
و بعدين قالها يلا العبي فى كسك
قالتله مش هتاحس كسي قالها الكلبه تعمل ايه و تف فى وشها
مسحت اللى وشها و لحسته و قالتله تسمع كلام سيدها
و نامت على شعرها و قلعة ملط و فسخت رجليها و بدأت تلعب فى كسها
و هى نايمة فى التراب و تقوله يلا نيكنى بقى يا سيدي
قالها يلا مرمغى جسمك فى التراب يا منيوكة
و بعدين فجأة سمعت صوت حد طالع بس بالراحة
استخبيت ورا كوم من الطوب
و لاقيت رامي ابن جورج طالع بالراحة و وقف فى جنب تانى و كويس ما شافنيش
و قعد يتفرج هو كمان
ببص لقيت شوشو نايمة زى الكلبه على أيدها و رجليها و جورج جه من وراها
و بدأ يدخل زبه اللى كان كبير فى كسها و هى تقوله كمان يا سيدي نيكنى
افشخنى فرتك كسر بزبرك
و هو يقولها انتى إيه يا مرة
و هى تقوله متناكة ااااااااااةةةةةةةةة
لبوة اححححححححح
زانية اوووووو
كمان يا سيدي
و هو يرزع فى كسها و صوت جسمهم جامد
قالها مين اللى كانوا بينكوكى يا بنت الوسخة
تقوله زميلي فى الشغل و ابن اختى و جوز اختى
نيكنى كمان قوى بقى
و مين كمان عايز يتناك زيك من عيلتك
تقول أنا و اخواتى و امى ومرات اخويا كلهم متناكين و زواني و هاجيبهم كلهم ليك تفشخهم
اةةةةةةةةةةةةةةةة
اححححححححح اوووووو و كمان و هو عمال ينيك فيها
ببص لقيت رامي مطلع زبه و كان أكبر من أيوة و عمال يدعم فيه
كنت انا خلاص مش قادرة و أول مرة المس كسي و فى ثانيه حسيت بحاجة بتنزل منى
و لاقيت جورج قال لامى يلا يا كلبه افتحي بقكك و هى قعدت على ركبها
و هو وقف و مسك زبره و بدأ يدعكه و هى فاتحه بقها و بدأ ينزل لبنه فى بقها و على وشها و هى تلمه
و تلحسه و هى بتدعك كسها بايدها التانيه
و لاقيت رامى كمان بينزل لبنه
و قام نزل بالراحة
لسه هاقوم انا كمان سمعت جورج بيقولها مصى حلو يا شرموطة
قلت يمكن لسه هيعملوا حاجة
قعدت تمص زبره لحد ما نضفته و بعدها قالها افتحى بقكك يلا
ببص لاقيته بيتبول عليها و فى بقها و على جسمها و هى بتدعك جسمها و مبسوطه
خلص و قالها مبسوطه يا كلبه
قالت اوى يا سيدي انا خدامتك فى اي وقت
قالها بعد بكرة عندك فى الشقة
قالت حاضر
قالها يلا قومى
قمت بسرعة
و نزلت عملت نايمة
و هى نزلت بعد قليل لابسه العباية على اللحم و وشها و شعرها كله طين
دخلت بصت عليا بالراحة و دخلت عالحمام على طول
دى كانت أول مرة فى حياتى اعرف الجنس
و هاحكليلكم حكايه امى شوشو الزانية بالتفصيل بعد كدة لانى عرفتها بالكامل بعدين
لانها طويلة جدا
لكن حكايتى انا قصيرة
و الحلقة الجاية بداية حياتى الجنسية
لو عجبتكم اكمل
و اعذروني على الأسلوب
موااااااااة


أولا اسفة جدآ على التأخير
الجزء الثالث
بدأت بعد كدة أتابع امى و هى تفعل ما تفعله و باقي حكايات امى هاسيبها تحكيها هى
دى حكايتى أنا
اكملت الثانويه و دخلت الجامعه
طوال تلك الفترة تعلمت الكثير و الكثير من متابعة امى
و فى السنة الأخيرة من الجامعة تقدم شاب لخطبتى
كان أكبر منى بأربع سنوات
و يعمل مدرسا
و تمت الخطوبة فى نصف العام
على أن يتم الزفاف بعد نهاية العام
و كنت لا أعرف خطيبي نهائيا
هو كان من بلد ابويا و طيب زيادة عن اللزوم و مالوش تجارب كل همه الشغل الدراسة
و بعد الخطوبة بدأنا التعارف و كان ياتى الي كل أسبوع مرة يوم الخميس و يجلس معى لمدة ساعتين
و كان مؤدب جدا و لم يحاول طوال الخطوبة أن يلمسنى أو يضايقنى
و تم شراء شقه لينا بعمارة مجاورة لبيت امى
و بعد نهاية العام تم الزفاف
و هنا تبدأ الحكاية
حتى قبل الفرح امى على الرغم من ما تفعله لم تكلمنى عن أي شيء عن الزواج
كل ما حدث انها قبل الفرح بيوم قالتلي عارفه هتعملي إيه
قلت لها في إيه
قالت عشان الفرح
قلت لها لا
قالت خلاص بالليل هاقولك
توقعت انها ستتكلم معى و لكن كل ماحدث هو أنها جاءتنى بالليل ومعناها الحلاوة و قالت يلا عشان اشيلك الشعر
و بس
و بدأت بنتف الشعر من جسدى و هى مكسوفه جدا
و انا اتذكر ما كانت تفعل و اتعجب
المهم
تانى يوم بعد الفرح
روحنا الشقة انا و جوزى
و كنت مكسوفه مووووت
و هو كمان كان واضح أنه ما يعرفش حاجه خالص
المهم دخلنا و انا مستنيه اللى هيحصل بقى و كنت بتكلم بيه و أنا باتفرج على امى
دخل عليا و باسنى من رأسي
و قالي غيري براحتك
دخلت غيرت هدوم الفرح
و لبست قميص نوم شفاف أبيض قصير و روب
بس
و خرجت هو دخل غير
و بعدين دخلت أوضة النوم
جه جنبى و باسنى من خدى و قالي يلا
سكت راح منيمنى على صخرة و بدأ يبوس فيا و انا مش حاسه باى متعة
و فجأة فتح الروب
و نزل بنطلون البيجامة
و طلع زبه
و بدأ يدخله في كسي بدون مقدمات
و انا باعيط و ساكته مش هو دة اللى كنت باحلم بيه
كنت باحلم ياللى هيمتعنى
طلع ولا حاجة
و فجأة دخله جامد و نزل الدم اخد قماشه و مسح كسي بيها
قالي خلاص الف مبروك بكرة نكمل
تصبحى على خير
نمت و انا منهارة و كرهت حياتي
هو دة الحلم
هو دة الجواز
هو دة النيك
و ما قدرتش اتكلم و الا هابقى مش محترمه
المهم تانى يوم جه الناس تبارك
و هو طلع القماشة لأمه و قالى وريها لامك
و بعد الناس ما مشيت قلت خلاص هو كان امبارح و خلاص
و لكن كنت باحلم
جه قالي يلا
قلت اندلع عليه
قلت يلا إيه
قال يلا بلاش دلع
دخلنا قالي القلعة
باعت طلع زبة و برضه بدأ يدخله في كسي بدون مقدمات
لحد ما دخل و بدأ ينييك فيا لحد ما نزل و ستبنى
قمت دخلت الحمام و بعد شويه اتعشينا و لقيه بيقولى يلا
استغربت دخلنا الاوضة قالى اقلعى
باعت نفس اللي حصل حصل تانى
و سابنى و نام
استمرينا على كدة شهرين لحد ما زهقت وكرهت حياتي و نفسي
فى الشهر التالت كنت حامل و الدراسة هتبدا
لقيته راجع و بيقولى حاله عقد عمل مدرس فى الخليج
صراحه كنت مبسوطه أنه هيبعد عنى
و فعلا سافر




ارتحت
و كنت مبسوطه من العيشه لوحدى فى الشقة اخدت راحتى عالاخر
بدأت اتفرج على افلام سكس كنت أحدها من صاحباتى المتجاوزين
و بدأت اتكلم معاهم فى الجنس
و طول النهار و الليل عريانة و بدأت ألعب فى نفسي
و فى الشهر الخامس من الحمل اختى اللى بعدى اتخطبت
لواحد ظابط جيش بس كان غير جوزى خالص
مدردح و بيعرف يتكلم و يعاكس و كدة
صراحه كنت باغير منها
و كان جاهز للجواز على طول
و فعلا اشتروا الشقة اللى قصاد شقتى و بدأوا يجهزوا فيها
و طوال الوقت كانوا عندى عشان احنا جيران و هو على طول ضحك و تهريج و يعاكس امى
وقبل الجواز بشهر و كنت فى الشهر السابع من حملة
كنت واقفة فى البلكونه و شفت امى و خطيب اختى داخلين العمارة
قلت طالعين عندى
دخلت البس و استنيت يجوا محدش جه فتحت الباب لقيت شقة اختى مقفولة
استغربت
قلت يمكن كانوا بيشوفوا حاجه فى الشقة و مسئول
دخلت غيرت هدومى و لبست قميص و روب وخرجت قعدت فى البلكونه و بعد ساعة لقتهم خارجين من العمارة





اكملكم الجزء الجاى لو تحبوا أكمل
قولوا رايكم بصراحه يهمني اعرف

الجزء الرابع بداية الشرمطة
وقفنا فى الجزء اللي فات لما امى و خطيب أختى دخلوا العمارة و خرجوا من غير ما يعدوا عليا

قلت عادى يمكن كانوا بيعملوا حاجه فى الشقة
بس دول قعدوا حوالي نص ساعه
و خلاص سكت
بعدها بكام يوم لقيت امى جايه ليا البيت عندي
و قالت عايزاكى فى موضوع
قعدت اسمع
لقيتها مش عارفه تتكلم و متلخبطة
قولت ليها في ايه
قالت اسمعينى للآخر و بعدين اتكلمى
قلت حاضر
قالت خطيب اختك نام معاها و فتحها
انصدمت و ماعرفتش ارد
قالت رجعت من الشغل بدري فى يوم لقيته نايم معاها
و لسه هاتكلم
قالي بصى يا شرموطة بنتك خلاص اتناكت و لو اتكلمتى
هاسيبها و افضحها و انا عرفت انك بتتناكى و شرموطة كبيرة
فاخرسي خالص لحد ما اخلص و اخرج ليكى
ما قدرتش افتح بقى و خرجت
خلص وخرج قالي انتى كدة تمام و بنتك تمام و هنكمل الجواز
بس عايزك فى موضوع بينى و بينك
هاكلمك فى التليفون
بعدها بنص ساعه اتصل و رديت عليه
قالي ما تزعليش و قالي انة هيجى تانى يوم الصبح لما اكون لوحدى
و قفل فضلت طول الليل افكر
الساعة تسعة الصبح جه
بعد ما كل اللى فى البيت خرجوا
بعد و قالي أنا عارف انى غلطت مع بنتك بس هاكمل الجواز
بس ليا شرط
قولت ايه الشرط
قال إنه ينيكنى و ينييكك
كان هيغمى عليا
و هى كملت
قالت له ازاى
قالها دة شرطه
قالت له بس تكتب كتاب البت الاول
وافق و فعلا كتب كتابه
و أنا خليته ينيكنى اكتر من مرة
بس هو دلوقتي عايز ينييكك
أنا ما عرفتش ارد
و قلت ليها مستحيل
قالت هى مرة و لو ما اتبسطش منك مش هتتكرر
بس لازم لأنه ناوى يفضحنا
قلت ليها يعنى يوم ما كنتم هنا و ما عتدوش عليا كان .......
ردت اة كان بينيكنى
و قالت مفيش مفر
هنتفضح كلنا و جوزك هيطلقكك
قلت ليها اة بس...
قالت مفيش بس
هى مرة و جربي
سكت
قالت خلاص هو جاي كمان ساعة
انتى ما توريهوش انك مبسوطه و مضايقة و هو هيزهق و مش هتتكرر
قلت ليها بس هى مرة واحدة بس و مش هيشوف وشى أنا هانام له و اقلع و خلاص
و هو يعمل اللي يعمله
و كنت ساعتها من اللى سمعته كسي غرقان
و قلت ليها و انتى هتبقى فين
قالت جنبك هو عايزنا سوا
اتخرست فعلا من جرئتها
قالت يلا نجهز
قلت هنعمل ايه
قالت نقلع و كدة و قامت قلعت العباية
و كانت لابسة تحتها قميص نوم شفاف بس
قلت إيه دة
قالت خلاص بقى مفيش حاجه اخبيها عنك
و هابقى احكيلك كل حاجه بعدين
دخلت غسلت كسي من اللى فيه
و دخلت غرفه النوم
و قلعت ملط و نمت على السرير و جبت ايشارب حطيته على وشي
و اتغطيت بالولاية
مش عارفه ايه اللى هيحصل
جرس الباب ضرب
خرجت تفتح له زى ما هى الشرموطة
و اتكلمت معاه و فهمته أنى موافقة بس من غير ما اشوفه ولا يشوف وشي
و دخلوا
و جه رفع الملاية و قعد يحسس على جسمي و أنا مش قادره و ماسكه نفسي بالعافيه
و بدأ يمص بزاز و يلمس بطنى المنفوخة كنت فى الشهر السادس
و أنا خلاص كسي بقى غرقان عالاخر
و قالى اتكلمى
ما ردتش
قال لامى مش هينفع كدة
قالت له هاعمل ايه
قالها أنا هاخليها تنطق و تصوت و تطلب تتناك
تعالي مصى زبري يا متناكة
امى بدأت تمص زبرة وهو بيقولها
كمان يا لبوة يا شرموطة يا زانية يا منيوكة
و هى تقوله متناكتك و كلبتك و خدامتك
و أنا خلاص ماعنتش قادرة حاسة بنار فى كسي
قالها يلا افتحي كس اللبوة بنت و دخلى زبري فيه
ساعتها انتفضت و كسي نزل
امى فتحت كسي بايدها و مسكت زبرة و بدأت تدخله
زبره كان باين أنه كبير من اول بدأ يدخل كسي
ساعتها كسى نزل تانى
بدأت يدخله و قالها مصى بزازها يا وسخة
جت تمص بزاز و هو بيدخل زبه فيا
دخل نصه حسيت انى اتفشخت اتنين
نطقت
و قلت كمان اوى افخشنى نيكنى
راح شادد الايشارب و قال أيوة كدة
صوتت اوى
و قلت نيكنى كمان قطع كسي
أنا متناكة بنت متناكة
و شديت امى و قلت ليها مصي بزازى كمان يا منيوكة
مش عارفه أنا عملت كدة ازاى
بس الشهوة كانت مغيبانى
لقيت امى بتقطع بزازى و هو رشق زبه فيا جامد و قعد ينيك فيا و بعدها خلانى اقعد على أيدى و رحلة
و دخله فى كسي من ورا
و بيقول لامى هى دى اللى مش هترضى تتناك
دى شرموطة زيك و اكتر
ناكنى و نزل فيا ٣ مرات و بعدها قام و نزل
و امى قالت لي قابلي بقى كل يوم هيجي ليكي ينيك
مش قلت ليكى ما تمتعيهوش
قلت هو بمزاج
قالت خلاص و قامت لبست و روحت
اكملكم بعدين

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 04-23-2018 في 06:08 AM.
قديم 05-08-2017, 11:10 PM
قديم 05-08-2017, 11:10 PM
الصورة الرمزية لـ King of Heart
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين شفرات الكس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 319

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ King of Heart

الإقامة : بين شفرات الكس
المشاركات : 319
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
King of Heart غير متصل

افتراضي رد : حكايتى

حوالى تطولى الجزء شوية و يكون فى احداث اكتر من كده
بداية موفقة
__________________
انا شاب اعشق الانثى فوق ال 30 و ذلك لانها باختصار هى المتعة الحقيقية
ابحث عن انثى تبحث عن المتعة و الحنان و تعبانة من كتر الحرمان
ممنوع السوالب لو سمحتم
قديم 05-08-2017, 11:20 PM
قديم 05-08-2017, 11:20 PM
نسوانجي نشيط
الجنس : أنثي
الإقامه : مصر
مشاركات : 50

نسوانجي نشيط

الإقامة : مصر
المشاركات : 50
الجنس : أنثي
remo5050 غير متصل

افتراضي رد : حكايتى

كسي بدا يتعب ايه حدوته جامده دي
قديم 05-08-2017, 11:36 PM
قديم 05-08-2017, 11:36 PM
الصورة الرمزية لـ King of Heart
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين شفرات الكس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 319

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ King of Heart

الإقامة : بين شفرات الكس
المشاركات : 319
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
King of Heart غير متصل

افتراضي رد : حكايتى

اقتباس:
الكاتب : remo5050 عرض المشاركة
كسي بدا يتعب ايه حدوته جامده دي

ما تكلمينى ياهو و نتفق يا فرسة
__________________
انا شاب اعشق الانثى فوق ال 30 و ذلك لانها باختصار هى المتعة الحقيقية
ابحث عن انثى تبحث عن المتعة و الحنان و تعبانة من كتر الحرمان
ممنوع السوالب لو سمحتم
قديم 05-09-2017, 12:24 AM
قديم 05-09-2017, 12:24 AM
الصورة الرمزية لـ THE LEGEND
Kneel & Call me BIG Daddy
الجنس : ذكر
الإقامه : UK
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12,495

Kneel & Call me BIG Daddy

الصورة الرمزية لـ THE LEGEND

الإقامة : UK
المشاركات : 12,495
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
THE LEGEND غير متصل

افتراضي رد : حكايتى

بدايه موفقه مني
رجاء لا تنسي وضع الاجزاء التاليه بالموضوع هنا عبر ردود متتاليه هنا ليتسني لكي جمعها ودمجها لكي
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
حكايتى سوسن ليسبو قصص السحاق المثيرة 8 11-15-2017 01:21 AM
حكايتى مع شهد بياع كلوتات حريمى قصص سكس عربي 6 09-06-2016 04:54 AM
حكايتي أميرة فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه 12 05-07-2015 09:34 AM
حكايتى Mit المواضيع المخالفه والغير مطابقه 2 02-07-2013 07:08 PM
حكايتى سوسن ليسبو فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه 5 02-03-2013 07:10 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
حكايتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:48 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


نيك فلاحة في الغيطقصص نيك مريم وعامل البنزينقصص سكس ياسلام ياخويا محارمسكس.سودالدنيقصص بعبصتني علي طيزي واستعبدتنيقصص سكس خطيبتي منىقصة سكس نوسة متسلسلةالتالي: البرنسيسة وعامل الاطارات (قصص سكس عربى منتهى اللذة بضمان نهر العطش)! قصص سكس عربيصور ألبوم نهى نسوانجىقصص سكس محارم مثيره وغناجهThe Sexorcist مترجم كاملمتسلسلة سلاح مرات خالي كاملةصور ساديات تعذيب رجالﺍﺧﺘﻲ ﻣﺘﺠﻮﺯﺓ ﻟﻜﻦ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ قصص جنس جبهم سخنينقصص نسوانجي مع أختينقصص سكس اول مره ف حياتي اتنكتعجبك الزبر يامتناكهقصة جعلوني عاهره الجزء 29قصص سكس مع بنت خالته من نسوانجي مواضيع تحتوي الدالهمنبديات نسوانجي قسم المثليه والشيميلقصه امي هتعملي بالسويت نسوانجيقصص سكس الخاله سلوى وفارسصورالجزء الاول للشرموطه مدام هالهسكس اح اه اي بنات عمي مطلقه فايزء نسوانجياxhmasterقصص سكس حريم قحبه تحب الفشخ والشتيمه نسوانجيصورزيزي المتناكه وكسهصورسكس اجنبي منتديات نسنواجي بورن ستارسكس محارمه قصص مصوره مع الأم الحاضنه كل الأجزاءقصص سكس مصوره فيلاما اصفحه 35نسوانجى10قصص نيك حسامكوميكسات نسونجىقصة سكس سماهر متسلسلةقصة سكس حبيبي جبلي ضهري وناكنيقصص سكس امي السكرتيره متسلسلهقصص سكس لينا من حديقة المنشيةفيلم سكس حملت واتفضحتقصص سكس امي المحترمهمراتي خلتني دلدول سكس قصصقصص سحاق اقدام مع صديقتيقصتي مع الزبآآآه ايييي اوووف اوي يا بابا نيك اويقابريلا وموميا خوفو الثالث مكتملة قصص سكس مصورة مسيطراتقصتي.مع.الخليجيه.سكسقصص سكس الجزء 20 متسلسلةcache:8Yz52qc8UMIJ:https://detki-52.ru/showthread.php?t=215968&page=5 ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﺍﻻﻡ ﺍﻟﺤﺎﺿﻨﺔ ﺍﻟﺠﺰﺀ الاولﺑﻌﺜﺘﻲ ﺍﻟﺪﺭﺍﺳﻴﺔ ﺍﻟﻰ ﺍﻳﺮﻟﻨﺪﺍ ﺑﺮﻓﻘﺔ ﺍﺧﻲ ﻣﺤﺮﻣﺎ ﻟﻲ الجزء الاولألسوألب وسامه منتداى نسواجىقصص نسوان فاجرةمتجوزةجنس محارم متسلسله الاجزااقصص نكت جارتي في المزرعة سكسمتسلسلة سلاح مرات خالي الفتاكسلاح مرات خالي الفتاكاوضاع.جنسيه.للجماع.يثيرالمراه.ويمتعهااغتصاب مصرية وتقوله ابوس ايدك بلاش وهو يقول لصاحبه صور عدل يا ابن المتناكهقصص سكس تحرر دياثه منتدى نسوانجيصور سكس دييوث يمتعنا بمحارمةقصص سكس الفقير وزوجتيقص سكس عايلة بلال حدودقصتي مع حمايا ابو زب كبيرسلاح مرات خالى الفتاك .. نسوانجىقصص تحرر وصور نسوانجيقصة لشاب بنوتي وزوجتهفضايحالفنانات نسونجيقصص سكس سماح تنيك عيلة بحالها جزء الثانيتصورله بزازنسونجي قصص تغسل كلوتها[email protected]متسلسله مارفلابتسمت لما زوجتى قالت انت بتتفرج ياعرصقصتي كلبة اقدامحصرى 2012 سوسو طالبة مصرية شرموطة زميلها هاريها نيك جامد جدا فى طيزها وينزل على طيزهاقصص سكس نيك اغراء واستدراجقصه سكس شرموط بتحب النيك ليل ونهار اه اح افناكوني من طيزي وذلوني قصص نيكصور نسوانجيقصص نيك محارم بيحرقها بتعمل ايه أختهفيديومذكرات امراه سكس اجنبيفضفضة سوالبقصص سكس انا وحبيبي متسلسلةقصة محارم اول بلوقي نمت جب ماما وصار ايري يغزفكوكتيل من موقع نسونجي للجنسزوبرى واجعنى من عند الراس ومحتاج اهرشقصةسكس نسوان بدوياتقصص متسلسله سحاق مذكرات شرموطةالسائق المتحرش والمربربة الهايجةجاري عذب كسي نيكقصص لواط مثيره منتديات نسونجي الدالهزبربالمصريقصص سكس خطيب ابنتي خلاني شرموطه الجزء10